Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat fijn dat het al wat beter gaat met Gabriella.
    En als je kids iets hebben, dan doet dat vele male meer pijn als dat je zelf iets hebt....dat went ook nooit!

En zal voor jullie idd extra speciaal zijn, de eerste kerst als gezin! Hier mag ik die vreugde natuurlijk alweer voor de 3e x mee maken...de feestdagen zullen ook nooit meer t zelfde zijn vind ik.
    Want dit is pas genieten, je kindjes om je heen met de feestdagen. En ik moet zeggen dat ik oud en nieuw dan nog mooier vind als de kerst.
    Voor mij blijven de feestdagen toch heel erg speciaal, dan denk ik terug aan 2005 n.l. Was van Eva uitgerekend op 27-12-2005.
    Dus daar denk je dan heel erg aan terug...

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik ben het helemaal met je eens wendelaa, de kerst periode is nu al veel mooier en magischer dan alle vorige jaren. en word alleen maar leuker als meneertje ouder word en ook echt mee gaat doen.
    vrijdag al weer kerst. heerlijk!!! de gezelligheid, het lekkere eten, en de cadeautjes.. ben vooral benieuwd wat mitch krijgt. hihihi nee ik lieg ik wil ook weten wat ik krijg! al hebben al mijn wensen wel met mitch te maken.. luiertas, babyhanger aan ketting of nog liever zijn naam, kledingbonnen..

vanmiddag met de kinderwagen naar de kruitvat gewandelt, wat niet erg makkelijk is in de sneeuw hahaha
    en daarna mn haar geverft in donker rood/bruin. vind ik erg mooi, maar eric niet dus lekker puh!!
    vanavond weer even grote schoon maak, goh wat ruikt dat weer lekker he schoonmaak middel hahaha
    wat een saaie dag dat ik praat over schoonmaak middelen hahaha

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Is flink ploeteren ja... in de sneeuw met de kinderwagen... maar ook weer zo leuk!

Gelukkig gaat het met Gabriella weer een stukje beter, hopen dat ze met de feestdagen weer opgeknapt zal zijn.

Had nog noot van die thee gehoord.. zo leert een mens weer 'ns wat.

Hier alles rustig.. gisteren Linn gewogen... nu 4770 gram. Blijft vooralsnog een slanke dame.

Iedereen alvast heel fijne dagen... en dat al dat eten maar mag smaken! :D

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo net bij de vk geweest! De controles waren goed. Ik heb veel last van voorweeen en vanmorgen toen ik ging douchen werd het erger. Moet nu dus in de gaten houden of het regelmatig komt en de pijn erger word anders moet ik meteen bellen want dan zijn het echt weeen! Spannend dus de vk wist niet of ik de 37 a 38 weken wel zou halen. Dus ben benieuwd!

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    geen inwendig onderzoek gehad marleentje??
    en ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren, jou flinke ventje is er wel klaar voor en voor jou scheeld dat heel wat lijkt mij zo.

wat een drapzooi laat die sneeuw achter he, zo zonde van die vredige witte wereld.

groot nieuws, mitch heeft een hanekam!!
    zn haar werd echt te lang en alle kanten op dus tijd voor een knipbeurt. nou ja scheer beurt. eric en ik waren het daar direct overeens. en we hebben zn kleine tondeuze. Mitch vond het geweldig. was heel vrolijk, geen kik gegeven en het staat 10x beter en heel stoer. :p
    al andere baby's naar de kapper geweest of is iedereen kaal van zichzelf geworden?

ps: hier een kerstfilm verslaafde!!

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marieken: nee geen inwendig onderzoek gehad.
    Zal volgende week wel gebeuren. Moet wo weer terug komen.

haha grappig mitch met een hanekam en een scheerbeurt.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marleen, dat t erger wordt van t douchen klinkt al erg positief!
    Betekent toch dat ze wel vrij serieus zijn.....hoop voor je dat je volgende week woensdag niet meer terug hoeft;)

@Libelle, gelukkig dat ze opknapt.
    En idd een slanke dame hoor....

@Marieken: FOTOOOOOOOOOOO
    En nee hier geen kappersbezoek voorlopig.....zucht...

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen, wat raar dat ze geen inwendig onderzoek hebben gedaan, als het zo erg is met je voorweeen!

marieken: fotoooooooooooo!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #3889 marleentje26, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
    Verkeerde info in verkeerde topic geplaatst haha sorry

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: dat deed ze niet omdat ik misschien al vruchtwater verlies en dan is de kans op infectiegevaar erg groot.

11. butterfly1984

o ja meiden, was maandag naar de gyn geweest, en heb echo gehad!
    Heb weinig vruchtwater meer en de stroming van het bloedtoevoer kon er ook nog maar net mee door!
    Ben best wel geschrokken!
    as maandag nu een ctg voordat ik de controle heb.
    Ze laten me niet overtijd lopen door het weinige vruchtwater.
    Ze gaan met 38 weken kijken of ze misschien al kunnen inleiden

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ehm...Butterfly, waarom wachten ze in hemelsnaam tot en met maandag met het maken van een ctg!
    Ik bedoel, als je overtijd loopt krijg je om de dag een ctg en echo...en jij, waarbij al gebleken is dat t niet optimaal is moet onderhand een week wachten!
    Vind je dat zelf niet erg eng?

13. butterfly1984

wendelaa: vind het echt heel eng, ben nu steeds aan opletten of ik echt geen vruchtwater verlies, ook omdat ik vorige week ook echo heb gehad en toen werd er niets gezegd.
    Kan het zijn door het weinige vruchtwater dat de bewegingen van de beeb zeer doen?

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat durf ik niet te zeggen...
    Wel wil ik je op t hart drukken, als je je zorgen maakt..bel gewoon morgen! Zeg dat je enorm in de stress zit, dat de bewegingen van je kindje pijn doen en dat je wil dat ze even controlere!
    Mijn ervaring is, dat als het niet je eerste kindje is, je ze op een of andere manier veel serieuzer nemen....dus meid, nogmaals, maak je je ongerust eis dat ze iets doen!
    ZO kun je toch ook niet de kerstdagen gezellig gaan vieren?

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jeetje meiden... wat een pech! Butterfly, Marleen... succes!!!! En ik zou toch ook bellen als ik me teveel zorgen zou maken!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Een vraag: Straks als ik weer moet gaan werken zal ons lieve dametje toch uit de fles moeten gaan drinken.... we hebben de afgelopen weken af en toe geoefend met het geven van afgekolfde melk uit een Avent flesje... Ben er alleen niet zo blij mee, mevrouw verslikt zich namelijk met grote regelmaat als ze hieruit drinkt. Na twee keer verslikken vind ze het wel weer genoeg en stopt ze ermee... de slimmerik! :D Iemand van jullie een idee welke speen,... of beter gezegt merk fles + speen een goede opvolger voor de borst zou kunnen zijn? Liever alvast wat tips dan dat ik een hele verzameling flessen aanschaf! ;)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    marleentje, ik dacht dat je niet langer dan 24 uur rond mag lopen met vruchtwater lekkage?? en als ze niet voelen hoe kunnen ze dan weten hoe ver je bent.. ik snap hun niet zo goed maar hoop dat het deze dagen flink door gaat zetten en jullie een vrolijke kerst met zn 3en kunnen vieren!

butterfly, dat is schrikken ja. jakkes. ik hoop dat jullie toch een beetje van de feestdagen kunnen genieten en misschien word die in 2009 nog geboren.. spannend.

libelle, ik heb hier ook een hele lading verschillende spenen. 3 standen raad ik niet aan, ik vind dat de kleine stand nog te veel door laat. die gebruik ik voor verdikte melk. en zelf gebruik ik veel spenen met die rare vorm. daar zit het gaatje tegen het gehemelte aan dus zuigt niet direct de keel in. verder zowiezo maat s of 1. bij etos, kruitvat enz hebben ze verschillende voor 2 a 3 euro per 2 dus kun je verschillende uitproberen.

ik zal zo even zn nieuwe coupe op de foto proberen te zetten.
    zo ff met de wagen boodschappen doen, eric heeft mijn auto mee maar heb toch niks te doen vandaag.
    iemand leuke plannen voor vanavond?

18. butterfly1984

Libelle: wij hadden destijds een difrax s-fles met een maat s speen.Als goed is, kun je daar ook nog een speen voor kopen voor als de s nog te snel gaat.

Marieken, dat zat ik me idd ook af te vragen!
    Als je vruchtwater lekt, mag je idd niet zolang doorlopen.
    En heel gek dat ze idd niet hebben gevoeld, dan weet je ook niet hoe ver je bent lijkt me!

Marleen: je kunt laten testen of het vruchtwater is, door middel van een staafje testen ze dat geloof ik.
    Maar als je vk je daar niet op heeft gecontroleerd, zal het dan wel vruchtwater zijn?

Hier voel ik me niet zo fit vandaag!!!
    Weet niet meer hoe ik moet zitten, voel me zo raar, net of je elk moment flauw kan vallen en daarbij hele tijd hartkloppingen!
    Hopelijk gaat snel weer over.Al weet ik dat van esther ook nog dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten!Ach ja nog hooguit 3 weken en een dag!

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    'k Zal me dan in de winkel eens laten informeren voor een gewone speen Marieken.... die passen dan misschien op mijn Aventflessen? Difrax da's met die kromme hals? Heb ik ook goede verhalen over gehoord... en de tommi tippie of zoiets schijnen ook uitermate geschikt voor na de borstvoeding zeggen ze ... maar goed... ze zeggen zoveel... ik moet conrete succesverhalen horen, haha! ;)

Ik ga met manlief gourmetten.. Linn lekker op de achtergrond erbij... verder niets bijzonders, want manlief moet de nacht nog in vanaaf.... vanaf morgen lekker vrij dan...

Wanneer moeten de bevallen dames eigenlijk terug aan de slag? Mijn verlof was nl. officieel al weer afgelopen maar had nog vakantie tegoed... dus plak ik er lekker achteraan.

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik weer 1 februari aan de slag.

en je hebt maar 2 maten flessen, smal of breed. en advent is breed dus alle brede/grote spenen passen daarop. dus kun je de flessen gewoon gebruiken.
    op de difrax zitten de smalle spenen.

wij gaan ook lekker eten, biefstukje met friet en dan film met chips. de andere dagen her en der bij ouders en schoon ouders courmetten.

Deel Deze Pagina