Duidelijk zwanger aan de CB te zien. Ik zou niet verder testen en de bloedresultaten afwachten. Anders raak je alleen maar gestresst.
Hahaha aan de ene kant eens, maar aan de andere kant... Haha! Ik zie een tweede streepje op je test hoor, wel heel licht.
Dank jullie! Vanmorgen ontzettend pijnlijke borsten en wederom misselijk. Manlief nieuwe testen laten halen en getest met m'n 2e plas om te zien of ie oploopt.. I know! Ik kon het niet laten.. Zie hier onder het resultaat. Het zit wel goed volgens mij. Nu maar genieten, als het weer mis gaat heb ik dat toch niet in de hand. M'n test loopt iig op! *blij!* Linker test is van vanmorgen vlak na afleestijd, andere is van eergister maar dan ingedroogd.
Zwangerschap is zojuist ook bevestigd door de huisarts (bloedprikken) En zojuist voor het eerst weer met de WC "geknuffeld"
hahaha Leuk! Gefeliciteerd! Zit je inmiddels al op nod of ben je er al overheen? Ze lopen mooi op hoor!
Ik weet niet precies wanneer m'n NOD was. Altijd hele regelmatige cyclus gehad van 28/29 dagen. Maar sinds m'n laatste VMK steeds langer. Officieel was afgelopen dinsdag m'n NOD maar weet bijna zeker dat ik mijn eisprong later gevoeld heb. Denk dat ik nu op 16 of 17 DPO zit.