Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

zal eens even bijlezen.

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Wauw, Syboena, wat was dat schrikken zeg! Ben blij dat alles toch goed was en ook erg leuk om te zien dat je ukkie snel gegeroeid is. Wauw 7,3 mm in 5 dagen!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Eerised, nee 12 weken red ik echt niet!
    Ten eerste kan ik niet zolang mijn mond houden en ten tweede kan ik me buik niet zolang verborgen houden hahaha.
    Over 2 weken hebben we een echo en dan wil ik t toch echt wel vertellen...dus zo tegen de 8 weken aan.

@Syboena, kijk daar hebben we wat aan!
    Weten tenminste allemaal waarom we die krampen hebben en dat dat zeker wel een goed teken is!

4. @ wendelaa. Oke, nou succes met vertellen! ik vond het helemaal leuk toen ik het ging vertellen aan iedereen :) .
    Heb jij ook zo'n bolle buik? Ben normaal heel plat, en nu heb ik mn knoop van mn broek eigenlijk altijd los als ik zit en heb ik echt al een bolletje..

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb via Rainbowbabies een t shirt besteld voor Eva, waar achterop staat; I'm the big sister.
    En die krijgt ze aan als we t vertellen.

Ja ik heb ook al zon bol buikje...in mijn album staat een foto van vorige week en hij groeit nu met de week volgens mij..haha.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    die is wel erg leuk :):)
    dat wil ik gaan doen als ik zeker weet wat het wordt dan laat ik truitjes drukken voor de meiden met we krijgen een broertje/zusje :):)

7. marianm

marianm Lid

29 jan 2009
    22
    0
    0
    wij gaan het vanavond vertellen aan mijn schoonouders. ben nu precies 5 wk.
    Vindt het wel heel spannend, al weet ik al dat iedereen heel blij en enthousiast zal zijn, maar toch.
    mijn eigen ouders weten het nu ook, en onze goede vrienden, die krijgen het allemaal over 2 weken te horen.
    en dan mag eigenlijk de hele wereld het weten.

vind het wel moeilijk om het geheim te houden. Werd vandaag op het werk misselijk :( :( kwam meteen de vraag: ben je zwanger of zo?

pff lastig om dan niks te zeggen, maar familie moet het eerst weten vind ik.

8. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ik heb het ook eerst aan onze familieleden verteld en daarna aan vrienden. En dan de reactie van hun allemaal. Oh, daardoor voelde ik me wel zwanger. Maar nu.....het is allemaal zo onwerkelijk zeg maar.

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Bij ons weten enkel de ouders en schoonouders het incl. broers/zus. En mijn collega's en baas e.d.

Vrienden nog niet,... nog ff wachten tot de 1e echo...

10. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Op het werk weet alleen mijn baas het. De rest moet nog even wachten tot we in ieder geval de echo gehad hebben.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames ik heb de nieuwe echo in me alnum staan :):):):)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @marianM, veel plezier vanavond met vertellen!

@Syboena, t is nu al een schatje;)

Ik kreeg vanmiddag mail dat het shirtje verstuurd is, dus dan zal ik t morgen wel binnen hebben.....toch eens manlief aankijken of we t morgenavond ech tniet zullen vertellen aan mijn ouders en broer

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja is echt een schatje he wendelaa hihihihihi :):)

en zet gewoon je lieve pupy ogen op (kunnen vrouwen heel goed) werkt bij mijn mannetje ook altijd ga gewoon heel lief slijmen
    en anders doe floep je het er gewoon prongeluk uit hihihihihihi (niet echt lief maar ja dan heb je eht wel verteld) ik kan me mond ook slecht houden ik laat ook zo af en toe bij me mannetje zijn kids het stiekum door schemeren maar helaas zijn ze niet zo slim dat ze het al door hebben :):) loop ik met ze in de stad zie ik een leuk baby pakje zeg ik vinden jullie dat neit mooi voor als je een klein broetje/zusje krijgt en dan zeggen ze JAAAA maar helaas snappen ze het niet echt zijn ze nog te jong voor :):)

en anders vertel je eht eva hihihihihihi denk neit dat zij haar mondje houdt tegen opa`s en oma`s hihihihihihi

laat je mannetje dit maar neit lezen hihihihihihihi en de mijne moet dit ook neit lezen :oops: dan werken me puppy ogen nooit meer :oops:

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Whahaha...is maar goed dat manlief geen interesse heeft voor dit soort forums.
    Weet je wat wel t irritante is, hij maakt wel opmerkingen tegenover Eva...Of ze een broertje of zusje wil etc etc...en dan mag ik niks zeggen haha

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja nou dat doet die van mij ook gaat die bij seffira (bijna 6 jaar) en danique en naomi (4 jaar) zitten en willen jullie wel een broertje of een zusje en wat gaan jullie daar mee doen en zo

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Het lijkt me ook wel heel bijzonder om het tegen de overige kinderen te zeggen dat ze een broertje of zusje krijgen. Lijkt me een mooi moment.

Syboena: het is inderdaad een hele mooie duidelijke echo. Ik kan niet wachten tot dat het woensdag is en we eindelijk onze 1e echo krijgen.

Wendela: ik hoop dat je man over stag gaat en dat je het morgen van de daken kan schreeuwen bij je familie!

17. @ Syboena .. Mooie echo :D! Leuk hoor meid..

@ Wendelaa .. Even lief doen, en hopelijk kun je het morgen vertellen! Is zo moeilijk om zo iets leuks niet te vertellen.

X

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Eerised90 jij bent echt het verste van ons allemaal :):)

19. Haha.. Ja? Ik let er niet zo op eigenlijk!
    Zijn er echt geen dames verder dan mij?
    Is me niet opgevallen.
    Ach als alles maar goed gaat, vind ik het allerbelangrijkst :D .

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd maar vond het wel grappig :):)

Deel Deze Pagina