hoe ziet jullie avond eruit met baby van 2 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    de titel zegt het al, ik zou graag willen weten hoe jullie avond eruit ziet, mijn meisje doet echt steeds hazenslaapjes van een half uur, behalve s nachts en s ochtens slaapt ze wat dieper en in de ,maxicosie de rest van de dag is het steeds een half uur en weer wakker daarna is ze eigelijk nog moe en huilerig, maar als je haar dan weer in bed legt komt ze weer in dat hazeslaapje:(

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zowel mijn dochter als mijn zoon sliepen met die leeftijd beneden. Mijn dochter bij ons op schoot en mijn zoontje in de kinderwagen die ik dan soms wel een uur heen en weer moest rijden in de woonkamer. In zijn eigen bedje en bij ons op de arm sliep hij niet, dus zodoende.

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier was het rond die leeftijd ook hazeslaapjes en de kleine lag dan beneden in de kinderwagenbak. Hier werd het op een gegeven moment vanzelf beter en werden de hazeslaapjes wat langer.

4. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Op die leeftijd sliep ze in de box. Ze lag toen op een voedings kussen met een dekentje over haar heen. Beetje beschermd

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hier lag hij met 8 weken alle slaapjes al op zijn eigen kamertje...overdag slaapjes van een uurtje,anderhalf en vanaf 21u tot de volgende ochtend (wel met nog 2-3x een voeding)

6. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    oo dus bij jullie was het dan ook gewoon met de tv aan, ik was bang dat ze dan niet goed merkt of het dag of nacht is, bij mijn oudste heb ik haar ook veel in de box laten slapen, nu dacht ik het beter aan te pakken door gewoon rond ha;f 9 naar beneden in bed, maar loop dan wel de benen uit mijn lijf om steeds de speen terug te plaatsen hahahah

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter - vandaag precies 2 maanden - doet in principe al haar slaapjes in haar eigen bedje. Het zijn vaak wel korte slaapjes omdat ze 's avonds een beetje clustert. Ik heb haar nooit in de box gelegd om te slapen, probeer onderscheid te maken tussen plek waar je speelt en plek waar je slaapt; maar had haar met liefde in de box laten slapen als dat de enige manier was geweest om haar te laten slapen, dus zeker geen kritiek op moeders die dat wel doen! Soms wil ze echt liever bij mama zijn dan in haar bedje, en dan leg ik een dekentje op de bank waar we samen onder kruipen. Heel gezellig, zij slaapt lekker een uurtje en ik kijk een filmpje! Ergens tussen 22-23 krijgt ze haar laatste voeding van die dag, en dan slaapt ze door tot een uur of 3; en dan komt ze rond 7 weer.

8. Onje

Onje Niet meer actief

Lemmy slaapt overdag vrij weinig of gewoon helemaal niet, ook geen korte slaapjes. Behalve als we naar buiten gaan en hij lekker in de wagen kan liggen.

's Avonds slaapt hij goed tussen 7 en 8 de fles en dan 's ovhtend rond 7 uur wakker.

Wij gaan vaak lekker om 7 a 8 uur naar bed en geven hem dan de fles op ons bed, hij in bed en wij in bed. Ik heb echt mijn slaak nodig dis voorlopig liggen wij er iedere avond vroeg in!

9. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Baby's hebben slaapcycli van ongeveer 45 minuten, dat is normaal en zelfs goed te noemen, want dit voorkomt dat ze in een te diepe slaap wegzakken. (Met in het ergste geval wiegedood tot gevolg, komt gelukkig weinig voor.)
    Daarnaast willen ze, zeker als ze nog zo klein zijn gewoon graag bij je zijn, op zich ook niet gek na 9 maanden in je buik. ;)
    Mijn avonden zagen er dus als volgt uit: kind in de draagdoek en ik lekker achter de computer/tv/boek/tijdschrift, maar ik kon ook gerust nog even een boodschap doen met haar op mijn buik.
    Voor mij en haar werkte dit erg prettig in elk geval.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Overdag slaapt mijn zoontje eigenlijk niet in bed, omdat hij dan gewoon niet in slaap kan komen en krijst dan de boel bij elkaar, dus dan slaapt hij of bij mij of in de schommelstoel/wipper!
    ' s avonds gaat hij rond 20.00 in badje en krijgt dan de fles! Meestal ligt hij er dan rond half 9/9uur in bed en slaapt tot ' s ochtend half 8/8uur! Hij krijgt dan tussen 4 en 5 nog wel een voeding! Mn man en ik gaan meestal tegelijk met hem op bed, zodat wij ook voldoende slaap krijgen!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier tot 4 maanden hazeslaapjes op schoot en verder zo'n beetje non stop drinken aan de melkbar ;)
    Om 21.30 gingen we dan naar boven toe, douchen met papa, voeding bij ons op bed en de nacht in.
    Met 4 maanden ging ze om 19u de nacht in en dan gelijk een lange ruk.

Deel Deze Pagina