gister tegen mijn schoonouders verteld, helemaal blij natuurlijk en het zusje van mijn man (15jr) rennend en springend door de kamer heen haha.-> Ik wordt tante! wel leuk allemaal, nu de ouders het weten voelt het allemaal een beetje echter vind ik. Ben alleen benieuwd hoe lang ik het op het werk verborgen kan houden, ben nu weer misselijk, en moet straks nog werken . maarja we zien wel.
Wat leuk he zulke reacties! En ook nog een lekkere jonge tante, zelf heb ik ook een tante die 15 jaa ouder is. Haar jongste en Eva schelen zelfs maar 1 jaar! Heel erg leuk dus zon jonge tante. Ik kreeg dus vandaag al de eerste vraag; wat heb jij een buikje ineens, moet je iets vertellen!?! Was dus bij een client aan t werk en haar dochter had t dus al geraden...daar sta je dan hahaha Alleen nu heb ik een verkeerde beweging gemaakt tijden het aantrekken van steunkouzen en is t in mijn rug geschoten...AUW!....ik loop dus nu rond alsof ik al 9 maanden zwanger ben haha
ik was ook 15 toen mijn kleine neefje ter wereld kwam.. hooww wat gaat de tijd hard,tis nu al een eigenwijze boef van 3.5..
Zo het shirtje voor Eva is binnen! En heb manlief ervan overtuigd het vanavond tegen mijn ouders te vertellen.... Dus dan zeggen we het dit weekend ook tegen zijn ouders...kijken of die positiever reageren als de vorige keer.
@ Wendelaa .. Succes en veel plezier met vertellen vanavond & dit weekend! Hopelijk alleen maar leuke reactie's.
marianm leuk die reacties zal mij straks benieuwen hoe de kids van me mannetje er op reageren dat ze grote zussen worden
he wat spannend dat vertellen he. suc6 ermee hoor. hier druk met inpakken,over 2 wkn inboedel opslaan! ceren had vandaag voor t eerst haar shirtje aan met:hoera ik word een grote zus..
das wel erg leuk weet ze het al dan jah duh anders dat truitje ook niet pfffffff das domme vraag wat vind ze er van dan
ceren snapt t nog nie,is pas 20 mnd. ouders vonden t leuk maar zijn erg bezorgd,1mrt nieuwe baan,21 febr verhuizen naar camping,1 juni nogmaals verhuizen,erg druk allemaal. verder leuke reakties hoor!
oke ja hier snappen ze het wel en ook weer niet dus heb het nog niet vertelt heb zo iets straks gaat het weer mis en dan moet je iets uit leggen wat ze helemaal niet snappen en ik heb zo iets dat wil ik ze niet aan doen dus wij vertellen ze het pas na 12 of 13 weken en dan is het iets meer zeker dat het goed gaat en met 20 weken vertellen we hun ook wat het is is dan makkelijker voor hun om te begrijpen
Ehm..nee hoor Eva weet t zelf nog niet haha. Ze heeft het shirt alleen mogen showen, maar ze weet zelf nog niet dat ze grote zus wordt. Ze gaat gewoon mee de 17e naar de VK en dan ziet ze t wel... Dan leggen we t haar wel uit. Mijn ouders hadden na een uur trouwens nog niets in de gaten, totdat de vriendin van mijn broertje binnenkwam. Die zag t meteen en feliciteerd ons. Mijn moeder zei; o wat ben jij gemeen, van de week heb je niks gezegd hahaha. En toen zei ze, nou dat wordt weer sparen
he wendela,heb je wel een gezellige avond gehad? ja ouders maken zich toch bezorgd en druk om ons. Wij zijn zelf ok in de wolken maar ouders nog niet,blijft lastig hoor....
Wendela: leuk hoor dat je het nu toch verteld hebt! Ouders maken zich inderdaad druk. Mijn ouders zijn helemaal happy maar mijn schoonmoeder is lekker negatief zo van misschien gaat het nog wel mis en dit mag je niet eten dat mag je niet doen en dan lekker allemaal dingen uit de tijd toen hun jong waren. Vreselijk!
ja wendelaa dat heb je overal hier ook hoor mijn tante (pleegmams) zecht ook doe je wel voor zichtig en zo en me schoonmoeder is helemaal in de wolken en me schoonvader laat zich er helemaal niet over uit en als wij het er dan over hebben zecht hij ja je weet maar nooit mis gaat het nog wel mis en dat wil je juist niet horen
Wij hadden dat dus de vorige keer met mijn schoonmoeder, die zo raar deed. Daarom sta ik niet te springen om t nu te vertellen. Denk dat het ook raar is als je schoondochter zwanger is van je zoon....voelt misschien wel alsof je hem dan kwijtraakt ofzo. Mijn ouders zijn altijd vanaf t begin af aan helemaal happy geweest...en mijn moeder zeurt al jaren om een 2e hahaha... Ze heeft nu eindelijk haar zin!
ja dat kan ook nog hier vanmiddag de oudste had ik gevraagt of ze mijn mobiel ff wou pakken dat wou ze wel dus ze drukte prongeluk een knopje in dus de echo foto kwam te voorschijn zecht ze wat is dat nu voor een foto? echt met zoon heel raar hoofdje ik zie niet wat het is dus hoor je mij zo vraag dat maar aan pappa dus zij gaat naar pappa toe met de mobiel van pappa wat is dat nu voor rare foto? dus pappa zecht dat is iets wat bij mamma chantal in haar buik zit ze kijkt de vader aan met die grote ogen en kijkt naar mij toen naar mijn buik toen weer naar de foto en toen weer na pappa dus mijn ventje zecht weet je nu wat dat is zecht ze ja dus wij hadden zo iets die zecht ja maar snapt het nog niet dus ventje zecht wat is dat dan gaat ze heel hardt gillen EEN BABY BROERTJE wij zo ow ze snapt het toch wel dus ventje zecht tegen haar nou het kan ook nog een baby zusje zijn hoor je weet maar nooit dus de oudste weet het hier ook maar ze snapt er denk ik nog niet veel van denk dat dat pas gaat komen als ze een maal die dikke buik begint te zien maar ik duik nu mijn bedje in kom net terug van een verjaardag en ben bek en bek af heb het gevoel dat ik de maraton heb gewandelt nou trusten jullie slapen al lang hihihihihi
he meiden, hoest ermee? syboena leuk dat je oudste dochter t nu (weet)toch? ik ga mijn laatste dag werken hier,en ben na vandaag 3 wkn vrij om verhuis te regelen en dan begin ik met me nieuwe bsaan. fijne dag allemaal
@Syboena, kinderen hebben soms meer in de gaten als je denkt Maar ze heeft dus een duidelijke voorkeur voor een broertje haha. @Ceren, je hebt het maar druk de komende tijd! Verhuizen, nieuwe baan, beeb op komst..haha Kun je t allemaal nog aan Hier nog steeds last van mijn rug..NIET GRAPPIG! Kon gisterenavond haast niet lopen, elke beweging deed zeer. Omdraaien in bed is werkelijk een hele opgave. Denk dat ik morgen maar niet ga werken en even naar de h.a ga. Verder ben ik de hele dag door misselijk...hoef niet over te geven ofzo...maar zon vaag misselijk gevoel.
Hey meiden, Wat leuk dat jullie het ook hebben verteld bij jullie thuis. Hier reageerden ze ook allemaal erg enthousiast. En we hebben ook gezegd dat het allemaal nog wel erg pril is, dus niet te vroeg moeten juichen. En het helemaal nog niet moeten verkondigen bij familie. Maar ja, we zien wel wie het straks allemaal al weten als we het vertellen. Afgelopen woensdag is de vrouw van moeders voor moeders hier geweest en ik doe dus mee met plassen. Doen jullie er ook aan mee?