libelle: klopt in een punt een jongen en mooi rond een meisje. de eerste was bij ons een meisje en nu?.......zou het nog niet weten.....hahahaha Heb even een foto van 1e zw.schap opgezocht. hier was ik 38+4.
Tja, ik gok op een jongen Iedereen zei dit keer dat ik anders zwanger was al bij Eva, toen droeg ik ook echt rondom en nu had ik t meer buik naar voren.... Maar volgens mij heb je nog geen verslag gedaan van de gyn toch? Dusss....
Als ik een gokje moest wagen op basis van buikfoto zou ik zeggen dat je nu zwanger bent van een jongetje... de buikfoto van de 1e zwangerschap is duidelijk ronder....
wendelaa: dacht ik al dat ik dat niet had gedaan, dus doe ik het bij deze. Afspraken met de gyn. Ik mocht dus ook kiezen voor een ks, maar wil het toch gewoon proberen.Een ks is niet erg handig met een kleine meid erbij. Dit zijn ongeveer de afspraken: - Met 38 weken word er gekeken of ik ontsluiting heb, heb ik dan 1 of meer cm ontsluiting word ik dan ingeleid! - Als ik weeen krijg en de ontsluiting minder is dan 1cm per uur krijg ik ook een ks. - als de voorweeen te lang duren ook een ks. - En als ik 41 weken zou zijn dan krijg ik ook een ks, dan gaan ze ook niet inleiden. (wil nog overleggen of dit met 40 weken kan, ben geen voorstander van overtijd lopen, vind best wel eng!) mijn bloeddruk was wel te hoog, dus moest bloedprikken,maar kwam niets uit.Moet alleen rustig aan doen, nou probeer dat maar eens........ maandag weer terug voor extra controle. Gyn zei dat ik een beste buik had..........hahahaha. op echo was ook alles goed. helemaal ingedaald en nog zit ie zo hoog.Had ik met esther ook, ze lag dan ook een beetje klem zagen ze bij de ks.
eerst debozoe: super om weer van je te horen meid! en ben blij dat het met tatum in elk geval goed gaat, ben altijd bang dat als iemand ineens niet meer komt dat er iets mis is. al is jou gevoel nu ook niet niks. ik snap heel goed dat je je niet lekker voelt bij het hele gebeuren en helaas kun je het niet overnieuw doen. ik hoop heel erg dat de psychiater uitkomst kan bieden. ik heb er in het verleden er ook veel aan gehad. succes meid, mitch en ik denken ook aan jullie. syboena, ik hoop maar dat het goed gaat met de voedingen. elk kind is natuurlijk anders, maar waar laat die kleine meid alles? poept ze ook heel veel dan? wendelaa, das fijn zo vroeg wakker! wel heel slim bedacht het lampje. ben je niet bang dat ze nu van het lampje wakker word als die aangaat? en heb je niet de neiging om hem steeds iets later te zetten? zo butterfly, flinke buik inderdaad. word het ook op een groot kind geschat? ik denk trouwens ook een jongen!! Mitch is pas vanochtend uit logeren gegaan, en mis hem nu veel erger dan de vorige keer.. maar de laatste berichten waren goed, hij gedraagd zich altijd uitstekend bij iemand anders. vanochtend was ik ook om half 5 mn bed uit want hij lag al een half uur te mopperen,na de fles weer tot 7 uur geslapen en daarna bij ons in bed weer ingedut. maar meeste nachten doet die het beter. hoop vanacht goed te slapen, dan kan ik er weer even tegen aan. helaas wel vroeg op voor de beurs. dus terwijl ik dit typ flikkerd de kapstok van de muur in de hal!!
marleentje, weet je zeker dat het voorweeen zijn? zijn ze al over? ik heb ook een hele avond voorweeen gehad rond die tijd, en toen waren het echt buik krampen maar mn uiteindelijke echte weeen waren van onder en in mn rug. debozoe, wat een mooie meid in haar kerst pakje! ik heb toevallig net ook een kerst foto van hem gemaakt, zal hem er eens bij zoeken. misschien hebben meer mooie kerst foto's vd kleine?
marieken: wat een super schattige lieve foto's......echt geweldig, wat een schatje. Deze word wel grote geschat dan de eerste, maar hoeveel weet ik niet.De gyn zei wel dat ik een beste flinke buik had
@Butterfly, overtijd lopen is zeker niet het fijnste wat er is Vind het knap dat je het toch wil gaan proberen en vast ene geruststelling dat er toch hele duidelijke afspraken zijn gemaakt. Alleen dat al kan vaak zorgen voor een wat meer ontspannen verloop, zover als dat gaat bij een bevalling haha @Marieken, wat een heerlijk mannetje is t! En wat staat dat kerstpakje m geweldig zeg!! Hier geen kerstfoto's vooralsnog...krijg maar eens 2 kids leuk op de foto haha...moet zeggen dat ik ook niet iets kerstachtigs heb voor ze. Zag wel bij de Kruidvat een schattig pyamaatje liggen
O trouwens...even heel wat anders!! Ik zat gister heel sentimenteel terug te lezen in het eerste topic waar we in schreven, om zwanger te worden. Weten jullie dat we die vandaag een jaar geleden gestart zijn! Jeetje meiden, we delen al een jaarlang heel wat mooie en verdrietig momenten....
Staat Mich erg leuk hoor, dat kersttenue! Hier geen kerstfoto... komt misschien nog. Nicht van man heeft nog een kerstjurkje liggen... komt ze misschien nog even langsbrengen als ze in de buurt is. Heeft het ook druk momenteel. Kleintje van bijna 1,5 en hoogzwanger van een tweeling ( eind januari )
Marieke: wat een leuke foto's!! Heb je er geen moeite mee om Mitch uit logeren te laten gaan? Ik moet er echt nog niet aan denken, iemand even laten oppassen vind ik al moeilijk. Maar komt denk ik ook door alles wat ik met Tatum meegemaakt heb. Jeetje wendelaa al weer een jaar geleden zeg! Wat vliegt de tijd! Butterfly flinke buik zeg! Vind het moeilijk om te gokken wat het wordt, ik zit er meestal naast haha xx
Zo gister hebben we een drukke dag gehad. We stonden op een beurs...maar voordat we er waren De auto starte smorgens niet! We hadden alles al ingeladen, inc Tim! ..dus de ANWB maar gebeld, die waren er gelukkig binnen een kwartier. Dus begon al lekker! Maar goed, uiteindelijk een goede beurs gehad. Was wel lang en vermoeiend...Tim heeft het ook super gedaan en had wel wat bekijks toen ik met m in draagdoek rondliep haha Toen we thuis waren tegen 18.00 was hij wel eventjes ontroostbaar door alles wat ie mee heeft gemaakt. Dus lekker flesje op en daarna viel ie als een blok in slaap. Vannacht kwam ie dan ook weer om 4.30, mijn man had om 22.15 de fles gegeven... Ik lag er om 21.30 zelf al in, nadat ik al op de bank had liggen slapen
hey dames.. hoe is het hier? met mij gaat het wel.. heb zo mn goeie en slechte dagen.. Tessa heeft vorige week haar prikjes gehad.. verder heeft ze nergens last van gehad.. ze is nu 51 cm en weegt 3800 gram.. blijft dus nog altijd een kleintje! slapen doet ze goed.. van 24.00 tot 09.00 niks te klagen dus.. moet wel mn borstvoeding combineren met fles.. maar ach.. vind het ook niet heel erg.. loop dat iig niet zo te stressen dat ik bijna geen voeding meer heb! Syboena.. wat naar zeg dat je een mk hebt gehad.. heel veel sterkte.. heb nog veel aan je moeten denken.. heb helaas nog niet alles terug kunnen lezen.. sorry dames.. probeer vanavond ff het een en ander terug te lezen.. o zal ff een foto plaatsen van onze kerstkaart!! heb zaterdag ook de kerstboom gezet.. pff wat een werk zeg.. maar altijd weer gezellig als ie staat.. nou ga nu ff de mex prik halen met mn moeder.. spreek jullie snel weer.. xje