wachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bientje, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo,

    Zoals jullie kunnen zien heb ik na een klein jaar nog steeds een onregelmatige cylcus.

    Vandaag zit ik alweer op dag 39. Ik voel me verder goed maar vindt het wel erg vervelend dat ik maar niet begin met menstrueren.

    Twee weken geleden had ik drie dagen op een rij een beetje (oud-donker) bloedverlies. Heb toen twee dagen (dag 29) een test gedaan. Dit deed eigenlijk voor mijn gevoel, want ik wist wel dat deze negatief uit zou slaan. Vanaf dag 32/33 wel kleine krampjes, het gevoel dat het door gaat breken. Keer op keer niets. Het valt me wel op dat ik wel vocht verlies, meer dan normaal. Het is ook geen blaasontsteking ofzo.

    Ik twijfel of ik morgen nog een test zou doen. Ergens weet ik wel dat ik het gewoon moet doen om de onzekerheid weg te nemen. Ik weet alleen voor 99% zeker dat het niet raak kan zijn omdat we maar twee keer hebben geklust en 1x maar met bescherming ivm onze vakantie naar Azië.

    Oh ik wordt er echt gek van. Herkend iemand dit en weet misschien wat ik hiermee moet doen?

    Liefs Sabine
     
  2. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Heb vanochtend een test gedaan en deze bleek negatief.

    Ga morgen toch maar naar de huisarts, desnoods om alleen even mijn hart te luchten.Niet zo zeer dat het nog niet raak is maar meer de onzekerheid over mijn lichaam.

    Liefs Sabine
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sabine.

    Ik denk dat dat een verstandig idee is.
    Het is erg moeilijk als je graag zwagner wilt worden en je cycles werkt niet helemaal mee. Elke keer is het weer spannend want je ka nik en korte maar ook in eeen lange cycles zitten.
    Helaas is het niet altijd te beinvloeden.

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina