Haha jouw moeder is wel heel erg Siren, met 33 weken al beginnen te zenuwen! Gelukkig was het bij mij toen nog niet zo! Net weer een appje van iemand gekregen of er al wat gaande is. Nee dus, zou het willen..... *zucht*
Pffff!!!! Ook hier, word er gek van!!! Weet idd dat het goed is bedoeld, maar word op een gegeven moment irritant . Ook ik beantwoord of reageer soms bewust wat later en heb dan wel een de neiging om te antwoorden: ben nu net aan het persen, maar ik maak wel even tijd voor je hoor . Heb net (door tip van misty!) de "laatst gezien" functie van whatsapp uitgezet en ga dat van Facebook ook even doen. Alsof we idd niet vertellen dat de kleine er is hahahah! Maar goed, snap hun spanning ook wel hoor, is de eerste voor ons en loop toch echt tegen de eind datum aan. Ik zou het ook spannend vinden als mijn vriendin op het punt van bevallen staat. Grappige is dat m'n moeder zich heel netjes houd hahahaha! Is meer de vrienden en kennissen.
Vannacht om 0:00 weer een bericht of alles wel goed is. Pffff. En nu moet ik ze zo gaan bellen want moet naar de vk vanmiddag. .ik verlies vocht en kan vruchtwater zijn. Als dat zo is moet ik misschien door naar het ziekenhuis. Sm kan helaas niet vandaag grrrr
Bij whatsapp kan ik dat niet vinden hoe je dat uitzet....?? En ik wist uberhaupt niet dat je bij facebook ook kunt zien wanneer iemand online is geweest? Hoe kan ik dat uitzetten dan?
Niks aan de hand hier, was gewoon dunne afscheiding. Wel een moeder die over de rooie was. Ik wil haar er niet bij hebben gewoon. Het idee dat ik daar lig te bevallen en mijn dochter die bij oma zit op die manier, werkt niet. Ze verpest het zo voor mij en ziet dat zelf niet
Dat van Facebook moet ik idd ook nog ff uitzoeken hoor. Maar heb een iPhone dus vanaf morgen kunnen ze niet meer zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest (duurt 24 uur voor dat dat is verwerkt). Straks even de laptop aan en Facebook afspeuren.
Fijn dat alles ok is. Kan me voorstellen dat je een beetje kriebelig word van je moeder... Die van mij is wonder boven wonder de rust zelve hihihi!
Wat vervelend zeg dat je moeder je zo gek maakt..... Kun je dat niet gewoon zo tegen haar zeggen? Net zoals je het ons hier vertelt?
pff ik herken het helemaal! 9 maanden lang hoorde ik niks van "vrienden". En vanaf week 37 begon de ellende... mijn zoontje is uiteindelijk geboren met 41+6.. Ik was het op een gegeven moment echt spuugzat, de berichtjes, maar ook de zwangerschap omdat ik niks meer kon. Toen heb ik op fb een berichtje gezet dat ik de berichtjes echt wel waardeer maar ze vriendelijk gevraagd om er mee te stoppen omdat het wachten voor mij nog veel langer duurde dan voor hun
Slim kelly! Ik vind het nu al vervelend worden, laat staan als je tot bijna 42 weken door moet lopen!