Op dit moment onweert het hier behoorlijk. Ik ben nogal bang aangelegd als het om onweer gaat. Onweer is voor mij angst...horror. Brrrr. Zodra het 's nacht begint te onweren ben ik direct wakker en duik ik onder de dekens..dicht tegen manlief aan! Onze kleine meid ligt op dit moment al lang en breed heerlijk op bed en ik vraag me af hoe het komt dat ze hier gewoon doorheen slaapt? Wellicht als het straks compleet los gaat boven ons dorp dat ze wel wakker wordt? Of slapen beebjes echt zo vast 's nachts dat ze overal doorheen slapen? ( met Oud en nieuw sliep ze ook heerlijk door) Wordt jullie kleintje wakker van onweer of slapen ze lekker door?
Hier heeft mevrouw heerlijk doorgeslapen. Maar goed, ze slaapt ook door als er muziek van Metallica klinkt. En dat vind ik persoonlijk veel erger, haha.
Tijn werd wel wakker vanacht, voor het eerst maar dat vond ik ook niet zo gek! De onweer was vanacht ook echt extreem, zat pal boven ons en zo erg heb ik de laatste 10 jaar niet meegemaakt! brrr..ik houd er dus ook helemaal niet van! Tijn sliep na een aai en zijn speentje gelijk weer door! hij was echt wakker geworden van een keiharde knal, bij deze knal zaten papa en ik ook rechtop in bed! Ben overigens erg benieuwd naar schade, want binnen 5 min. hoorde je hier overal sirenes! kus miek
Het onweerde rond de tijd dat ze normaliter dr eigen meld met honger, maar vanacht sliep zij door en lag ik wakker van het onweer
Ik heb nog nooit zo'n harde onweer gehoord als vannacht! Het begon om 2300 en toen moest Jesse toch wakker worden voor zijn fles en hij werd ook wakker maar kan ook door de harde regen op zijn ( schuine) raam gekomen zijn. Na de fles ging hij meteen slapen en mama lag bibberend in bed tegen papa aan haha
Hier donderde en bliksemde het ook even flink. Mike was net wakker geworden , niet van t onweer, en die paar keer dat het zo hard tekeer ging was hij niet echt heel erg blij. Toen ik bij hem kwam zitten deed het hem allemaal niks meer.
mijn kids zijn er nog nooit wakker van geworden gisteren ging het hier ook flink tekeer trouwens maar was gelukkig snel voorbij
Daan is er nooit wakker van geworden maar die wod wakker als het afgelopen is haha ik denk dat die dan de herrie mist ofzo. Met oud en nieuw sliep hij ook gewoon door vuurwerk afgelopen Daantje wakker.
Louise heeft geen kik gegeven! Mijn vriend en ik hebben zelfs buiten naar het onweer staan kijken hihi wij vinden het geweldig!
lars slaapt overal doorheen, papa ook, die wrijft smorgens eens pijnlijk over zijn arm en zegt, oh zeker weer onweer vannacht.... ik schijt in mijn broek haha.
Gelukkig hier nog niet voorgekomen, ben ik echt blij om want ik ben zelf als de dood voor onweer en kruip zelf dan helemaal onder de dekens
Hier ook niks gemerkt van het onweer, ze heeft gewoon geslapen. Met oud&nieuw ook, ik stond even in haar kamertje en het was een ***herrie en lichten enzo, maar ze gaf geen kik. Met flinke bliksems enzo sta ik overigens, net als manuela, achter het raam te kijken hoor, ik vind t prachtig die flitsen, vooral als het van die lange zijn Ben er als kind overigens ook nooit bang voor geweest, m'n oudere zus wel, dus dan moest ik haar troosten
Nathan heeft er ook doorheen geslapen. Met oud & nieuw trouwens ook. Mijn moeder zegt dat ik tot mijn 4de jaar overal doorheen sliep ,daarna was het afgelopen. Ik ben benieuwd of dit met Nathan ook zo is. Wij hebben trouwens ook heel lang achter de ramen gezeten (we hebben een hele grote dakkapel op ons huis) Zooo mooi was het! Super die flitsen
Kyano huilde alleen maar bij die onweer! Heb hem bij mij gehouden, en vast gehouden tot het over was. Bij mij was hij lekker rustig, gelukkig.