Ik zit op dag 24 van mijn cyclus. Ik lijk mijn eitje op dag 16 gehad te hebben, dus ik heb 2 dagen bij mijn cyclus opgeteld...van 28 naar 30 dagen. Dit om te voorkomen dat ik onnodig ga zitten denken dat ik overtijd ben... Maar wat me net gebeurd....ik ging naar het toilet en zag dat ik een slijm-troepje ( ) in mijn broekje had. Gelijk maar even checken of ik daar nou draden mee kon trekken...en jawel hoor! Het is alleen niet doorzichtig, maar meer wittig, glibberig... Wat is dit? Krijg ik nou (weer) mijn eisprong? Op dag 24.... En zo ja,....ben ik dan niet te laat als ik vanavond mijn hubbie grijp om nog even te klussen? Wat onwijs jammer dat ik gisteren zo moe was,...anders had ik al goed gezeten... Maar is dit nou eisprong-slijm....of gewoon witverlies? Ja ok,...weer een topic erbij over witverlies...maar ik snap hier helemaal niks meer van... :-s Ohja, nog even mijn kaartje...voor de tempers onder ons... Dit was toch al een eisprong?
Nou, zoals ik al zei, ik heb dat dus ook steeds. Soms drie keer in een cyclus met een aantal dagen er tussen. Stel dat het vruchtbaar slijm is dan ben je nog niet te laat meis, want na je eisprong gaat je baarmoedermond toch echt potdicht. dus trek je mannetje maar mee naar boven , zou ik zeggen
ja lijkt me gewoon dat je hem al gehad hebt sandra maar wat dat extra slijm inhoud weet ik niet. Kan het niet innestelslijm zijn ...... ik weet het niet hoor. Maar ik zou je er niet te druk over maken ...mocht je toch nu pas je ei hebben verleid je vriendlief toch lekker vanavond want tsja het moet wel leuk blijven toch. Succes meid XXX
Ja, die komt pas rond een uurtje of 16.30 thuis... En dan nog even een smoes verzinnen voor puberlief.... :-k
Dat is heel vreemd Sandra, maar als ik naar je kaartje kijk dan denk ik toch echt dat je eitje al geweest is. Maar vanavond klussen kan natuurlijk nooit kwaad
Als ik zo'n slijmprop heb, dan heb ik ook mijn ei-sprong. Je zou dus bijna zeggen dat het je eitje was. Maar je tempkaart geeft wat anders aan. Tjee, dat is wel vreemd.
Ow trouwens,....dat slijm komt dus ruim voor je eisprong ofzo? Ik snap er allemaal geen fluit meer van hoor... Tis net of ik de 10 kilometer horde heb gelopen, de finish behaald heb, lekker op mijn krent wil gaan zitten....en ineens weer bij de startlijn neergezet word....
Ik zie inderdaat dat je je eisprong hebt gehad want het schiet om hoog op eens dus het is geweest. ik weet niet of het witte troepje ook een eisprong is want ik weet er niet zo veel van af maar wie weet. Ik hoop zo voor je dat je zwanger mag zijn deze maand dat gun ikje van harte. Doei Teddy.
Nou, vreemd he... Ik heb de 26e veel last gehad van druk en steken bij mijn liezen...eisprong zou je zeggen. Nu voel ik ook af en toe wel wat daar, maar alleen als ik erop let...of als ik hoest...
San, let op : De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong. De rest van de maand, vanaf ongeveer vier dagen na de eisprong, is het vaginale slijm droog of wit korrelig en ben je niet of in ieder geval minder - vruchtbaar. Snap jij het nog?
Tjee dat is een minder gevoel, maar aan de andere kant wel een goede reden om vanavond met je mannetje nog een die ronde af te leggen, als dan je temp kaart erlangs zit en het lukt wel.... who cares. Ik let momenteel op niets hooguit de banner waar je ook maar niet op af moet gaan, ik zou zeggen net als de rest trek hem vanavond aan zijn haren mee naar boven en doe je ding
Nog ff alles op een rijtje, dus nogmaals ff dit stukkie: Drie à vier dagen voor je ovulatie tot één à twee dagen na je ovulatie wordt in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden. De baarmoedermond wordt zachter en de opening wijder. Het vaginale slijm is helder van kleur, elastisch, vloeibaarder en je kunt er draden van trekken van ongeveer tien centimeter lang. Het ziet er een beetje uit als rauw eiwit. Dit slijm is zeer gunstig voor de zaadcellen; het helpt ze om naar boven te klimmen, richting baarmoeder, dus als je in deze periode vrijt (3 tot 4 dagen), vergroot je je kans op zwangerschap.Als je er echt op gaat letten, zul je zien dat er in deze dagen wat glibberig slijm aan het wc-papier blijft zitten. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong. De rest van de maand, vanaf ongeveer vier dagen na de eisprong, is het vaginale slijm droog of wit korrelig en ben je niet of in ieder geval minder - vruchtbaar.
Nou, zo zag het spulletje op het wc-papiertje er ook uit ja..glibberig...maar het is niet helemaal doorschijnend, meer wat wit/doorschijnend. Of zou mijn eiwit al een beetje gekookt zijn...
Ja ik ken het, dat is vruchtbaar slijm San!...Jippieeeeeeeeeee! Dus weer uit die wachtkamer meis, u bent aan de beurt!
Noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......hoe kan dat nou weer? Wanneer is dan in hemelsnaam mijn NOD..... :-s
Sjeeee.... Ik heb wel ff mijn hubbie ge-smst dat ie op moet schieten... Een geval van zeer grote haast, alle remmen los, twee wielen door de bocht...en nog meer van dat soort dingen...