Wat te kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door gina18, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    hallo

    mijn ouders zijn 30 augsutus 23 jaar getrouwd, maar ik wil echt iets voor hun samen kopen waar ze samen wat aan hebben,

    Jullie nog ideeen?

    Alvast bedankt
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.175
    6.709
    113
    Hotelbon
     
  3. Mamainspe

    Mamainspe Bekend lid

    1 mei 2006
    663
    0
    0
    hoi,
    Mijn ouders waren 28 jaar getrouwd, en hebben we een canvas doek gekocht en wat van die potjes verf.
    en hebben we van mijn zus en vriend van mij en mijn man en van onze dochter een hand afdruk gemaakt.
    Dikke tranen, zo leuk vonden ze het!
    groetjes
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.175
    6.709
    113
    Dat is echt een heel leuk idee!
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    huh toeval of niet mijn ouders ook :) tja ik weet het ook niet ben druk aan het denken :idea:. canvas doeken hebben ze ondertussen genoeg :) kregen ze met al de kids erop +kleinkids toen vader 50 werd. verder met kerst een van de kleinkids samen dus is niet orgineel meer :) . hotelbon tja is iets om over na te denken maar zoek ook wat orginails
     
  6. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    wat een leuk idee ja , om een doek te geven en hotelbonerbij mischien.
     
  7. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    of ga uiteten met ze of geef ze zelf een dinerbon!
     
  8. sjors75

    sjors75 Niet meer actief

    wij hebben mijn ouders een vaatwasser kado gedaan. die hadden ze nog niet. Vonden ze overbodige luxe, maar zijn er nu heel blij mee en kunnen niet meer zonder
     
  9. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wij hebben een vakantie gegeven!
     
  10. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik lees mee.
    Mijn ouders zijn volgende maand 25 jaar getrouwd en heb geen idee wat te geven.
    Zijn geen mensen voor een hotelbon,vakantie, canvasdoek of dinerbon.

    dacht er zelf aan om een luxe koffie pakket te maken ofzo, aangezien ze allebei nogal wat koffie drinken en verder niet veel gezamelijke hobby's enzo hebben.
     
  11. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Mijn schoonouders zijn in Oktober 50 jaar getrouwt (helemaal toevallig op dezelfde dag als dat mijn ouders ook getrouwt zijn...maar die pas 36 jaar dan) En wij geven hun een tegoed bon.
    Ik en mn schoonzusje hebben er een eeuw over lopen stoeien en nadenken wat we wilden doen. Iets van n reisje...maar wat?
    We konden vanalles vinden wat we zelf wel leuk zouden vinden. Maar wat voor hun te veel energie zou kosten. Dus keken we bij bejaarde dingen. Maar dan krijg je meteen van die bejaarde activiteiten begeleiders erbij en n hoop dingen waar we van weten dat ze daar echt niet op zitten te wachten.
    Dus wisten we t niet meer wat nou te kiezen.
    Heb ik voor gesteld om er een kado bon van te maken.
    Ik maak de bon en samen voegen we daad bij t woord als zij beslist hebben wat t wordt.
    Is het toch n verassing want dit verwachten ze niet. En kunnen ze zelf samen uitmaken waar de reis heen gaat en hoe.
     
  12. Tennes

    Tennes Niet meer actief

    Een ballonvaart?
     

Deel Deze Pagina