Hoi allemaal, Ik overweeg om een abbo bij Hollands nieuwe af te sluiten. Ze hebben nu een leuke actie in combi met een Samsung galaxy advance. Maar ik hoor vaak slechte verhalen over deze provider. Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt voor het delen!
Ik ben in juli overgestapt en dat ging allemaal perfect. Ik heb nu een Iphone tegen een goedkoop abonnement dus erg tevreden.
Mijn zusje heeft geen bereik in haar huis met Hollands Nieuwe en een vriendin vertelde dat de klantenservice lastig te bereiken is. Als ik het goed heb onthouden zijn ze alleen per mail te bereiken en dan bellen ze jou terug, maar als ze dit dus doen op een voor jou onhandig moment heb je pech want je kan ze niet terug bellen.
Broertje en schoonzus hebben het, maar nemen het nooit meer. Vanwege het slechte bereik. En idem service van de help desk.
Hier ook met nummerbehoud. Ik had per mail een vraag gesteld hierover en werd binnen een paar uur teruggemaild en alles werd heel netjes afgehandeld.
Op zich tevreden over het abbonement, alleen merk ik dat ik niet overal bereik heb, wat ik wel als zeer irritant ervaar. Bv als ik door een park loop met de kleine vind ik het wel prettig om bereik te hebben als er wat mocht gebeuren enzo....
Ik heb het 1 jaar geleden afgesloten voor mijn vriend omdat hij altijd veel te hoge rekeningen had en goedkope telefoons ivm zijn werk in de bouw. Het is werkelijk perfect op is op en je kan altijd wat bij storten. Ik ga als mijn abo afgelopen is ook overstappen naar hollandse nieuwe. Mijn vriend heeft een abo van 27.5 euro en heeft 650 bel minuten , 1000 sms en 1000 mb internet. Ik heb het zelfde abo bij KPN en betaal 80 euro per maand. En over het bereik... Het valt over de Vodafone netwerk en heeft zelfde bereik als hun. Ik hoor hem nooit klagen.