Goedemorgen Dames, Pff heb ik weer... Helemaal in de stress. Mijn vriend en ik zijn nu langer dan anderhalf jaar bezig en deze maand heb ik mijn ei niet gevoelt. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen (soms 1 dag langer) maar altijd mijn ei op dag 14. Ik heb tot maandag menstruatie krampen gehad en ben nu 2 dagen overtijd. Testen zijn negatief.... Meer meiden die dit mee hebben gemaakt?
Hoe is het nu? Nog steeds niet ongesteld? Ik lees trouwens dat het ziekenhuis jullie niet wil helpen en dat terwijl jullie in ronde 19 zitten, klopt dat? Wij zijn voor een 2nd opinion gegaan en uiteindelijk blijkt dat ik niet altijd een eisprong heb!
Hoi dames... Ik ben inderdaaf nog steeds niet ongesteld.. ik voel al wel sinds gisteren lichte menstruatie pijn maar nog steeds niets te zien. Ik heb nog nooit afgeweken van mijn cyclus dagen. Ik zit nu in ronde 22. Hadden ze jullie eerst óók na huis gestuurd? Mijn. Ei voel ik altijd alleen links. Ik voel me na de uitspraak van de gynecoloog erg machteloos en heb nu óók niet het gevoel dat het misschien raak zou zijn. Bah lastig altijd zulke situaties... Ben je in behandeling nu bij een andere arts?
Wij waren anderhalf jaar zelf aan t proberen. Ze wilden ons iig de komende 2 jaar niet helpen. Daarna zouden ze weer verder kijken. Wij zijn naar t Geertgen gegaan en ik ben er echt super tevreden over! Misschien is dat een optie voor jou, weet niet of t te ver is? Wanneer ga je weer een testje doen?
Is voor mij denk ik uit de buurt ik kom uit almelo. Ik ben 22 en mijn man 30. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze 1 cyclus bekeken en daaruit conclusie getrokken. Ik heb óók geen idee wanneer ik weer ga testen. Ben er een beetje bang voor ik durf niet zo goed
vind dat jullie wel erg lang bezig zijn meid.. hb je misschien last van over/ondergewicht? Ik zou zeker voor een second opinion gaan.
Dan is Geertgen mss inderdaad wel ver. Aan de andere kant heb je er t er misschien wel voor over. Dat is jullie keuze. Ik ben er erg tevreden over! Helaas hoor ik meerdere ziekenhuizen met hetzelfde verhaal, dus ben bang dat een second opinion daar niet veel zin zal hebben (al kun je t natuurlijk altijd proberen). Noem t overigens geen second opinion (is verzekeringskwestie)