Mag je traantjes laten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kiki80, Jan 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Misschien is dit een hele gekke vraag, maar ik mag straks voor vervroegde echo naar de VK. Ik verlies al de hele week kleine bruine stolseltjes en maak me ernstig zorgen voor het weekend, dus hoop ik straks wat zekerheid te krijgen, positief of negatief, als het maar wat zekerheid biedt.
    Maar aangezien ik alleen moet (man is in de VS) weet ik nu al dat ik (ben nogal een emo-muts de laatste dagen) sowieso een paar (ehh, kunnen er ook meer zijn) traantjes moet laten, ongeacht de uitslag....Moet ik dit proberen binnen te houden of zijn ze wel wat gewend daar?

Liefs Kiki (in nood)

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Waarom zou je die tranen moeten inhouden? Laten lopen jij! Lucht ten eerste op, en er zijn zoveel vrouwen die traantjes laten, gekkerd.

3. Manou25

Manou25 Actief lid

Dec 14, 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Gewoon laten gaan meid, is hartstikke menselijk! Komt ook door al die spanning die je deze week hebt opgebouwd en daarnaast ook nog die hormonen :D !

Heel veel succes, ik duim voor je dat alles oke is en ik vind het erg goed van je dat je toch een afspraak hebt gemaakt. Onzekerheid brengt toch stress mee en dat is zeker niet goed.

Laat even weten hoe het was!

En gewoon lekker huilen hoor dat zijn ze daar echt wel gewend.

Veel liefs,
    Manou

4. anja1969

anja1969 Actief lid

Oct 29, 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hoi Kiki,

Je mag ze gerust laten gaan. Ze zijn er best wel wat gewend, denk ik.
    Toen ik de echo van onze oudste kreeg met 13 weken, heb ik ook gehuild. Dat kwam ook omdat ik daarvoor een missed abortion heb gehad, waar we met de 13 weken echo achter kwamen.
    Schaam je niet, ze zullen het echt wel vaker zien. Het is en blijft tenslotte een emotioneel moment om je kindje (voor het eerst) te zien. Zeker als je je zorgen maakt.

groeten,

Anja

5. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik zou me zeker voor een ander niet in gaan houden hoor gewoon lekker die tranen laten komen dat zijn ze daar echt wel gewend .
    heel veel sterkte

xxx jet

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    He bah Kiki, wat een rotochtend, ik hoop dat er helemaal niks aan de hand is!
    En wat de anderen al zeggen; als je moet huilen, dan moet je huilen hoor.
    Het enige wat telt, zijn jij en je kindje.
    Ik zou het ook heel normaal vinden hoor, als ik dat werk deed, en vrouwen moeten huilen als het fout zit, of juist als het goed zit. (van opluchting)
    Je zit ook nog eens vol met zwangerschapshormonen!
    Hoe laat moet je?
    Heel veel succes alvast!

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Gelukkig maar! Ik mag straks om vier uur...mijn zus gaat mee, die zei bij voorbaat al dat ze ging huilen...de schat :)
    Ik zal het straks wel even laten weten...bedankt meiden!

8. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Als je gevoel zegt dat je wilt huilen, gewoon lekker laten lopen die tranen! Het is een heel spannend moment, heel veel succes! En laat even horen hoe het is gegaan!
    Groetjes Ief

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Succes vanmiddag!

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes en ik zal duimen dat alles goed gaat. Hou je ons op de hoogte?

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes en ik zal duimen dat alles goed gaat. Hou je ons op de hoogte?

12. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Ik heb ze ook laten lopen hoor, dat geeft echt helemaal niks en dat zijn ze ook wel gewend hoor daar. Succes meis.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Lekker laten lopen hoor, en heel veel sterkte vanmiddag!

14. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb bij de eerst echo ook even moet slikken en moeten zuchten van opluchting. Ik moest toen op een gegeven moment gaan plassen van die man en die heeft toen aan mijn man gevbraagd waarom ik zo emotioneel was. Mijn man heeft toen uitgelegd dat we hiervoor een miskraam hebben gehad en toen was het helemaal goed. Hij ging toen nog eens extra zijn best doen. Je hoeft je echt helemaal nergens voor te schamen hoor, ze zijn wel wat gewend

15. Fiekebolletje

Oct 31, 2006
    57
    0
    0
    Bediende
    tuurlijk mag je huilen.
    Ik was wel emo maar toen de gyne zei dat het er twee waren, toen kwamen de traantjes van geluk, en schok :)
    mijn man kreeg ook een krop in de keel, maar hij is niet echt het emo type.
    Ik zou zeggen, als je huilt is het van geluk :)

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Sterkte bij de VK en ga je vooral niet inhouden.
    Ze zijn dat echt wel gewent.
    Fijn dat je zus mee gaat.
    Suc6

17. Niet meer actief

Nou meid, ze zijn wel wat gewend hoor.. Bij Astrid moest mijn man zelfs ff huilen.. ! Daar werd zelfs niet raar van op gekeken..

Gewoon lekker blehren hoor!

18. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

Jul 22, 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    hallo kiki80
    hoe is het gegaan bij de vk?
    liefs mariska

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Alles super! En gelukkig geen traantjes gelaten. Wel heel veel hartkloppingen. Bedankt dames!
    Ik ga weer verder rozewolken :) :) :)

20. Dikkebuikmama

Jan 8, 2007
    22
    0
    0
    Lekker laten lopen die tranen. het lucht je op en ze zijn heel wat gewend. gezellig toch? Samen met je zus een potje grienen? ;)

Ik heb ook heel wat tranen bij de gyn liggen hoor. het is toch je kindje waar het om gaat. Voor hun een normaal verschijnsel, maar voor jou ( en alle andere zwangeren) een wondertje. Helemaal niet gek dus als je traantjes komen.

Succes!

Share This Page