Wie kan even meekijken. Ik heb kruidvat testen van 2 voor 5 euro. Morgen is test dag na terugplaatsing. Pregnyl is 15 dagen geleden. Nu ben ik bang dat m'n test van vandaag lichter is dan die van gisteren. Bah bah, kon je maar gelijk 13 weken zwanger zijn. Na 9 miskramen ben ik zo gespannen. Ik mag niet meer testen van m'n man, omdat ik er toch geen invloed op heb. De bovenste test is van vanmorgen 10:00 uur en onderste gistermiddag. Wat zeggen jullie?
Ik zie weinig verschil hoor en je hoort wel vaker dat de middagplas het beter doet dan de ochtendplas dus geen paniek. Gewoon nog eens opnieuw proberen morgenmiddag ofzo? Volgens mij ziet het er echt wel ok uit. Geniet er maar van!
Oeh wat spannend zeg!! De bovenste is niet helemaal strak van kleur dus ik vind het moeilijk te bepalen.. maar voor mijn gevoel is hij ietsjes donkerder.. (vooral als je naar de donkerste gedeeltes kijkt)
Ik vind ze even donker hoor! Niet meer testen meid, dat maakt je alleen maar meer onzeker. Gefeliciteerd met je zwangeschap!
Hoi Joy85, na 9 miskramen kan ik me voorstellen dat je onzeker bent. Twee dingen: Ik vind de controlestreep ook lichter op de bovenste dus misschien dat er gewoon minder indicatiespul op zit. Ik heb wel eens gelezen ergens dat de testen op grote vellen gemaakt worden en dan gesneden. De hoeveelheid indicatie kan van de ene hoek naar de andere verschillen. En ik was ook een middagtester. 's Middags veel duidelijker en dan de volgende ochtend lichter. Toen ik 's middags weer testte was ie duidelijker dan de dag ervoor. Ik duim in ieder geval voor je dat dit een plakker is!!!!!
Ik vind ze even donker, maar hcg verdubbelt ook om de 2 dagen dus misschien logisch dat t nu hetzelfde is Maar je bent in elk geval zwanger, gefeliciteerd
Jij bent zwanger hoor meis! Probeer jezelf niet gek te maken, ik weet hoe lastig het is. Je hebt er helaas geen invloed op. Lekker genieten met je man. Liefs xx
Dank jullie wel. Ik test niet meer met streepjes testen. Ik heb alleen nog een indicator van cb liggen. M'n gyn belt me vandaag ook ivm met m'n medicatie. Labformulier kan ik morgenochtend ophalen en dan prikken ze gelijk hcg mee. Moet me erbij neerleggen dat het gewoon afwachten is.
Ik vind hem wel donkerder hoor! Omdat de controle lijn iets lichter is op de test van vandaag als die van gister en de test lijnen zijn even donker.
Jeetje meis negen miskramen Maar ik vind je streepjes even donker hoor! Niet meer testen, je maakt jezelf gek. Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd hoor! Kan me goed voorstellen dat je angstig bent, hoop dat je snel 13 weken zwanger mag zijn! Tot die tijd goed naar je man luisteren.
Heel begrijpelijk dat je onzeker bent na 9 miskramen Ik vind de testen duidelijk, hcg verdubbeld ook om de dag... 2-3 wkn op de CB is goed hoor, vind ik, als morgen je NOD is! Ik duim voor een plakbeeb
Had in je andere topic al gereageerd op je laatste test , maar wilde hier ook nog even zeggen dat bij de bovenste test de controle streep ook lichter is dus dat je ze helemaal niet kunt vergelijken. Ik vind ze ongeveer even donker, maar gegeven de lichtere controle streep is de bovenste volgens mij gewoon donkerder!