Wordt jullie kleintje wakker van onweer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angeltje24, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Op dit moment onweert het hier behoorlijk. Ik ben nogal bang aangelegd als het om onweer gaat. Onweer is voor mij angst...horror. Brrrr. Zodra het 's nacht begint te onweren ben ik direct wakker en duik ik onder de dekens..dicht tegen manlief aan!

Onze kleine meid ligt op dit moment al lang en breed heerlijk op bed en ik vraag me af hoe het komt dat ze hier gewoon doorheen slaapt? Wellicht als het straks compleet los gaat boven ons dorp dat ze wel wakker wordt? Of slapen beebjes echt zo vast 's nachts dat ze overal doorheen slapen?
    ( met Oud en nieuw sliep ze ook heerlijk door)

Wordt jullie kleintje wakker van onweer of slapen ze lekker door?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier heeft mevrouw heerlijk doorgeslapen.

Maar goed, ze slaapt ook door als er muziek van Metallica klinkt. En dat vind ik persoonlijk veel erger, haha.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn werd wel wakker vanacht, voor het eerst maar dat vond ik ook niet zo gek! De onweer was vanacht ook echt extreem, zat pal boven ons en zo erg heb ik de laatste 10 jaar niet meegemaakt!
    brrr..ik houd er dus ook helemaal niet van! Tijn sliep na een aai en zijn speentje gelijk weer door! hij was echt wakker geworden van een keiharde knal, bij deze knal zaten papa en ik ook rechtop in bed!

Ben overigens erg benieuwd naar schade, want binnen 5 min. hoorde je hier overal sirenes!

kus miek

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Het onweerde rond de tijd dat ze normaliter dr eigen meld met honger, maar vanacht sliep zij door en lag ik wakker van het onweer

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik heb nog nooit zo'n harde onweer gehoord als vannacht! Het begon om 2300 en toen moest Jesse toch wakker worden voor zijn fles en hij werd ook wakker maar kan ook door de harde regen op zijn ( schuine) raam gekomen zijn. Na de fles ging hij meteen slapen en mama lag bibberend in bed tegen papa aan haha

6. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Hier donderde en bliksemde het ook even flink. Mike was net wakker geworden , niet van t onweer, en die paar keer dat het zo hard tekeer ging was hij niet echt heel erg blij. Toen ik bij hem kwam zitten deed het hem allemaal niks meer.

7. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    mijn zoontje heeft lekker doorgeslapen

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa is tot nu toe nog geen 1x wakker geworden van omweer gelukkig! ik vind het zelf nogal eng.

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn kids zijn er nog nooit wakker van geworden
    gisteren ging het hier ook flink tekeer trouwens maar was gelukkig snel voorbij

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan is er nooit wakker van geworden maar die wod wakker als het afgelopen is haha ik denk dat die dan de herrie mist ofzo.
    Met oud en nieuw sliep hij ook gewoon door vuurwerk afgelopen Daantje wakker.

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera schrok wakker en huilde toen eventjes. Ze sliep wel verder na een aai over haar bolletje.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft geen kik gegeven! Mijn vriend en ik hebben zelfs buiten naar het onweer staan kijken hihi wij vinden het geweldig!

13. Niet meer actief

hier slapen we met zijn allen gewoon lekker door!

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars slaapt overal doorheen, papa ook, die wrijft smorgens eens pijnlijk over zijn arm en zegt, oh zeker weer onweer vannacht.... ik schijt in mijn broek haha.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gelukkig hier nog niet voorgekomen, ben ik echt blij om want ik ben zelf als de dood voor onweer en kruip zelf dan helemaal onder de dekens :)

16. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hier ook niks gemerkt van het onweer, ze heeft gewoon geslapen. Met oud&nieuw ook, ik stond even in haar kamertje en het was een ***herrie en lichten enzo, maar ze gaf geen kik.

Met flinke bliksems enzo sta ik overigens, net als manuela, achter het raam te kijken hoor, ik vind t prachtig die flitsen, vooral als het van die lange zijn :D Ben er als kind overigens ook nooit bang voor geweest, m'n oudere zus wel, dus dan moest ik haar troosten ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ze sliep gewoon door en ook met Oud & Nieuw.

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heeft het vannacht ge-onweerd?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan heeft er ook doorheen geslapen. Met oud & nieuw trouwens ook.
    Mijn moeder zegt dat ik tot mijn 4de jaar overal doorheen sliep ,daarna was het afgelopen.
    Ik ben benieuwd of dit met Nathan ook zo is.
    Wij hebben trouwens ook heel lang achter de ramen gezeten (we hebben een hele grote dakkapel op ons huis)
    Zooo mooi was het! Super die flitsen :D

20. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Kyano huilde alleen maar bij die onweer!
    Heb hem bij mij gehouden, en vast gehouden tot het over was.
    Bij mij was hij lekker rustig, gelukkig.

Deel Deze Pagina