@ Eerised90 over dat bloed verlies zou ik met niet al te druk maken ik ben vorige week dinsdag naar de gyneceloog gegaan omdat ik echt heel veel bloed had verloren maar was niks aan de hand gister weer heel veel bloed dus ik dacht ja nu is het gebeurt dus weer een echo gemaakt en raad eens helemaal niks aan de hand en ik had echt veel bloed verlies zo wie zo 5 maandverbandjes vol en een longontsteking wat vervelend ik weet wat het is ik heb het normaal ook vrij snel omdat ik asma heb en idd dat doet zeker pijn veel beterschap van uit hier @ marleen gewoon een nieuwe kan pakken hoor want er zijn niet voor niets 8 bussen/kannen hoe je ze wilt noemen ik doe dat ook als ik hem vol krijg gewoon een nieuwe pakken @ wendelaa gaaf dat jullie het nu aan je schoonouders gaan vertellen en over die posi.kleding ook gaaf maar ik wacht er nog ff mee loop nu veel in jogging broek en zo vind posi.kleding zo prijzig 50,- voor een broek en ik denk dan weer zo ja wat nu als het toch nog mis gaat is het weer zonde van die 50,- @ gaaf marleentje die echo`s @ ceren ik heb wel al een foto gemaakt maar nog niet op de pc/laptop gezet @ marianm ja hier nog een die de hele dag wel kan slapen @ Eerised90 ja dat doen ze allemaal zo dra ze horen dat je fles voeding wilt gaan geven mijn gyneceloog begon er ook over te zueren hoor je mij zo ja hallo mevrouw ik wil niet als ik een hele dag ga shoppen ergens in een eet/drink tentje me tieten blood moet leggen omdat me kind honger heeft en trouwens dat mag nergens meer en ik wil niet kolven heel simpel is het mijn lichaam of die van u ik geef de fles punt uit toen kreeg ik daar als andwoordt op ow u bent daar heel duidelijk in en volgens mij kunnen wij u ook niet op andere gedachten brengen en hoor je mij zo van nee dat hebt u goed en nu maar een ander onderwerp die vrouw was gelijk stil over het woordt borstvoeding @ alle dames mijn nieuwe echo staat al weer in mijn album die van gisteren dus
volgens mij lopen wij hier een beetje hardt van stapel wij hebben de namen al uit gezocht en de geboorte kaartjes al uit gezocht met de gedichtjes en al alleen ff wachten wat het wordt dan kunnen we de kleuren aan passen zijn er meer van jullie die daar al meer bezig zijn ?
Syboena: Ik herken het We hebben de namen al ook mocht het een tweeling zijn. De geboortekaartjes ontwerpt mijn moeder maar we weten wel precies wat we willen. Daarnaats zijn we ook al volop aan het sond snuffelen voor een kamertje enz.
Hai meiden, Nou, wij zij nog niet bezig met het verder plannen van namen en kaartjes. Wil graag eerst even de echo maandag afwachten. Dan durf ik mezelf misschien meer toe te staan om ervan te genieten. Wanneer vertellen jullie het, of eigenlijk bedoel ik, wanneer vinden jullie het niet meer erg als anderen het weten? Ik zit een beetje te denkenvan: Als ik maar de cho gehad heb en voorbij de 8 weken ben ofzo.
he syboena:ik heb al wel paar nieuwe shirtjes gekocht in winkel maar shop tegenwoordig ook via marktplaats voor positiekleding. vandaag broek/jurk en vest gekocht voor samen 20 e/harstikke leuk,is vaak maar 1 seizoen gedragen!is maar n tip
@ marleen mijn schoonmoeder maakt onze kaarten die is al wat ontwerpjes aan eht maken en daar kiezen wij dan de kaart uit die we het mooist vinden en dan gaat ze na de 13 e week beginen met tekenen en dan na de 20 e week gaat ze beginnen met kleuren omdat we willen weten wat het wordt ze maakt de kaarten van pergemano weet neit of je dat kent maar vond het wel erg mooi @ tinkerbell hier hebben we het gelijk aan de hele wereld verteld toen ik een positieve test in me handen had is zo moeilijk om je mond te houden atans voor mij dan lol @ ceren ja dat is ook wel een tip helemaal nog neit aan gedacht dankej wel
Syboena: Je zou ook eens kunnen kijken bij zo'n oulet van de miss etam en promiss. Daar heb ik laatst 3 leuke positiebroeken gekocht voor 20 euro! Ik weet dat er een in den bosch zit en een in wijchen en die zal vast op meer plaatsen zitten in nederland.
Hey dames.. Hier ben ik dan ook weer een keer.. merk dat ik vanaf deze week erg moe ben.. vorige week ging het nog wel maar nu.. pff het is echt zwaar als je van maandag tot vrijdag om 06.00 op moet staan en vervolgens pas weer om 18.30 thuis bent.. heb dan geen puf meer om iets te doen.. moet ook echt op mn werk mn best doen om mn ogen open te houden.. en dan nog eens dat misselijk zijn.. de hele dag door.. niet eens overgeven.. ik wou dat dat zo was dan was het een stuk minder erg.. baahhh.. zijn er hier dames die zelf al hun gewicht bij houden? Ik ben er maandag zelf mee begonnen.. en ben in 1 dag precies 1 kilo aangekomen terwijl ik lang niet meer zoveel eet... kleine beetjes krijg ik weg tot dat ik misselijk begin te worden.. heb vandaag maar een rustdag genomen.. ben helemaal op.. gelukkig bijna caranval.. heb ik lekker een paar dagen vrij.. heerlijk..
nou ik was zaterdag bij een vriendin van mij en daar ging ik op de weegschaal staan (ben van me zelf al neit echt licht ) schommel normaal tussen de 80/85 en ging zaterdag op de weegschaal en was 96,6 nou dat is ff 11 kilo pffffffffffff dacht echt dat doe ik mijn zwangerschap ook neit weer en ik eet helemaal niks s`morgens bij de koffie liga en dan bewaar ik die andere voor de middag om 12 uur 1 bolletje met kopje cuppa soup en s`avond hoog uit een half bordje warm eten omdat ik in de avond heel erg misseluk ben dus snap echt neit waar die kilo`s van daan komen
Ja wij weten de namen ook al, voor een jongen & ook voor een meisje! We weten ook al bijna 100% zeker welke meubeltjes we willen voor het kamertje.. We hebben al een kinderwagen en ik heb al 2 shirtjes, 5 rompertjes, 1 vestje, 2 broekjes, 1 mutsje en 5 paar sokjes (A) , haha heerlijk toch.. Ach, je moet toch lekker er een beetje mee bezig zijn .. Geboortekaartjes nog niet, en ik denk dat ik dat ook best moeilijk ga vinden hoor, haha.. Hoe is het hier? Ik kon de hele dag niet op zwangerschapspagina , echt gek. Maar hij doet het weeeeer , YEEEAH!
@Syboena, kijk je wel uit dat je voldoende binnen krijgt! t kan ook per weegschaal verschillen natuurlijk, moment van de dag, kleding aan etc etc...en je kunt ook goed vocht vasthouden he! Ik ben ook veel misselijk NA t eten, erg irritant. Vandaag dus ook...superhonger..eten en dan bleghh missellijk. O zag dat iemand t had over duren positiekleding..ik was van de week dus bij de prenatal 90 euro kwijt voor een broek, rok, 3 shirts en een legging. De broek en rok zijn van mama licious...super betaalbaar (broek was 25 euro!) ik vind het een erg leuk merk en zit zalig! Heb het vandaag trouwens ook maar aan mijn teammanager verteld, heb ik dat ook vast gehad
Wat zijn sommige snel met dingen! Wij wachten er nog maar even mee hoor, geboortekaartje kan nog wel met een maand of 7, jongensnaam hebben we nog van de vorige keer. Alleen meisjesnaam.... Voor de rest hoeven we niet echt grote dingen te kopen...kamer, wagen, wipstoeltje etc..hebben we natuurlijk al. Wel moeten de kamers geverfd worden enzo...maar ach...tijd zat! Wat moeten we anders doen als we met verlof zijn
ja ik heb de gyneceloog nog gevraagt of het veel kwaad kon dat ik niet zo veel at hij zehct nee dat is de eerste 13 weken totaal geen probleem als je maar voldoende drinkt anders droog je uit maar de baby trekt zijn voeding wel uit jou vet reservers en aangezien ik aardig wat vet heb kan de baby de eerste 13 weken genoeg eten hihihihihihihihi de gyneceloog had mij ook gezecht dat de meeste vrouwen de eerste 13 weken amper eten omdat ze zo misseluk zijn dus geen ramp en ik heb de etos zwanger pillen en daar zit bijna alles in wat je nodig hebt dus geen zorgen hihihihihihi
@ Syboena.. Het is bij mij te merken dat de kleine van mijn vetreserves leeft want ik ben van 65.5 naar 63 kilo gegaan in 1,5 week. Probeer nu weer goed te eten want zie het zelfs aan mezelf! Jij ook zo afgevallen?
Wauw, je plast of drinkt wel veel haahhahaa. Maar ik zou gewoon een nieuwe fles pakken. Je hebt er toch genoeg. En als alle 8 flessen vol zijn (ik heb 2 kratten van 4) en ze worden nog niet opgehaald, dan mag je voortaan wel een extra krat aanvragen hahahahaa.
Wendelaa, je weet nu tenminste wat het is. Maar heb je er ook wat voor gekregen? Iets als therapie? Of krijg je alleen rust voorgeschreven? Marian, hier is ook nog geen buik te herkennen. Nou heb ik van mezelf al wel een kwabbertje als onderbuik en ik denk dat het dus ook nog wel even kan duren voordat ik echt een zw.sch.buikje zal ontdekken. Maar tegen het einde van de middag knelt mijn broek en maak ik ook echt wel mijn knoop los. Mijn kwaaltjes zijn tot nu toe: * maagzuur * vaag misselijk * snel vol gevoel * tegen het einde van de middag echt moe * tegen het einde van de middag bolle (of opgeblazen) buik gevoel
@Tinkerbell, heb idd niks gekregen. was ook niet nodig hoor vond ik en tja mag toch haast niks he. Verder idd moest ik t rustig aan doen, ben vandaag weer begonnen met werken. Werk maar tot 12.00 dus dat scheelt en ben morgen vrij. Ik merk wel bij deze zwangerschap, dat het hele ondergebied gevoeliger is....drukkend gevoel in mijn liezen, onderrug die wat beurs voelt. T is net of de boel daar al wat aan t veranderen is. Hoop dat het geen voorteken gaat zijn voor iets, we wachten het wel af
vanmorgen eerste afspraak bij de verloskundige gehad, vond het wel spannend, maar het stelde echt niks voor. alleen m'n bloeddruk is erg laag, dus dat is een puntje van aandacht. over 5 weken moet ik weer terug komen, en de eerste echo staat gepland. nu moet ik ook alleen van de week nog bloed laten prikken dat vind ik dus helemaal niks!