tinkerbell12 tuurlijk mag jij mee kletsen er zitten hier meer september mamma`s die het bij de september 09 topic te druk vinden ik vind het daar ook veel te druk dus vandaar dat ik hier zit lekker klein clubje en als je hier 1 dag niet komt kijkken hoef je niet 10 pagina`s bij te lezen en dat vind ik erg fijn
syboena: Ik heb ze besteld bij www.spiritualgarden.nl. Een leuke webwinkel waar ze allerlei soorten stenen verkopen. In hangertjes, losse stenen, kettinkjes, armbandjes enz. Heel veel keus. En ze leveren binnen 3 dagen. De armbandjes die ik heb kosten 2,95 per stuk. Ik heb ook een zakje besteld speciaal voor de zwangerschap daar zitten 3 stenen in en heb dat zakjes onder mijn kussen liggen. Tinkerbell12: Gezellfi dat je hier mee kletst daarom kletsen wij ook hier omdat septembers mama's zo druk is.
Bedankt! Je hebt gelijk wat betreft het teruglezen. Internet heeft er hier een paar keer uitgelegen en toen kon ik inderdaad te veel blz. terug gaan lezen om het allemaal nog te volgen. Hoe is het met jullie allemaal. Ik las dat sommigen al wat kwaaltjes hadden en anderen al een beginnend buikje! Lijkt me geweldig als je lichaam ook al wat gaat veranderen. Ik heb nog nergens last van. Alleen wel pijnlijke borsten, vooral als ik mijn bh uitdoe!
Wat ben ik blij met jouw stukje. Ik heb er namelijk ook weleens last van. Niet heel vaak, maar soms ineens voel ik die ongi-dingen. Dan ben ik echt bang dat ik ongi geworden ben. Maar als ik dan naar de wc geweest ben, is dat dus niet zo. Hebben jullie nu ook meer afscheiding?
ja die ongi krampjes horen er bij jammer genoeg ik vind eht soms ook heel iri maar ja doe je niks aan en als we straks ons kleintje in onze armen hebben zijn we alles weer vergeten en ja ik heb ook meer afscheiding en ook dat hoort er bij jeetje voel me nu net een oude tang die al 100x zwanger is geweest
hahahahahaa.....nou, ik zit hier soms met 100 vragen en geen idee aan wie ik die dan moet stellen als ik alleen op de bank zit. Dus toch handig dat jij mij kan helpen met je "ouwe tang" tips.
Ladies tot morgen. Ga lekker op de bank met een boekje. Oh, liep laatst in de supermarkt en wilde bijna een tijdschrift voor zwangeren halen, maar durfde het niet. Lijkt me nog zo vroeg. Kopen jullie dat al?
ik neem altijd het 9 maanden boek/tijdschrift mee bij de gyn daar kun je ze gratis mee nemen en in de winkel/supermarkt kosten ze 4,99 en dat vind ik erg zonde om dat er voor uit te geven koop ik liever wat anders ja sorry lijk zo een krent maar ja als je al 3 meiden hebt rond lopen denk je daar wel bijna ga jij maar lekker bank hangen ik lig al de hele dag te luieren op de bank in bed onder de doche en ga zo maar door en ga vanavond ook lekker vroeg slapen denk ik maar ja het nadeel is als ik bijna om val van de slaap en dan in bed kruip kan ik neit slapen en me ventje wordt er helemaal gek van want ik loop alleen maar te draaien in bed
@Tinkerbell, welkom en gefeliciteerd! Ik kan de andere topics ook haast niet bijhouden..Oktober wordt ook al druk! En ik zit toch veel op t net. Stel maar lekker je vragen hoor, daarvoor zijn we hier met z'n alle toch? De vorige keer vond ik t ook doodeng en liep ik me suf naar de w.c. En ja, ook hier meer afscheiding...wat er af en toe uit komt bahbah @Marleentje, fijn dat ze helpen toch! Zal ook eens op die site rondkijken.... @Syboena, ja heb wel t idee dat t helpt. Mijn borsten branden/jeuken wat minder. Voel ze nog wel goed....maar t hele irritante is weg. Smeer het 2x per dag.
ja doe ik ook en je lichaam heeft ook ff tijd nodig om aan die cream te wennen maar wel fijn dat het helpt hier denk ik echt een buik griepje te pakken heb koorts en voel me echt niet lekker maar ja zal wel weer over gaan hihihihihihi
hey dames.. heb weer heel wat bij moeten lezen en zie dat er weer nieuwelingen bij zijn gekomen! allen welkom en gefeliciteerd.. zal eerst een even mijn afspraak bij de VK doorgeven.. staat anders zo leeg bij mijn naam.. heb 3 maart om 0900 uur 1e echo en en intake.. pff moet nog zooooo lang wachten.. kan me niet snel genoeg gaan.. merk dat ik iedere dag steeds meer kwaaltjes krijg.. vanmorgen was ik echt misselijk en had zelf even het idee dat ik flauw ging vallen.. maar gelukkig niks gebeurd.. het enige waar ik echt heel erg veel last van heb vooral nu met de kou... mijn TEPELS! aaaaaiiii die doen zo ontzettend veel pijn.. alsof er duizenden naalden in worden gestoken.. moet verder zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal geen gespannen borsten heb.. hmm zal dan nog wel komen denk ik dan.. en ja die krampen.. die zijn soms gewoon eng.. bah.. @Wendelaa... denk dat je banner ook ff van streek is.. die blijft een beetje steken op 4 weken en 4 dagen! dat zal toch niet helemaal kloppen of wel?
Hoi, daar ben ik ook weer ff,onze pc heeft kuren dus kan er niet altijd op,net ff wat terug gelezen. Ben ook steeds erg moe,lag gister al voor 21.00 in bed,kan me ook niet herinneren dat ik me omgedraaid heb. En in de auto wordt me toch n portie misselijk,hebben jullie dat ook? Mijn borsten zijn ook erg gevoelig,maar we nemen het allemaal maar voor lief he. Kga nu mijn bedje opzoeken,morgen is het weer vroeg dag.
heey dames hier neit echt leuk bericht vannacht en vanmorgen aardig wat bloed verloren ga zo ff de gyn bellen om te kijkken of ik mis vandaag er nog ff tussen door kan met een echo maak me nu toch wel een beetje zorgen ondanks dat ik zoon goed gevoel heb het zal toch niet dat mijn gevoel me nu dit keer in de steek laat sorry voor dit stomme bericht maar moest het ff kwijt ik hou jullie op de hoogte en als ik meer weet zal ik eht gelijk laten weten
he syboena,wat akelig meid,fijn dat je straks nog terecht kan,hopelijk is t loos alarm en vaak is je gevoel goed hoor. hou ons op de hoogte en sterkte joh......
Syboena: Wat een vervelend bericht. Misschien heeft eht wel met je griep te maken? Hoop voor je dat je snel terecht kan bij de verloskundige. Ik denk aan je! En ga voor je duimen dat het goed zit. Kenzogirl: Ik heb eigenlijk geen last van misselijkheid gelukkig. Maar ben wel ontzettend moe. Ik lag gisteren om acht uur in bed en kom er net uit. Eindelijk de 1e nacht goed geslapen sinds ik zwanger ben. Ikke1984: En heb ontzettende zere boobs. Niet te gevloven. Vooral als ik mijn bh uitdoe. SLaap nu s nachts met een strak hemdje aan dan heb ik er iets minder last van.
ik ga nu bellen dus kijkken of ik vandaag nog terecht kan bij de gyn nou 5 over half 4 de echo pffffffffffffff wat duurt dat nog lang zeg
He verdorie.. das balen Syboena! Hoop dat het allemaal nog op zijn plek zit! Is het bloeden inmiddels gestopt?
ja bloeden is wel gestopt maar vind het zo eng he had dat bij mijn mk`s ook bwgon met donder bruin en daarna naar helder rood en veel krampen maar dat heb ik nu niet de gyn zij net aan de foon het kan best een late innesteling zijn maar ja vind het heel eng brrrrrrrrrrrr