Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een leuke foto's hier..
    Erg kanppe kindjes, en zo schattig..

Lin is ook een knappe meid zeg, jeetje. Echt een schatje..

Ik ben hier weer even niet geweest, druk en beetje warboel in mn hoofd. Sorry!
    Het lukt me gewoon niet om elke dag te lezen en te reageren.. :(
    Denk wel aan jullie hoor meiden!!

Alles goed hier?
    En met Syboena? Hoe gaat het nu met je??

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wat een super schattige foto's weer, echt knappe kindjes hier op forum!Hoe krijgen jullie het voor elkaar.......hahaha

Vandaag weer op controle geweest voor bloeddruk, omdat ie donderdag te hoog was (145/95),nu was ie wel netjes, nou ja bovendruk iets te hoog....144/82.
    Nu gewoon netjes iedere week controle.
    Als ik hoofdpijn of misselijk word of sterretjes zou zien moet ik contact opnemen....
    Omdat ik steeds van die pijnen onderin heb, dacht ze dat mijn baarmoedermond zich misschien al het klaarmaken was.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nou butterfly, misschien al hopen op een vroege bevalling! zolang het maar niet te vroeg is he.

en zeker mooie kindjes hiero! erg leuke foto's allemaal.

wat een gedoe wendelaa, en dat op een zondag!

mitch is uiteindelijk van zaterdag op zondag gaan logeren, zaterdag ochtend haalde mn vader hem op en gingen wij direct door naar de beurs. savonds lekker knus film gekeken en heeeel diep geslapen tot dat de wekker weer ging voor de volgende beurs. en die was echt top! heel goed verkocht en was heel gezellig dus ben tevreden.op de terug weg eindelijk mitch opgehaald en daar chinees gegeten. god wat heb ik dat mannetje gemist zeg! meer dan de vorige keer, kon alleen maar aan hem denken en juist dan zie je overal vrouwen met baby's lopen. wat was ik blij hem weer te zien en hij heeft zich perfect gedragen daar, de nacht van half 12 tot half 8 dus hun mogen niet klagen. daarna hier wat onrustig maar uiteindelijk ook van half 12 tot 5 en daarna tot 10 geslapen dus ik ben helemaal blij. heb heerlijk geslapen.
    vanochtend heeft hij wel een tijdje erg last van het zuur gehad maar uiteindelijk toch in slaap gevallen zodat ik ook ff wat kon doen. nu wachten tot die wakker word en nog ff boodschappen met zn 3en doen.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, jee wat slaapt jullie meisje goed zeg!
    Fijn dat je nog steeds wat bv kunt geven, zolang t goed gaat idd lekker doen...
    Wat een grappige foto van Tessa en die pop...ze is zelf ook maar een klein poppetje;)

@Libelle, wat is Linn toch een lekker ding!
    Wordt erg vrolijk als ik je lachebekkie zie haha

@Eerised, verontschuldig je niet hoor..jij hebt genoeg aan je hoofd!! Hoe is je vriend er eigenlijk onder, dat hij nu zoveel van huis en al die onderzoeken op jou neerkomen.
    Moet voor hem ook niet makkelijk zijn om jou steeds achter te laten, terwijl hij weer hoe je je voelt.

@Butterfly, netjes dat je bloeddruk niet hoger is geworden.
    Idd maar goed in de gaten houden hoe je je voelt en anders gelijk aan de bel trekken!
    En ik hoop dat je baarmoeder idd zich aan t voorbereiden is, en t niet lang meer zal duren

@Marieken, kan me heel goed voorstellen dat je alleen maar aan Mitch kon denken...zeker als je dan overal baby's ziet;)
    Fijn dat ie t zo goed gedaan heeft bij opa en oma.

Hier vanmorgen weer even naar mijn schoonzus geweest.
    Had een draagdoek voor dr besteld en samen ff geoefend.
    Kleine neef vond t zalig haha

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marleen, hoe is t nu eigenlijk met je vader?

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    morgen naar de diabetes arts! helpen jullie duimen dat ik overal vanaf ben?!
    mitch slaapt al een paar uur in de wagen beneden. hopelijk beinvloed dat zn nacht niet. zo eerst maar in bad met hem.

helaas nog niks gehoord van de kinderarts, vind wel dat ze er lang over doen. vind reflux toch wel ernstig genoeg om er haast mee te maken. de kleine heeft er duidelijk veel last en pijn van.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik duim zeker voor je!
    En moet je in t zelfde z.h zijn als dat die k.a zit?
    Anders even langslopen of vragen of die arts eens belt voor je?

Nou Tim had mama net goed te pakken zeg!
    Lekker in bad geweest, helemaal gesmeerd en schone pyama aan. Daarna lekker flesje...lag ie uit te buiken op mijn schoot, merk ik ineens dat ie moet poepen.
    Begon helemaal te kreunen en steunen en liep rood aan.
    Maar vaak poept ie een beetje in zijn luier en lijkt de rest m dwars te blijven zitten. Als ik dan zijn luier uit doet, beetje afveeg en zijn knietjes op zijn borst leg, dan komt ineens er nog een hoop uit. Zo ook net dus, ik had al een doekje over zijn piemeltje liggen want anders plast ie ook nog.
    Maar goed, hij klaar, ik afgeveegd en schone luier eronder.
    Wil ik net zijn kontje insmeren, duwt 1x en...FLATS.....zo over mijn hand heen! En ook nog zijn pyama nat geplast..JAK!

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wendelaa: lekker verhaaltje.............hahahaha.
    Was wel lekker warm of niet? hihihihi..................sorry!
    Heb in zh met esther gehad dat ze mij eronder poepte.
    Maar vanavond had ik haar uitgekleed want ze ging onder de douche, dus had haar op de arm,zodat ik haar aan papa kon geven, maar doordat het iets fris was, plaste ze mij er helemaal onder......................lekker warm hoor!!!hahaha.
    ( overgooier, shirt, bh, broek en onderbroek was nat, zelfs mijn borst was nog nat)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    T was heerlijk warm idd;)

En jeetje, als zon ''grote'' dame over je heen plast ben je wel flink nat ja haha...mama kon dus ook onder de douche;)

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Grappig..zijn wij niet alleen hier.... Linn ons allebei ookal ondergeplast ( meerdere malen ) en gepoept! Spugen ook nog maar aan het rijtje toevoegen.. bleh!

Marieken suc6

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    en Mitch doet ook uitgebreid mee hoor!
    vooral wat jij beschrijft wendelaa gebeurt hier heel veel. luier uit, billen afvegen en ff wachten op de hoop. helaas vergeet ik de piemel wel eens en plast die in zn eigen gezicht!!
    maar oh oh hoe vaak alles hier er wel niet onder zit! misschien een jongens iets, of een kwaal van de kruitvat voeding??
    in het ziekenhuis had mitch met een spuitluier de wanden van de couveuze zelfs gekleurd! hahaha wel humor en een keer spoot die precies een straal ontlasting langs me heen, zo op de grond. maar onze vent poept dan ook wel 6x per dag denk ik. echt heel veel. wat een monsters he.

oh en heb heerlijk geslapen! heb mitch van half 12 tot kwart over 8 niet gehoord. en de fles ging er daarna mega snel in.
    hij was ook erg gezellig daarna, lache en gekke bekken trekken.
    nu ligt die weer netjes in zn bedje te maffen.

ben naar de dokter!
    oh en nee is ander ziekenhuis helaas wendelaa, anders was ik wel even langs gelopen ja.

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier ook minimaal 6x op een dag!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een kleine poepdozen zeg;)

Maar t ligt niet aan de Kruidvat voeding dat Mitch veel poept hoor, want Tim die poept maar 1x per dag.

Syboena, hoe gaat t met je?

Nou toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar buiten gegaan. Tim lekker ingepakt in de wagen en Eva er naast lopend. Even flanellen pyama's gehaald, vries bijna dood snachts! En nog wat kleine dingen....

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb niet alles bij gelezen dames

voel me erg kloten :(
    dacht dus dat ik al een mk had gehad want we konden niet echt veel zien op de echo vorige keer
    en had daarvoor ook al bloed verloren en veel buikpijn enz.
    dus ja dacht het is over
    dus afgelopen zaterdag op verjaardag van schoonzusje ook maar lekker een borreltje mee gedronken
    gister kreeg ik zoon buikpijn/krampen/weeen hoe je het ook maar wilt noemen was zo erg dat ik echt niks kon :(
    dus dacht wat is dit nu weer
    even later voel ik ineens wat uit me vagina komen (sorry voor het verhaal voor de gene die zit te eten of wat dan ook)
    dus ik gaan kijkken en ja hoor vruchtje+vruchtzakje in de slip :(
    ja en nu denk ik had ik die alcehol nou maar niet gedronken nu heb ik me kind dood gezopen (maar ja aan de andere kant heb maar 1 glas gehad)
    ben me zelf nu van alles aan het verwijten

en dan ga je vandaag naar het C.B en dan krijg je te horen dat shirley naar de fisio moet omdat ze een voorkuer houding heeft nou ja dat is nog neit zoon ramp maar ze heeft echt een hele platte hoofd en wordt echt kaal op haar achterhoofdje :(
    en ja ze moet naar de kinderarts toe voor haar linker huepje want die is niet goed weet niet meer wat er nu mee was :(
    alles loopt langs me heen op het moment
    verga van de buikpijn hoofdpijn en dan heb je nog een klein meisje die de hele dag huilt van wegen haar prikjes pffffffff

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En was dat nog niet eerder opgemerkt dan Syoena... die voorkeurshouding? Behoorlijk balen dat ze al helemaal afgeplat is nu.... hoop dat ze er wat aan kunnen doen.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, nou dat komt echt niet van dat ene glas hoor.
    Je was w.s toch nog niet alles verloren dan.....raar dat ze dan niet gezien hebben op de echo!

O en wat voorkeurshouding betreft, dat heeft Tim ook.
    Komt echt wel weer goed....hier ook een plat hoofdje aan een kant, maar ze zijn nu nog zo jong dat vergroeit echt nog wel!
    En fysio stelt niet zoveel voor kan ik je zeggen, Tim vond t in ieder geval erg leuk allemaal;)

Dat kaal worden staat daar trouwens helemaal los van, dat hebben bijna alle kindjes. Komt gewoon door t liggen en bewegen met het hoofdje. Zodra ze meer op de buik liggen, dan groeit dat binnen now time weer aan!....Je ziet er bij Eva niets meer van, die heeft gewoon een flinke bos haar tot halverwege haar rug haha

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    jakkes syboena, snap heel goed dat je nu even een minder leuke tijd door maakt en het lijkt alsof alles ineens verkeerd gaat maar zoals wendelaa zei is het waarschijnlijk grote schoonmaak van je baarmoeder, misschien was het zakje al wel los maar er nog niet uit. nu kun je tenminste weer fris verder. maar leuk is anders.

libelle, jullie ook zn schijterdje dus. pfftt de luiers kunnen het amper binnen houden hier, en het gaat ook vaak zat fout.
    hij heeft ook 2 soorten ontlasting, heel dun en knal geel en een meer mosterd achtige. is dat ook normaal?

wendelaa, mitch moet hier ook gewoon mee als wij ergens heen willen hoor. lekker inpakken en naar buiten. waarom niet?!
    nu zul jij vanavond in elk geval lekker slapen in je nieuwe pyama's. das het na deel van de zolder he, koud!
    onze verwarming draait nu 24/7 al ben ik met mn trui aan in slaap gevallen vanacht.

mitch ligt vanmiddag ook al weer een paar uur te slapen, volgens mn vriend lag die een half uur geleden gewoon om zich heen te kijken. hoor hem helemaal niet maar ga hem er zo wel ff uitplukken. het is al lang fles tijd.

fijne avond allemaal

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken, o Tim heeft er ook totaal geen moeite mee om naar buiten te gaan...alleen mama wel met deze kou;)
    Maar goed, in t totaal een uur gelopen dus was wel opgewarmd toen ik thuis kwam haha

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    zo liggen mijn 2 grote schatten nu op de bank

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304