Goedemorgen dames Ik wou jullie toch even laten weten dat de kleine sinds eergisteren loopt! Het lijkt alsof hij nooit anders gedaan hebt haha het is niet een paar stapjes maar gewoon door het hele huis haha. Hoeven de mensen geen opmerkingen te maken
Mijn zoontje zet nu ook pas heel voorzichtig af en toe wat stapjes, maar het liefst kruipt hij nog. Ik krijg er ook veel opmerkingen over en als mensen zeggen, goh het duurt wel lang hé, hij is laat of wat dan ook, zeg ik: "nou ja, als hij voor zijn 2e maar een keertje loopt dan ben ik tevreden" of "hij kan zijn hele leven nog lopen". Als mensen merken dat ze jou er niet mee raken is de lol om er telkens wat over te zeggen, er ook zo vanaf.
het dochtertje van mn vriendin is deze week gaan lopen en over 2 weken word zij 2 !! iedereen harstikke trots. laat iedereen maar kletsen, jou zoontje is waarschijnlijk druk met andere dingen. mijn zoontje is 2 jaar en 7 maanden en praat nog niet goed maar doet wel andere dingen..... gr
Joh mijn oudste liep pas met 16 maanden Kruipen deed hij pas met 14 maanden... LB oftwel Lekker Belangrijk!
Oh fijn dat hij loopt! En wat fijn om al die reacties te lezen van mensen waarbij hun kindjes ook pas laat liepen. Mijn zoontje is motorisch sowieso niet zo snel (kruipen en zelf gaan zitten met ruim 11 maanden, optrekken tot staan pas na zijn 1e verjaardag) en loopt nu al tijden langs de tafel, stoelen, banken etc. Maar los staan, los lopen.. ho maar! En om eerlijk te zijn zie ik het hier voorlopig ook nog niet gebeuren. Gelukkig heb ik een vriendin met een dochtertje die 6 weken jonger is en motorisch ook niet zo snel is, dus hij is niet de enige Maar ook ik krijg zo vaak de vraag of hij al loopt en als je dan nee zegt de opmerking tjee dat schiet ook niet op... Alsof ik hem kan dwingen! Maar wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn Altijd maar die vraag, soms is het wel vervelend en voelt het een beetje alsof je je moet verdedigen... Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken maar soms zit ik hem echt loslopend te kijken zeg maar
mijn zoon liep met 13 maanden maar praat nog niet ( 21 maanden) het is nooit goed meid. gewoon ene oor in andere weer uit. mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. ik hoor het al niet eens meer. ik zeg standaard, ik denk dat hij echt wel praat (loopt , zindelijk is...vul maar wat in...) als hij 16 is hoor. dan zijn ze gelijk stil.