Wordt jij vaak verrast door je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Manolito, 10 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Dat verstaat hij onder " iets extra voor mij doen".
    Ik zie dat inderdaad ook anders.
    Dat is soms een discussie puntje.

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Mijn vriend koopt wel eens bloemen voor me, of hij neemt bijvoorbeeld een lekker kaasbroodje o.i.d. van de bakker voor mij mee.

Maar eigenlijk heeft hij geen eens eigen geld (ja, hij kan zijn pinpas ten alle tijden pakken) hij geeft niets om geld en laat mij alles regelen.

Hij wilt wel eens iets voor me kopen, maar ik weet het liever van te voren want ik ben zo iemand die altijd wel een kortingscode of goedkopere manier van kopen weet. En dan vind ik het zonde als hij het dan bijvoorbeeld voor 20 euro meer koopt. :roflmao:

Over koffie ofzo. Hij maakt vrijwel altijd koffie voor me, ook kook hij bijna altijd.. Wat dat betreft heb ik niets te klagen.
    Ook in bed zal hij mijn plezier nooit overslaan, en als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heeft neemt hij alles uit mijn handen. :thumup:

Zeebra en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ja dat vind ik vooral gewoon fatsoen. Je pakt niet alleen wat voor jezelf. Wat zegt ie dan als je dat aangeeft? Want dit valt voor mij niet eens onder attent of verrassing, maar als normaal gedrag

Oilell vindt dit leuk.
  4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn man is super attent. Misschien niet met spullen maar wel in gedrag en aandacht.

Sowieso is eten en drinken pakken voor elkaar hier een gewoonte. Als ik naar de keuken ga om thee te maken dan vraag ik of hij ( en kinderen) ook wil.
    In de ochtend een kus en voor het slapen een kus. Als hij weg is voor werk dan doen we dat via de app...in de ochtend en in de avond.

Zo zijn er heel veel dingen die hem naar mij toe extra attent maakt. Bijvoorbeeld op zondag blijven we altijd wat langer liggen en ik ga dan thee en koffie halen voor in bed. Als ik dan terug kom slaat hij de dekens open en slaat ze daarna weer over me heen.
    Gewoon van die kleine dingen.

In het huishouden is hij veel actiever eigenlijk. We doen in principe allebei evenveel. We hebben onze eigen taken.

5. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Dan is het ; ach, ja, vergeten, sorry

6. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Nooit, echt helemaal nooit.

7. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    euhm nee.
    Maar ik kan ook niet zeggen dat ik er daadwerkelijk op zit "te wachten" en of behoefte aan heb.
    Bloemen heb ik helemaal niks mee en een nachtje weg lijkt mij heerlijk, maar dan wel alleen:roflmao:.
    Hij zorgt en verzorgt wel onze kinderen en als ik het nodig heb kan ik altijd even weg/naar boven voor rust, dat er vervolgens niks gebeurd in het huishouden neem ik voor lief.
    Onze kinderen zijn momenteel nummer 1 en naarmate zij ouder worden zal er meer tijd en ontspanning voor ons zijn.

TotalBella, Neuzeke en suus1983 vinden dit leuk.
  8. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Daar zou ik dus wel boos om worden, hoe kan je nou vergeten dat er meer mensen in je huis wonen? Hij weet toch dat hij een relatie heeft/getrouwd is? Eens met @suus1983 dat dat soort dingen gewoon onder goed fatsoen vallen en niet onder attent. Totaal niet constructief, maar ik zou dan structureel vergeten zijn onderbroeken en sokken te wassen ofzo.

Manolito en suus1983 vinden dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Dan zou ik ook dingen gaan vergeten. Wie niet horen wil..

Manolito vindt dit leuk.
  10. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.716
    18.812
    113
    Vrouw
    Tja stel dat hij het echt vergeet, dan kan hij nog gewoon terug gaan en het toch halen ook e.
    Als hij dan nog foert zegt, is het gewoon een boerke.

Manolito vindt dit leuk.
  11. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ja,

Neemt de kinderen over op het moment dat in me niet lekker voel, pakt altijd drinken voor me, vraagt of ik even rustig wil zitten en vraagt dan ook of ik m'n eigen tijd even nodig heb, gaat altijd naar de winkel zodat ik dat niet hoef te doen, laat me ieder weekend bijslapen, neemt altijd lekkere dingen mee, knuffelt me enorm veel en is echt gezellig. Hij heeft een weekend weg geboekt met alles erop en aan en kinderen waren uitbesteed, hij appt regelmatig met van allerlei boosters, hij laat me voelen dat ik voor hem de mooiste ben. Ik krijg cadeautjes genoeg en ben echt gelukkig met hem. Ik bedenk me nu eigenlijk dat ik het zelf veel minder doe. Hij verdient ook wel een keer iets terug

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn man verrast me eigenlijk nooit.
    Hoeft ook niet van mij.
    Ik heb liever dat die dan is een keer de zooi achter zijn reet aan op ruimt.
    Daar word ik een stuk gelukkiger van :p

Manolito vindt dit leuk.
  13. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Mijn man is ook niet zo van de verrassingen. Wel is hij heel lief voor mij en heeft hij engelengeduld. Echt een lieverd. Enigste verassing wat ik van hem krijg is een hartverzakking als ik van de wc kom en hij mij laat schrikken....Achja...boontje komt om zijn loontje...:D:p

14. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Heel sporadisch. Vorig jaar een cd van mijn favoriete band gekregen, toen we net wisten dat ik zwanger was. Met Valentijn 4 rozen gekregen, omdat we elkaar 4 (ahum 5 jaar) kenden. Dat was wel grappig, ik had ze gekregen en dacht dat het een random aantal was. Totdat hij de volgende dag tegen ons zoontje de reden erachter vertelde :roflmao:

Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina