Oh, dat is inderdaad niet fijn Wendelaa. Slim dat je naar je huisarts gaat. Als hij het nu al wat kan verlichten scheelt dat natuurlijk de rest van je zwangerschap. Als die er wat aan kan doen natuurlijk. Succes meid. Met de kwaaltjes gaat het hier wel goed. Als ik vroeg op moet staan heb ik wel een vaag misselijk gevoel. En de hele dag door snel last van een lege maag gevoel. En tja, mijn borsten blijven zeer doen.
tinkerbell12 ja ik doe ook mee met moeders voor moeders doe nu al 2 weken mee ik mocht vroeger beginnen omdat ik veel hcg aan maak vind het belangrijk om mensen te helpen en met zoon kleine moeite (nou ja de flessen stinken wel moet vaak over geven van de guer) mensen helpen die moeilijk een baby kunnen krijgen
Ik doe het nu toch ookal vanaf dat ik 4,2 weken ben...dus schijnbaar ook vrij snel. Die mw zei alleen maar; je hebt wel al genoeg hcg, t is nog niet super veel, maar wel genoeg om al mee te doen. Moet eigenlijk zeggen dat ik niet zo heel veel last heb van de geur, maar gelukkig plas ik ook niet zoveel Hoef ze dus niet zo vaak te openen. Merk nu wel al het 1e verschil tussen deze zwangerschap en toen met Eva. Ik ben vooral de laatste week, veel misselijk. Hoef niet over te geven, maar na eetmomenten voel ik me wel naar...enmoet ik soms flink zuchten om t te laten zakken. Met Eva had ik gewoon vanaf 7 weken tot en met 13 weken, dat ik smorgens moest overgeven en dan de rest van de dag helemaal nergens last van.
nou ik vind de eerste plas die je er in doet pfffffff dan ga ik s`morgens al gekijk overgeven alleen door die guer ja wendelaa niet elke zwangerschap is het zelfde hihihihihihihihihihi ik heb op het moment veel last van hoofdpijn (micrane) en dat is voor mijn gevoel zo erg he want je kunt er niks tegen doen want je mag die zware pillen neit die ik normaal heb dus moet het met paracetamol doen en dat werkt niet
@Syboena, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Zo erge hoofdpijn en dan niks mogen slikken wat echt helpt...pppff... Vanmorgen naar de h.a geweest...conclusie; spit! Gelukkig is het al veel minder als t weekend...maar bij sommige bewegingen voel ik t nog wel. Ze zei ook dat t goed in verband kon staan met de zwangerschap, door invloed van hormonen
wendelaa wat een gave foto van eva ik wou ook voor de carnaval die mega mindy pakjes halen voor de tweeling maar helaas niet in hun maat vond ze echt zo leuk
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 17 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september 2009 Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober AGENDA Eerised90 10 februari intake VK marleentje26 11 feb 1e echo Ceren 16 februari echo wendelaa 17 februari 1e echo/vk afspraak Libelle82 17 februari intake VK/1e echo 20 februari syboena 19 februari 3e echo Wallie78 23 februari VK/ 2 maart echo Eerised 2 maart echo Ikke1984 kenzogirl GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 marleentje26 jongen Libelle82 kenzogirl Eerised90 jongen Ceren 2 jongens
Hoi, Ik dacht ik haal de lijst een keer naar voren. Want hij stond op pagina 14. Eerised: Spannend hoor morgen je eerste echo! Wij hebben hem woensdag en kijk er zo naar uit!
Het is alleen een intake, ik heb 02-03 mn 3e echo alweer.. Omdat ik bloedverlies had, nu nog steeds met plassen kleine beetjes, maar probeer me daar niet meer druk om te maken! Ik heb een longontsteking, heb t flink te pakken zei de dokter. Heb antibiotica, hoop dat het helpt.. Ben echt benauwd, met traplopen, fietsen of als ik gewoon iets opvouw. En heel mn lijf doet zeer! In en uit ademen doet echt verschrikkelijk veel pijn. Wist niet dat een longontsteking zo'n zeer doet.. Kan er ook nog wel bij. Hopelijk voelen jullie je goed?! Iedereen met afspraken morgen, veel succes.. X
he meiden hoest met jullie? Wendela:wat vervelend spit,pfff Hier gaat alles goed,druk met inpakken. Ben wel moe,maar veel minder als bij de eerste voel me ok veel beter! Niet misselijk,niet overgeven,wel gammel,vaak wat eten en pijnlijke borsten. Nee deze keer ben ik echt Stralend zwanger,was bij ceren echt anders toien heb ik 17 wkn gespuugd. pfff Vandaag verteld bij nieuwe werkgever,nam het goed op ik begin daar 2 mrt en heb er zin in. Ook zin in verhuis,kan maar achter de rug zijn toch?Nu lekker me bedje in....
Hoi dames, Voor diegene die ook mee doen met moeders voor moeders. Ik merk dat als ik een gehele dag thuis ben ik niet genoeg heb aan een kan. Die zit bij mij eind van de ochtend begin van de middag al vol. Ik merk dan ook wel dat ik de laatste week 's nachts heel veel plas. Dus dan zit hij s morgens al meer dan half vol. Mag je dan alvast een fles pakken van de volgende dag? (meestal ben ik de ene dag veel thuis en de dag erna minder)
meid, plas je zoveel! Of ik zo weinig? ik mag blij zijn als ik een halve pot vol krijg...hoef ook maar een x of 3/4 te plassen op een dag. snachts al nooit in ieder geval. Denk dat je best al een nieuwe pot mag pakken en als jou was zou ik een extra kratje vragen dan...zullen ze vast erg blij mee zijn We gaan het trouwens vanavond aan mijn sschoonouders vertellen, ben benieuwd wat ze zeggen. ze weten dat we er nog een 2e bij willen. O en ik heb vandaag positiekleding gekocht....kan echt geen broek meer aan!
Spannend wendela! Ik blijf het leuk vinden om het telkens aan andere te vertellen. Ik loop ook al 2 weken in positiebroeken. Ik krijg de rest ook echt niet meer dicht. Morgen krijgen we de echo dus dan zullen we eindelijk meer weten.
he meiden,hoe staat het met jullie buikje? ben er erg benieuwd naar,ik groei nl met de week. Hebben jullie ook al fotos v buikje in album?leuk om te vergelijken,ik heb 2 nieuwe fotos in album staan. Loop nu al een week in zwangerschapskleding,pas mijn oude kleding echt nie meer...
@wendela: vervelend zeg spit, ik heb het nooit gehad, maar volgens mij kun je daar flink last van hebben. @ eerised: Hm longontsteking , dat is niet zo mooi, hoop dat je snel weer opgeknapt bent. ik hoop dat met verder iedereen een beetje goed gaat. Hier gaat het op zich wel goed, af en toe misselijk, en vooral heel veel moe hebben jullie dat ook. daarom ben ik nu ook lekker wat eerder naar huis van het werk 8). Ik heb nog helemaal geen buikje, tenminste er is nog niets te zien. ik kan wel merken dat de broeken die al wat strak zaten, nu niet meer echt passen. donderdag eerste afspraak bij de VK, wel spannend, en dan horen we wel verder.
@Ceren, ja hier ook al echt een buikje hoor! Vandaar de spoed shop sessie vanmorgen Zal zo weer eens een foto maken. @MarianM, vervelend dat je zo erg moe bent. Dat heb ik ook wel, maar ik werk maar 20 uur, dus dat scheelt wel. Misselijkheid hier ook met vlagen....erg vervelend is dat he. Gelukkig is mijn rug weer bijna de oude en ga ik morgen weer werken...hoef maar tot een uur of 11
he wendela,fijn dat de spit opknapt zo vlug al. eerised;erg balen vd longontsteking hoe was afs vk? hier alleen bolle buik en grote boobs verder goed gevoel,en druk met alle bezigheden rond verhuis. Ben benieuwd naar jullie buikjes. Meiden sterkte met moeheid en misselijkheid,kan super vervelend zijn,ik leef met jullie mee.
Hallo meiden.. Hoe is het hier? Maar bij de VK ging het wel goed, aardige vrouw. Alleen ze vroeg of ik BV of FV wil gaan geven, en ik wil flesvoeding gaan geven. Nou toen begon ze hoor: Je wil toch het beste voor je kind, denk er goed over na.. Blabla! 3 folders gekregen. En ze zegt: Ja, het beste voor je kind is echt BV, die kinderen lopen vaak voor op andere kinderen etc etc. Njaa wel vervelend dat pushen! Voor de rest ging het wel goed, veel informatie. En ik wil géén combinatietest. En allemaal prulletjes, dingen en zalfjes gekregen! Hier nog mooie echo's gemaakt? Ik moet er nu vandoor, dus kan niet een lang verhaal maken.. X