wordt nu echt ongerust....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben sinds november gestopt met de pil en nog steeds geen regelmatige cyclus. Had 22 april ongesteld moeten worden, maar niet dus. Ik liep me dus al weer helemaal gek te maken door te denken dat ik dit keer misschien wel zwanger zou zijn, maar helaas.... Ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken, ben al eerder met de pil gestopt, toen had ik binnen 3 maand mijn cycles terug. Zou ik misschien vervroegd in de overgang kunnen zijn? Daar ben ik echt bang voor.. :pale:
    Ben erg benieuwd of er meer meiden zijn, dit last hebben van zo'n onregelmatige cycles en of zij de reden hiervan weten?

Een ongerust dromertje

2. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    ik ben ruim een jaar geleden gestopt met de pil en heb ook een onregelmatige cyclus. Nu dacht ik dat ik de laatste 2 maanden eindelijk een beetje regelmaat begon te krijgen (= misschien toch dat jaar ontpillen) maar deze maand is het weer hopeloos. Een andere reden dan ontpillen heb ik niet maar het is wel vervelend. En ik heb ook over een vervroegde overgang gedacht maar dat lijkt me sterk. Het gebeurd wel eens maar dan moet je ook andere klachten hebben denk ik. ALs je twijfelt kan je altijd je huisarts bellen toch?

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Nou zie mij: In de eerste ronde een cyclus van 32 dagen en nu alweer een hele poos niet ongie geweest.

Maar we zijn niet de enige. Als je een poosje op dit forum rond kijkt, dan merk je wel dat dit vrij veel voor komt.
    In eerste instantie niks om je zorgen over te maken. Ik weet alleen niet hoe oud je bent.....?

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Even melden bij de HA, ik werd pas na 96 dagen na het stoppen van de pil ongesteld.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hoe oud/jong ben je dan?

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben in september vorig jaa gestopt, en ook nog steeds erg onregelmatig. Hoop dat het deze maand een beetje beter is.
    Mijn huisarts wil niks doen totdat je een jaar met de pil bent gestopt.
    Ik heb ondertussen een nieuwe huisarts...als het deze maand nog onregelmatig is dan ga ik es vragen wat die er van zegt!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Tja mijn cyclus is ook niet alles , de laatste cyclus duurde 72 dagen .....
    En de reden ... ja waarschijnlijk door mijn overgewicht....( wat al aan het verminderen is gelukkig )

L.sybje

8. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    hoi hoi

geen zorgen maken!
    ik sloeg zo drie maanden over!
    nou moet ik wel zeggen dat we niet bezig waren met zwanger worden!
    ik kwam er ook pas laat achter dat ik zwanger was/ben!

maar het kan echt ook al heb je geen regelmatige ong

grt lisette

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meid ik wilde ff doorgeven dat ik vorig jaar in mei ben gestopt met de pil (na 6maanden slikken) en dat mijn cyclussen sinds het stoppen erggggggg onregelmatig zijn (haast niets meer van te zien) ik was vorige maand ofzo onderbehandeling van een internist en heb haar verteld dat ik haast niet meer menstrueerde, zij heeft mij bloed laten prikken of ik mischien vervroegd in overgang kon gaan (ik ben 19 ) Ik was zo erg geschrokken dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. Maar gelukkig is dat dus niet het geval. Nu zegt mijn ha dat het komt door mijn overgewicht... En de internist heeft mij verteld dat het maar zelden voor komt dat je te vroeg in overgang bent. Dus ik zou zeggen maak je geen zorgen meid

Deel Deze Pagina