Hallo allemaal. Ik ben nieuw op deze pagina en ik had een paar vragen. 2 Februari is mijn nod. Nu heb ik al vanaf maandag een trekkend gevoel boven mijn schaambot, ontzettende gevoelige borsten hoofdpijn en lage rugpijn. Op de rugpijn na heb ik dit nog nooit gehad zo ver voor mijn nod. Dat begint Allemaal pas op de dag dat ik ongesteld wordt. Nu heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan van de etos, die gaf een vaaag pendun streepje aan. En ik weet niet wat ik hiervan moet denken. De foto staat in mijn album Wat denken jullie zwanger of niet ?
Ik zie idd ook een smal lijntje staan. Spannend! Over twee dagen weereen test. Durf het nu nog niet te zeggen.
Ik zie ook wel iets, had hem even in negatief gezet op mijn pc. Over 2 dagen nogmaals testen. Dan pas durf ik er ook wat van te zeggen.
Sorry ik kan helemaal niets zien. Over een paar dagen zou ik nog eens testen. Je test ook wel erg vroeg natuurlijk. Hopelijk ga je in de tussentijd niet menstrueren en heb je straks een vette positieve test
Dat hoop ik ook Ik begin nu sinds vanmiddag het lijkt wel een beetje grieperig Te worden iemand hier ervaring mee ?
Je verhaal lijkt eigenlijk net de mijne. Ik heb precies hetzelfde Nod is 3 feb en sinds maandag menstruatie achtige kramp en inderdaad rugpijn, hoofdpijn. Dat heb ik normaal gesproken alleen de dag/avond voor ik ongesteld moet worden, dus nu veel te vroeg. En sinds vanochtend beetje misselijk en pijn in m'n spieren, alsof ik ziek begin te worden. Ik herken het niet van mijn andere zwangerschappen, maar heb ook nog nooit krampen gehad terwijl ik nog lang niet ongesteld moet worden. Ik wil zaterdag proberen te testen. Ben erg benieuwd! Jij succes!
Ik zie idd wel iets ja... maar op een pennestreep zou geen hoop hebben. Als ik jou was zou ik de kruidvat 2voor5euro halen, deze zijn vaak voor nod al (licht) positief, indien je zwanger bent.
Herkenbaar! Ook die griepklachtjes. Het zou zomaar raak kunnen zijn. Tip: koop een paar testen van de action. Zijn heel goedkoop en gevoelig. Zo kun je elke dag testen en kijken of de streep duidelijker wordt. Veel geluk en succes!
Ja dankjewel jij ook succes. En hou je me op de hoogte Vervelend he die onzekerheid.. hahaha en ik ben zelf echt mevrouw ongeduld. Dus dat worden lange dagen
Ik heb het net weer geprobeerd met die van clearblue. Alleen die gaf negatief. Maar die zijn niet zo gevoelig toch? Ivm dat het nog eigenlijk te vroeg is
Die verschijnselen negeren meiden; kan vanalles zijn en je maakt jezelf gek. Ik zie geen streepje sorry.
Ik zie wel een heel dun roze streepje. Moet die inderdaad roze zijn, je teststreep? Of ook blauw net als de controlestreep?
Ik zie een pennestreep, op beiden. Ik zou persoonlijk niet te veel hoop hebben, maar je bent ook nog voor je NOD. Gewoon over een paar dagen weer testen En ja, de clearblue (de gewone digitale wel te verstaan) heeft meet HCG nodig dan bv een kruitvat of action. De cb met indocator is wel wat vroeger trouwens...
Ja de eerste weken ben ik continu beetje grieperig/ verhouden geweest, maar ja dat wil niet al te veel zeggen helaas. Gewoon weer testen en moed houden!