Hier heeft het vanavond behoorlijk ge-onweerd en Eva sliep lekker door, ook na een keiharde knal. Maar ze is wel voor de 2e keer na het kdv geweest vandaag en was heel erg moe. Ikzelf hou er helemaal niet van, vind het doodeng, altijd bang dat het inslaat. Met oud en nieuw sliep ze ook door, ze was toen 1 dag oud . Wij hebben lekker op bed oliebollen gegeten en door het raam naar het vuurwerk gekeken.
hier onweerde het al in de avond (en volgens mij 's nachts niet, want ik ben ook meteen wakker dan en nogal bang aangelegd... hihi). Het was tijdens het onweer flesjes-tijd en hij had het veel te druk met drinken om te schrikken of bang te zijn!
bij ons heeft het in de nacht niet ge onweert maar denk vanaf een uur of negen tot een uur of elf en het leek net alsof die bui boven ons huis was, jeetje ik was echt bang ben dan net een klein kind hahahah ... Maar kyano is niet wakker geworden, daar kan je nog met een kanons kogel naast zijn bed gaan staan en dan nog word hij niet wakker, maar van fluitende vogeltjes bij zijn raam daar word hij gelijk van wakker hahahah
het gaat hier nu flink te keer, en bij de eerste klap ging lars voor het raam kijken wat dat was, zag niks en ging weer spelen....
Jarissa slaapt zelfs door als papa 1 deur verder met een enorme drilhamer de betonnen vloer aan het slopen is. Terwijl ze enorm gaat huilen als ze hetzelfde hoort als ze wakker is.
Ook hier werd rustig doorgeslapen alleen papa en mama waren even wakker Maar Lee Ann hoorde we gewoon snurken door de babyfoon hahaha
Nils slaapt ook gewoon door. Met oud op nieuw ging hier de rookmelder af, maar meneer sliep gewoon door! Gelukkig maar want anders is hij volgens mij helemaal van slag als hij wakker wordt. Groetjes Inge