Hoi Meiden, Grappig om mezelf in het lijstje te zien staan! Kleine aanvulling: tis ons derde kindje. Geen idee wat het gaat worden Bij mijn zoontje had ik dat gevoel wel heel duidelijk. Toen heb ik in de eerste weken dat ik wist weer zwanger te zijn, kleertjes gekocht. Die heeft Hugo ook als eerste aan gekregen toen hij net was geboren! Super leuk! Ik heb 23 februari een afspraak bij de verloskundige en 2 maart de eerste echo! Wilde dat het vast zover was! Doen jullie nog mee met Moeders voor Moeders? Groetjes, Brenda
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 17 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september 2009 Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober AGENDA Eerised90 10 februari intake VK marleentje26 11 feb 1e echo Ceren 16 februari echo wendelaa 17 februari 1e echo/vk afspraak Libelle82 17 februari intake VK/1e echo 20 februari syboena 19 februari 3e echo Wallie78 23 februari VK/ 2 maart echo Eerised 2 maart echo Ikke1984 kenzogirl GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 marleentje26 jongen Libelle82 kenzogirl Eerised90 jongen Ceren 2 jongens
@Wallie, zo even je afspraken op de lijst gezet Ja, ik doe ook mee met MvM....wel ff wennen hoor, in zon kannetje piesen haha Wordt trouwens GEK van mijn (.)(.) Ze jeuken, steken, irriteren. Gisteren maar even Zwitsal Mama voor borsten gehaald. Vanavond na t douchen maar eens smeren. En die vermoeidheid he...ppff...die is nu echt begonnen! gisteren en vandaag tussen de middag 15 uur op bed gelegen en gisteren lag ik er om 21.00 al in!
Ja ze zijn echt irritant he Wendelaa. Ook als ik mn bh uittrek, dan doet het zo'n zeer aan de zijkant en moet ik echt een half uur jeuken .. Maarja, doe je er aan?
hoop dat het bij jou wat helpt wendelaa bij mij helpt het wel atans het is neit helemaal over het is natuurlijk geen wonder cream lol maar je kan het zo wel uit houden ik vind het trouwens maar niks dat me mannetje zo lang moet werken pffffffffff en ben zo slecht te pas dat wil je neit weten kan neit eens op me benen staan ik zak er zo door heen snap er helemaal niks van nou ja zal er wel bij horen
Oke, dat poppetje in mijn berichtje hierboven is een beetje raar, moest een ander poppetje zijn, komt een beetje raar over! Zo erg Syboena? Heb je nog wel beetje gegeten vandaag? X
ja heb over de hele dag 4 boterhammen op en 3 bekers cupasoep en nu is ons eten onder weg hebben pizzaria gebelt omdat me mannetje pas om 7 uur vrij was en vond het zo lullig dat hij na een dag hart werken nog alleen zou moeten eten of nog zou moeten koken en aan gezien ik neit veel kan nu hebben we lekker pizza bestelt is zo af en toe ook wel lekker
@Eerised, nee joh...er komt helemaal niks raar over @Syboena, fijn dat t eten nu wat binnen blijft. En pizza lekker! ach, dat kan echt geen kwaad..zolang t maar niet iedere dag is toch? Wij eten hier ook gewoon eens per week friet hoor.
he meiden, ik kan de hele dag wel slapen echt erg. mijn darmen zijn ok erg an t rommelen,zwangerschap of buikgriep? vreselijk an de diarree. vandaag redelijke dag gehad,gister zo misselijk pfff,zat weer helemaal terug bij mijn gevoel v 1ste! borsten doen ok zeer maar misselijkheid vind ik t ergste,hoest bij jullie? FF vraagje:1 mrt begin ik in mijn nieuwe baan,ben dan 9 wkn zwanger?Heb proeftijd v 2 mnd. Zouden jullie t voor die tijd verytellen?Of in je proeftijd?Of daarna pas? Ik teken nu al,denk niet dat ik t heel lang verborgen kan houden,en dat staat me ook tegen maar heb die baan ok nodig,HELP!
@Ceren, klinkt toch wel een beetje als bukgriep. En dat in combi met zwanger zijn...dat is minder. Over die baan....tja ik zou t wel voor t einde van je proeftijd zeggen. Misschien na een maandje. Wel zo eerlijk toch anders krijg je misschien scheven gezichten
nou ons eten was echt goor bah bah bah zijn we 50,- kwijt denk je pfffffff das best veel dan zal het ook wel lekker zijn nou mooi niet dus he op mijn pizza lagen de champions er gewoon rauw op echt vies man spagettie van mannetje was vies en smotserig en zijn pizza was zwart en zijn pitta broodjes waren ook zwart eniste wat te eten was was de appel/komkommer salade en mijn 2 blikjes chocomelk waren ook lekker maar verder was het echt goor dus ja dat was 1x en nooit weer
Toen ik net de berichtjes terug zat te lezen wilde ik halfverwege al typen; hoop dat het beter is dan de rommel die ik een tijd terug besteld had. Ben er toen drie dagen ziek van geweest. Was ook een pizza met champignons. ( in Center Parcs nog wel ) @Ceren; je hebt idd al een behoorlijke buik,... maar de mijne komt inmiddels ook wel in die richting. Bij jou kan het misschien zo zijn dat het komt omdat het de tweede is,.. ze zeggen dat je buik dan vaak wat sneller groeit.
@ Syboena, wat schandalig zeg.. 50euro nog wel en dan ook nog is niet te eten! Wat een geld ook zeg..
ppff....ff klagen hoor! Ben vandaag onwijs moe en heb veel last van ongi-achtige krampen. Doen niet pijn ofzo, maar t zon zeurend gevoel steeds in mijn onderbuik en nu zit t ook in mijn onderrug. weet dat t erbij hoort, maar bah!
pffffffffff ik lig de hele dag al in bed ben zo ziek als ik weet niet wat die rot micrane ook altijd je wordt er niet goed van ja wendelaa die krampjes horen er bij jammer genoeg
Hoi dames, Ik heb even niets van me laten horen. Was erg druk van het weekend. Daarnaats beginnen nij mij ook de kwaaltjes. Steekjes in mijn buik en ontzettend moe. Maar als ik dan in bed lig kan ik niet slapen lig alleen maar te draaien. Maar val zowat om van de slaap. Heel vreemd. Gelukkig ben ik totaal niet misselijk. Dat was ik de eerste week wel. Sindsdien draag ik 2 armbandjes (rode jaspis, en robijn) en heb ik nergens meer last van. Misschien helpt dat bij andere ook.
he libelle:heb je n foto van je buik?ben er wel benieuwd naar. marleentje:ik ga mo snel op zoek naar armbandjes,zou ideaal zijn.bij 1ste 17 wkn misselijk en spugen.... Waar kun je die kopen?
Hai allemaal, Vraagje, ik zag dat jullie allemaal bijna even ver zijn, mag ik misschien mee kletsen. Ben rond eind september uitgerekend en vind de september '09 forums te druk. Ik hoor (of lees) het wel. Groetjes Tink.