Misschien rare vraag hoor. Maar zo af en toe maakt mijn kindje rare bewegingen in mijn buik. Hij is dan aan het spartelen, maar dan heel snel achter elkaar... Beetje pastiche bewegingen zeg maar. Vind het een beetje vaag. Hebben jullie dat ook wel eens. Hij heeft me vannacht goed wakker gehouden wat hij normaal ook nooit echt doet. Dus ik heb heel slecht geslapen en me maar ziek gemeld. Gr
hihi wen er maar aan, want het word met de week erger.. heb het ook hoor, gelukkig niet vaak 's nachts...als het goed is zie je je hele buik dan golfbewegingen maken achter elkaar.. hoort er allemaal bij hoor
haha ja ik ken dat! had het niet bij de eerste dus vond het ook wel vreemd. Het is ee heel raar gevoel beetje schokkend net of er een scheet wordt gelaten in je buik haha. Maak je niet druk! groetjes natas
Hier net zo! Af en toe lijkt het wel een epileptische aanval (zonder grapje hoor!). Dan schud mijn buik echt idioot hard op en neer... Misschien schopt ie dan om en om heel snel...weet het eigenlijk niet. Het is in elk geval heel raar.
hier ook, ik zei net tegen mijn man dat onze kleine de keet opnieuw aan het behangen was! Je ziet dan ook die hele buik helemaal op en neer gaan!
Ja idd soms wel kleine scheetjes hier en dan heel snel achter elkaar en van die schokkende bewegingen... Vraag me nu wel af wat hij dan precies doet in mijn buik. eigenlijk de hele dag zo'n echo apperaat op je buiken hebben zodat je ziet wat hij dan doet..haha Ben echt nieuwsgierig nu
Ja hier nog zo 1... Zo is ie de hele dag hartstikkke rustig, om savonds eens flink de bloemetjes buiten te zetten! Alsof mn bui bezeten is door aliens, geen gezicht! en soms doet ie me ook echt pijn, dan komt er ineens een elleboog voorbij, auw! Gekke wezentjes hoor, dalijk slapen ze de hele dag..
Mijn kleine man heeft vaak de hik en dat lijkt ook een beetje schokkend zeg maar verder heb ik het idee dat hij minder ruimte heeft want de bewegingen doen nu ook pijn vooral als je op je werk bent denk je wel is jullie moesten is weten wat er nu allemaal gebeurt haha
Dat is volgens mij dat de kleine eventjes 'last' heeft van de hik, ik merk het bij mijn kleine ook sinds een week of twee. Constante harde tikken/schopjes op dezelfde plaats, en dat elke sec hihi. Het blijft dan zo 2 min doorgaan en dan is het over!
Volgens mij is dat niet de hik hoor, ik ken het ook wel. De kleine gaat dan ineens zó tekeer dat ik echt schrik bubbel bobbel heen en weer en heel snel achter elkaar. Ze doet het nu nog steeds en ben ruim overtijd. Is dus geen fraai gevoel en gezicht De hik is gewoon een regelmatig rustig getik in mijn buik (wel een beetje irritant bij een wat grotere baby vind ik)
ik ben nog niet zover als jullie maar mijne kan ok vaak flink tekeer gaan dan voel ik haar weer hier dan voel ik haar weer daar en af en toe schrik ik zo erg dan heb ik echt zoiets van meisje toch wat ben je allemaal aan het doen andere keer heb ik het gevoel dat ze letterlijk koprol aan maken is in me buik en vaker achter elkaar als mijn meisje nu al zo druk is hoe zou het dan zijn over 10 weken hihihi maar van mij mag het hoor ik vind het altijd zo schattig
nee dat is niet de hik!! hier ook zo'n druktemaker... het lijken inderdaad spastische bewegingen, het is niet gewoon een schopje maar echt schokkende trappen heel snel achter elkaar... mijn eerste kindje deed dat ook in de buik en ik was zo nieuwsgierig hoe dat er dan uit zou zien, of ik die bewegingen terug zou zien als ze geboren was, maar (gelukkig) heb ik het nooit meer gezien na de geboorte! Deze kleine meid doet het ook, maak me er nu dus niet meer druk om. Moet jij ook niet doen!! xxx