vliezen of niet??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lauren02, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had net iets heel vreemds. Ik was op het toilet, en ineens hoorde ik een 'knapje' in m'n buik. Nooit eerder gehad of gehoord.
    Kort daarop verloor ik iets vocht..nou zat ik op het toilet en weet dus absoluut niet of dit urine of mogelijk vruchtwater was?
    Ik ben nu 35 wk zwanger..herkent iemand dit?!

2. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Misschien je vk even bellen er over? Die kunnen dat beter bepalen denk ik! Succes!

3. scrat

scrat Niet meer actief

een knapje kan idd je vliezen zijn en bij een scheur bovenin kan het dat je maar een beetje vruchtwater verliest.
    Zeker even de vk bellen, zij is de enige die het kunnen bevestigen/uitsluiten!

4. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik ben alleen een beetje aan het twijfelen of ik perse nu moet bellen. ik heb namelijk vanavond ook (toevallig) een afspraak staan vroeg in de avond..heb nog geen vocht weer verloren..ook die test ff gedaan met op je hand blazen en gebeurt ook niks..?

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ik zou wel even bellen

6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Bij onze eerste voelde ik ook een knapje en verloor vocht en daarna niet meer.
    3 uur later was onze dochter er!
    Bij mij kwam er geen vocht meer omdat het hoofdje al ver was ingedaald en fungeerde als een kurk.

Je bent nog wat vroeg dus zou zekere voor onzekere nemen.

Hou je ons op de hoogte? Succes

Ps: ik was toen 36+1

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Heb je gebeld?

8. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    nee nog niet @ baby love..alles is rustig...geen vocht, geen weeën of iets wat daar op lijkt..voel de baby heel goed bewegen..dus ik wacht toch maar even af tot straks, over 2,5 uur heb ik een afspraak. ik laat t wel ff weten dan!

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh klinkt wel als vliezen, ik voelde ook zon plopje in mn buik en seconde later kwam er een golf warm vocht over mn been (lag in bed). kan best zijn dat je vliezen bovenin je buik gescheurd is, dan komt er niet zoveel vruchtwater. succes straks!!!

10. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou ze dacht niet dat er iets aan de hand was, ook omdat ik helemaal geen vocht meer verloren heb. Echo liet ook voldoende vruchtwater zien dus (voorlopig) gelukkig niks aan de hand! Bedankt voor jullie reacties!

11. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Fijn dat ze even een echo heeft gemaakt! Mocht je morgen toch weer vocht verliezen dan zou ik zeker bellen maar voor nu zal het wel goed zijn.

Plopje van iets anders! :)
    Succes met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina