Wordt niet ongesteld.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door -, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

nou mijn eerste berichtje hier....Ben blij dat ik het even van mij af kan schrijven. Want ik ben echt super bang, al 3 weken.

Ik ben nl. 15 mei gestopt met de pil, werd toen na 28 dagen netjes ongesteld. En nu na 51 dagen ben ik nog niet ongesteld geworden (ik ben ook niet zwanger, heb twee weken geleden een test gedaan).

Ik ben super bang en haal me de ergste dingen in mijn hoofd. Lees nu toevallig ook allemaal verhalen van meiden die vroeg in de overgang komen en nooit kinderen kunnen krijgen. Ben nu dus bang dat dit bij mij ook zo is.

Hebben meer meiden dit gehad of is er iets mis met mij??

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee bloem,
    je cyclus kan heel erg onreglmatig zijn, wanneer je net gestopt bent met de pil. het kan dus best zo zijn, dat je de ene ronde een cyclus hebt van 28 dagen, en dan van 50 etc. je hormoonhuishouding is waarschijnlijk nog een beetje in de war.
    ik werd bijv. na het stoppen met de pil pas na 6 maanden ongesteld.
    er zit niets voor je op, dan afwachten.... zeer vervelend...
    wanneer je misschien denkt dat je zwanger bent, wat natuurlijk ook kan, zou ik als ik jou was nogmaals een test doen. het kan namelijk ook zo zijn, dat toen je 2 weken geleden een test deed, er nog niet voldoende zwangerschapshormoon in je urine zat.
    sterkte meis,
    liefs elfje

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het gebeurt vaker dat je moet ontpillen en de eerste keer netjes een cyclus hebt van 28 dagen en het daarna langer duurt. Je zegt dat je twee weken geleden hebt getest. Je kunt er altijd nog een keer een testje tegenaan gooien, want je kan intussen natuurlijk wel zwanger zijn geraakt.

Deel Deze Pagina