Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een heerlijk meisje is t toch Libelle!!!
    Echt een vrolijk ding....

@Marleen, hoe gaat t met je?
    Mis je al een paar dagen hier, toch niets aan de hand hoop ik?
    En hoe gaat het met je vader?

2. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ahh wat een lieve foto van Linn, dat jurkje is ook super, Tatum heeft 'm ook alleen is het nog wat te groot, ze zit nog steeds in maat 56, 62 is echt nog te groot. Ze was donderdag op het cb 5250 gram en 57 cm..

Ik ben vanaf maandag een weekje op vakantie, ik wilde jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen!!

liefs

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Debozoe, Tatum groeit dus goed!
    En nog in mt 56...zucht...zou daar Tim ook nog zo graag in proppen;)
    Fijne vakantie en geniet van je gezinnetje!

4. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    haha, terwijl ik niet kan wachten tot ze in 62 past, ik heb zulke leuke kleertjes die ik haar graag aan zou trekken...
    Tim al in 62??
    Ik heb van de week een aantal pakjes in 62 gepast, maar echt nog te ruim...
    Was trouwens zowieso wel benieuwd welke maat jullie kindjes nu hebben en vanaf wanneer??

x

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tim draagt nu idd 62 en dan sinds een week of 2 denk ik.
    Hij is dan ook al 60cm lang natuurlijk....scheelt toch 3 cm met Tatum. Vooral de truitjes werden krap aan....

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    gaaf he. Heb er in totaal 4 gehad. heb ook 2x een oud verwaarloosde bull in huis gehad. De eerste bull was 8 en is 3 maanden gelukkig geweest bij mij...
    En faust was 13 en is 7 maanden gelukkig bij mij geweest... Beide weggehaald uit vervelende omstandigheden!!

Gizmo en Pebbels zijn nu 6 en 5

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo dat is nog eens dierenliefde!
    Super dat er mensen zijn als jullie, die dat soort dieren nog een liefdevol huis geven!

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Linn past maat 56 ook nog,... maar 62 gaat soms ook wel al.... rollen we de mouwen en broekspijpen gewoon nog wat om. ;) Vorige week woog ze 4640 gr,.... nu nog niet gewohen,... Begin dec was ze 55 cm,...

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Libelle, wat een super vrolijk meisje!

Wendelaa, al weer wat opgeknapt?
    Esther is ook een lange dame, ze was net als Tim met 8 weken 59cm.alleen was ze wel lichter, (vast ook omdat meisje is) ze woog toen 5050 gram.

Mijn buik zit nu echt overal mee in de weg, weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten........hahahaha.
    ALs ik wat doe, ben ik direct al kapot.......pfffff.
    Maar nog even en dan is het zover!!!!!
    Moet zeggen dat ik vind dat mijn buik deze week heel erg is gegroeid, herkent iemand dat, dat het zo hard groeit in deze weken?

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Butterfly eindelijk is het bij jou dan ook bijna weer zover,.. heerlijk! Kunnen we hier weer volop in spanning gaan zitten, haha.

Mijn buik groeide ook enorm de laatste paar weken, dus ik denk dat het wel heel gewoon is... en anders.. tja... ook niets aan te doen.... Jij moet nu wel heel erg oppassen buiten.. voor je het weet lig je op straat. Ik gisteren namelijk ook bijna 3x! Geluk dat ik de kinderwagen vast had! ;)

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik ben het met wendelaa eens lan, super dat er nog mensen zijn zoals jij zodat ook oude dieren in een liefde volle omgeving kunnen sterven. de 2 die je nu hebt zijn ook erg mooi en zien er lekker gezond uit. toppie!

libelle, wat een vrolijk koppie heeft die meid zeg. en inderdaad leuk pakje van hello kitty.

butterfly, mijn buik groeide ook extreem snel in de laatste weken. dus succes nog even, de laatste loodjes zijn er al.

Mitch was bij de laatste weging bijna 5 kilo en zit nu nog tussen 50 en 56. alleen maat 50 is te klein en alleen maat 56 is meestal nog te groot. vooral van broeken. en er is een enkel truitje van 62 die hij al past ookal zit het dan lekker ruim.
    ik heb ook zo veel leuke kleding in 62/68 waar bij ik niet kan wachten tot die er in past al zal ik de kleine kleertjes dan wel weer missen maar het meeste gaat in opslag voor de volgende.

ben gister met mitch, mn vriend en schoonouders in kleve geweest, heel erg gezellig al was het echt ijzig koud en heb de Baby1one flink geplunderd. ook een geweldige spijkertuinbroek gekocht in de uitverkoop dus helemaal blij. het is al zo moeilijk om spijkerbroekjes voor zijn maat te vinden. en ook voor onder de boom wat dingetjes gekocht. konden gelijk mn schoonouders helpen shoppen voor mitch's zn kerstcadeaus hahaha

vandaag lekker binnen blijven, er ligt wel 10 cm sneeuw! de honden gingen echt uit hun dak buiten.

mitch is de laatste dagen heel erg aan het mopperen en huilen, slaapt slecht, ook snachts (half 12 tot half 5 en dan 5 tot 7 soms 8 ) dus ben zelf ook flink gebroken en weet niet wat die nu heeft.. ook tijdens het slapen word er heel wat gekreunt en gesteunt. toen die vanochtend bij me sliep bleven de armen ook alle kanten steeds op zwaaien.. zouden dat weer krampjes zijn?
    en wat mag ik gebruiken om pap van zn fles te maken? kijken of dat werkt voor de nacht. hij krijgt nu ook af en toe baby thee. das heel normaal in duitsland. hebben ze zelfs speciale spenen voor en hij vind het erg lekker.

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    herstel 30 cm sneeuw. de deur kan niet eens normaal open hahaha humor!
    kan me niet herrineren wanneer het voor het laatste zoveel gesneeuwd heeft.

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    IK MOET HET EFFE KWIJT....
    inmiddels 25 weken zwanger en met 21 weken had ik eindelijk een keuze gemaakt voor peettante uit 1 van mijn zussen
    Ik heb 2 zussen cindy 31 en Anita 29.
    Met cindy heb ik altijd een goede relatie gehad. konden altijd door 1 deur nou ja... soms niet dan haha

Met Anita lag dat anders. Zij en ik waren als water en vuur. kan me geen kerst herrinneren dat er geen ruzie was.
    Maar ik word volwassener en probeer me dus aan te passen of dingen te negeren.

ik heb er lang over nagedacht wie van de twee ik wilde als peettante. en heb gekozen voor Anita degene war ik altijd veel ruzie mee heb gehad. de reden? Ik wilde laten zien dat ik heel veel van mijn zus hou ook al laat ik dat vaak neit blijken en daarbij wilde ik de band die wij hebben versterken met mijn keuze.

De meeste die ik hoor zeggen ooo wat een mooie reden...
    Mijn zus reageerde: Ja maar nu is Cindy van niemand peettante!!
    {10} nou dat kwam effe verkeerd terecht slik niet op reageren maar ze wilde wel peettante worden maar moest wel vertellen tegen cindy.
    Ook dat had ik gedaan en daar kreeg ik als reactie:
    Nou dan ben ik wel van neimand peettante!!!

Ik was daar dus al vna onderste bboven en belde die dag ook mijn moeder wat ik hier mee meost laat maar varen komt wel goed cindy zit niet lekker in haar vel...

Vandaag 4 weken later begon cindy er weer over. Dat ze gekwetst was en dat ze neit leuk vond dat ze nu van neimand peettante was en dat ze daar verdrietig over was....

Nou ik kan jullie zeggen ik ben al hele dag aan het huilen en weet me er geen raad meer mee. Ben kapot en gebroken waarom doe ik nooit goed...
    Het doet zon pijn.

beetje lang verhaal maar ben effe kwijt aangezien er niemand is waar ik effe tegen kwijt kan. ja mijn man weet het ook maar die zegt maak je niet druk.. Maar ik maak me wel druk ik ben depressief en deze omstandigheden maken het neit beter.....

Zucht,

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Even snel wat is babythee?

En Lan.. dikke knuffel.... reageer later nog ... nu snel snel terug naar mijn meisje.

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

effe opgezocht :
    Babythee

€2,99 [​IMG]

Gebruik Babythee als toevoeging op de flesvoeding of borstvoeding voor een goede darmwerking en spijsvertering.

N.B. deze thee vervangt de normale voeding niet, dit is enkel een toevoeging! Baby-rooibosthee is geschikt voor baby’s vanaf de geboorte.

Geef een beetje lauwe Babythee vòòr de borstvoeding om het teruggeven van melk te beperken en de spijsvertering te bevorderen.
    Als u borstvoeding geeft kunt u de thee ook zelf drinken zodat deze via de voeding bij de baby terechtkomt.
    De thee kan ook toegevoegd worden aan de flesvoeding ter vervanging van gekookt water. De voeding kan voor 24 uur klaargemaakt worden en in de koelkast bewaard worden zodat het direct opgewarms kan worden (niet in de magnetron) als de baby het nodig heeft.
    Afgekoeld is de thee een gezonde dorstlesser als het gemengd wordt met vruchtensap of Roosvicée. Zo heeft u tevens een gezonde en voedende drank.

Inhoud: 40 zakjes

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, ja nog een paar dagen en dan mag t gaan gebeuren.
    Ik had na 37 weken echt zoiets, ja nu kom maar hoor haha
    En hard groeien doet t idd de laatste weken!
    Bukken wordt dan onmogelijk;)

@Marieken, hij groeit vanzelf wel in de grotere maatjes.
    En dan kijk je met weemoed terug naar de kleintjes.....
    Babythee heb ik weleens van gehoord moet ik zeggen, maar zo verschillen er wel meer dingen. Want daar mag je gewoon dekbedjes gebruiken volgens mij....
    Maar pap, daar zou ik nog mee wachten. Want alles wat je toevoegd valt onder bijvoeding en dat mag nog even niet. Als je t voor t doorslapen doet, dat komt echt vanzelf!

@Lan, jeetje meid wat een toestanden zeg.
    Denk je t idd goed te doen en dan krijg je dit.
    Is het geen optie om met beide zussen om de tafel te gaan en uit te leggen waarom je tot deze keuze komt?? En ook hoe je je voelt door wat ze zeggen.....misschien dat ze je dan begrijpen.

Wat een sneeuw zeg! Vanmiddag naar een tante van mij gegaan, mijn nichtje werd 9.
    We konde op de snelweg niet harder als 80 en sommige stukken was niet echt geweldig.
    Toen we net terug kwamen, zat ik zelfs vast hier in de straat!
    Manlief en een andere man hebben de auto verder geduwd.
    Daarna konde we zijn auto vooruit duwen...dat wordt morgenvroeg wat;)

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

Ik ben geen prater maar ik krop alles op.. Ik weet ik weet... niet goed.
    Ik zou wel willen maar weet gewoon dat het fout gaat... Ben nu dus ooke cht bang voor kerst..... Ik heb er eigenlijk geen izn meer in door dit gezeur....

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ja, dat opkroppen ken ik wel hoor...
    Net wat je zegt, je weet dat t niet goed is.
    En waar ben je bang voor als julli emet zn 3tjes om de tafel gaan?

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

dat ik weer degene bij die alles fout doe zoals altijd... dat er ruzie komt.. Dat anita zich terug trekt...

Heb dit dilemma ook aan andere voorgesteld.. end ie zeggen dan hard weg lat je je kind toch neit dopen of doe je toch geen peetoom en peettante..... Maar dat wil ik niet en mijn man ook niet...

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ben ik weer. Sorry dta ik even niets van me heb laten horen maar zat even totaal niet lekker in mijn vel. Heb nu al ruim 2weken ontzettende voorweeen vaak om de 10 minuten 24 uur per dag. Dus ben behoorlijk gebroken.
    Ons mannetje is nu wel al een week of 2 dat ik weet ingedaald en ligt vast in het bekken. Dus dat is positief.
    Hij ligt nog steeds ver voor op groei dus van mij mag hij gewoon komen haha.

Ik heb voor de geintresseerde nog nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst let niet op de striae want lijk net een zebra.
    Ik probeer het weer bij te houden met lezen hier.
    Maar mocht ik er even niet zijn dan weten jullie dat dat komt door die vreselijke voorweeen.

Deel Deze Pagina