wordt misselijkheid steeds erger na verloop van tijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikkie, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    @nikkie
    het is ook afwachten want je kan er geen zinnig woord over zeggen. vandaag kan het goed gaan en morgen weer niet. de een is constant misselijk en de ander niet. ik was toevallig een pechvogel waar het 16 weken geduurd heeft. maar de grootste pechvogel is geloof ik toch wel tantan (als ik het goed gelezen heb)

dit is voor mij ook de eerste, dus ook allemaal nieuw. wat je zei heb ik ook, ik ben ook een controlfreak maar heb me er maar bij neergelegd dat je over je zwangerschap geen controle hebt haha...ik laat het maar over me heen komen.

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nou vandaag is het weer terug. Nu vooral na de lunch. Dus ik merk nu wel dat het niet elke dag zo hoeft te zijn.
    En liever niet dan wel.
    Heb nu niet echt veel eetlust, het smaakt me allemaal niet echt..
    Gister ook nogal vet gegeten dus misschien komt het daardoor.
    Voel me nu niet echt lekker dus.
    Het hoort er allemaal bij he ;)

X Nikkie

3. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ik heb precies deze vraag op het forum gezet en nu zie ik dat jij hetzelfde had Nikkie! Ik werd vier dagen na NOD al misselijk (echt waar!). Is een paar dagen weggeweest en nu weer terug, vooral sochtends en savonds.

Is het bij jou weggegaan Nikkie? Jij ben tnu mijn expert ha ha, want jij ligt paar weken voor en meeste meiden krijgen het pas na 6 wk.

Fijne vakantie (zonder misselijkheid ;) )

4. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ook ik wordt misselijk. Elke keer als ik een tukkie gedaan heb. Dan blijf ik even liggen.. Zo gauw ik op sta dan krijg ik mijn misselijkheidsvlagen. Ik ruik ook alles veel en veel beter. Ik vind kooklucht stinken. Dus ik heb echt een probleem met koken.
    Ik ben nog niet zo misselijk dat ik moet spugen. Hopen dat dat weg blijft. En hopen dat de misselijkheid snel voorbij is :S.
    Dit is nu pas echt sinds 2 dagen zo erg :rolleyes:

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey meiden, ja bij mij is het nu wel minder. Ik eet s avonds meestal nog een boterham of cracker en s ochtends vroeg weer gauw wat. Volgens mij word het ook erger als je een lege maag hebt.
    Ik heb er nu niet heel veel last van, soms als ik vermoeid ben of meer doe op een dag.
    Hoe is het nu bij jou tatum? Oh ik zie net dat je het net gister hebt geplaatst.
    Er is dus niets over te zeggen, ken ook wel meiden bij wie het pas in week 6 of 7 begon en dan met tien weken weer voorbij was.
    Mijn moeder was bij alle zwangerschappen de eerste drie tot vier maanden hondsberoerd, erg zielig. Een van haar zussen ook maar de andere hadden ook geen last.
    Laat je nog even weten hoe het gaat?
    Mijn tip is regelmatig kleine beetjes eten en weinig vet. Ik word juist misselijk als ik veel vet en weinig gezond eet.

liefs

Deel Deze Pagina