@ Syboena, Wat goed nieuws meid! Ik heb 1,5 week bloed verloren, en tot eergister nog steeds een beetje. Maar heb mn frummeltje al 2x gezien, en vrijdag voor het laatst(zie album), alles was goed! Probeer je niet te druk te maken om het bloedverlies, een MK gaat meestal gepaard met goeie krampen zij mijn GYN. En wat betreft dat beestje zou ik je niet te druk om maken , ik verspreek me 100x op een dag. hihi!
ik moet alleen me banner ff aan passen ben 4 dagen korter dan wat wij dachten dus zit nu precies op 7 weken
Syboena: Wat een geweldig nieuws! Ik heb heel de middag aan je gedacht en een kaarsje voor je aangestoken. Probeer nu maar lekker te gaan genieten van je ukkie!
Wanneer hebben jullie bekend gemaakt dat je zwanger bent, aan je ouders en zo? of hebben jullie dat nog niet gedaan? Wij vertellen het donderdag aan mijn schoonouders. Mijn schoonvader is dan jarig, leuk cadeautje denk ik zo Dit is voor ons beide ouders het eerste kleinkind. Ik zelf vind het wel een beetje vroeg, maar binnenkort is het bij ons carnaval, en dan komt de "hele wereld" er achter dus moeten we het wel snel aan onze ouders vertellen. maar ik vind het wel een beetje eng omdat we het zelf nog niet eens een week weten.
Wij hebben het direct aan de ouders, broers en zussen verteld en aan twee goede vrienden. De rest mag het weten na onze 1e echo.
@Syboena, meid wat fijn dat alles goed is! En ik moest wel even lachen hoor om Beesje..haha @Marianm, wij hebben t ook nog niet verteld aan onze ouders. Manlief wil graag wachten tot we de echo hebben gehad over 2 weken. Ook hier zal t echt wel bekend zijn met de carnaval..want ja niet drinken, dat valt op Maar ik zou t zo graag aan mijn moeder willen vertellen. Was er vandaag en hoopte dat ze iets in de gaten had, maar helaas.....en vrijdagavond moeten we weer naar mijn ouders want mijn vader is jarig....ggrrr...wat duren 2 weken toch lang haha
wij hebben t meteen aan ouders en goede vrienden verteld,als t mis gaat merken ze dat ook aan mij vandaar dat ze t al weten,en kan t zelf ok nie goed voor me houden ha ha
@ marleen dankje wel dat je een kaarsje hebt gebrant mis heeft het geholpen @marianm mijn tante wist het gelijk na dat de test posi was dus hing gelijk aan de foon en me schoonouders een dag later en toen wisten ze het eigelijk allemaal heb het gelijk in me msn geplant ben zwanger van ons wondertje hihihihihihihi en ja idd is bijna carnaval dus dan komen ze er toch wel achter waarom drink jij niet en zo normaal drink ik ook bijna niet maar wel 1 glaasje omdat wij altijd met de kids naar de optocht gaan @wendelaa ja nou mijnventje kon er ook wel om lachen toen ik trots vertelde (hij kon helaas niet mee) dat alles goed was en BEESTJE heel snel groeit dus toen zij hij wel ff wat zeg jij nu BEESTJE ik zeg nee dat heb ik niet gezecht hihihihihihihihi maar ja heb het wel gezecht door alle spanning en zo denk ik dat dat er zo uit was en ja idd 2 weken duren lang als je moet wachten @ceren ik kan het ook niet voor me houden hoor het liefste schreeuwde ik het van de daken toen ik het zag op test nummer 7 dat die nog steeds posi werdt hihihihihihihihi nou hier verder voel me nog steeds bagger en ziek afgelopen nacht en vandaag dus niet geslapen dus was lekker op 7 uur in bed gekropen maakt me ventje me net wakker schatje je moet wel ff wat eten anders wordt je niet beter nou ik zie dat eten en ga gelijk overgeven terwijl hij zo lekker had gekookt atans het zag er lekker uit en het rook ook heel erg lekker maar ja dat heb je he met buikgriep nu heeft hij lief ff mijn laptopje in bed gebracht zecht hij kun je nog ff op zp kletsen wel een schatje
We hebben het eigenlijk onze ouders, broers en zussen meteen gezegd .. En goeie vriendinnen/vrienden na een paar dagen! Nu heb ik al 2 goeie echo's gehad, en eigenlijk is het sinds dit weekend niet echt een geheim meer! Vond het ook moeilijk voor me houden, want ben er zo blij mee. X
T is ook moeilijk voor je te houden! Jij bent natuurlijk ook alweer iets verder Eerised Maar we hebben bijv de 14e een verjaardag van vrienden. Tja, moet ik me mond maar weer zien te houden....zucht
he syboena,hoe gaat t vanmoregn? nog steeds ziek?balen joh die buikgriep heerst ontzettend,pfff wij hebben t hier thuis afgelopen wk alle3 gehad,echt hardnekkig...............
ja dat wel.. maar heb eigenlijk niet echt gekeken naar hoe ver ik was, de kans is er nog steeds op een MK. 3 maart ben ik dan 12 weken! onze ouders wisten het gelijk de dag er na, en de broers en zussen. had 9-1 positief getest en op zaterdag hebben we het gelijk verteld. in die dagen daarna ben ik het aan vriendinnen gaan vertellen! ik kan gewoon mn mond niet houden dus paar weken terug hebben we het aan de hele familie verteld op een verjaardag. 24-1.. ik ben er zo blij mee, haha. wanneer ga jij het vertellen? bij 12 wkn?
ja hier is de griep ook aardig ons huisje binnen gebroken echt heel iri in het begin had ik niet door dat ik buikgriep had want ik spugde toch al veel dus dacht zal wel van de zwangerschap komen en toen voelde ik me zo zwak en niet lekker dat ik toch maar dacht ga ff koorts op meten en ja hoor koorts dus griepje en ik kon al niet veel doen en nu doe ik dus helemaal niks
Libelle nee gelukkig niet geen een druppeltje ow ja dames ik weet niet meer of ik het gister heb gezecht maar ik had bij de echo nog ff na gevraagt waar die ongi krampjes weg komen en aangezien er hier ook dames zijn die daar last van hebben dacht ik zal het ff hier melden je kindje groeit de eerste 12 weken zo snel kijk maar naar ons frummeltje binnen 5 dagen 7,6 mm is meer dan 1 mm per dag en je baarmoeder gaat langzaam op rekken dus volgens haar was het beginnende banden pijn en bij de een is het lichte ongi krampjes en bij de andere is het steken zecht ze dus ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
Mooi zo! Hier een mega groot ding waardoor ik zeker weet dat ik zooo zwanger ben... Ben volledig uitgeput,.. megamoe..... zzzzzzzzz zou overal en altijd willen slapen....