We gebruikten bij Eva naast de bv de Avent flessen....hier wel een groot succes. Mijn verlof loopt officeel vandaag af! Maar vanwege een berg vakantieuren, heb ik heel de maand januari nog vrij! Moet alleen oudjaarsavond eventje werken, van 18.30 tot 21.30.
Ik zelf de 15e weer beginnen. Heb ik totaal geen zin in.. bah! Terwijl ik daarvoor echt een workaholic was... hahaha. Wat het moederschap met je kan doen!
Ja Libelle, moeder zijn veranderd je wereld! Bij deze wens ik jullie allemaal fijne kerstdagen en geniet van jullie gezinnetjes!
Dit was wat ik gisteren avond gepost om 21.30 (had het hier ook gepost dacht ik maar kan het niet terug vinden. Ik reageer even snel: Ik heb nu een klein uur om de 5 minuten weeen. Ben benieuwd of het aanhoud. We waren bij mijn moeder om te gourmetten maar zijn naar huis gegaan. Ga nu op de bank liggen met een lekkere kruik. Ik houd jullie op de hoogte! goedemorgen dames, Hier even een update! De weeen zijn helaas gestopt gisteren avond na 1 uur en 45 min aan weeen om de 5 min. Maar vanacht bleef het wel rommelen. Nu heb ik weer weeen dus weet eigenlijk niet waar ik aan toe ben. Hoop dat het nu wel doorzet want dit is erg vermoeiend zo. Ik houd jullie op de hoogte!
O Marleen wat spannend! Dus wie weet een echt kerstkindje bij jullie! En je weet t he, als je twijfeld bellen!!! Succes meid!
goedemorgen, Nou helaas dames het blijft rommelen maar zet niet door! Dus geen kerstkindje ben ik bang voor. Ben wel behoorlijk op van al die slapeloze nachten van die weeen. Maar goed we wachten vol spanning af. Zo nu en dan heb ik weer weeen om de 5 min maar dat is dan hoogstens een half uur en dan stopt het weer.
He verdorie! Had zo gehoopt dat het nu door had gezet. Snap best dat je nu onderhand gesloopt bent.... Overleg anders met de vk ofzo....misschien dat je anders iets kan krijgen om te slapen. Want je hebt je energie straks hard zat nodig
Ons etentje met de fam gisteren trouwens niet echt denderend verlopen... Ze wilde uiteraard niet slapen.. en was volledig overprikkeld. Had er flink de balen van! Eenmaal thuis drinken gegeven en was ze vertrokken,... Hoop dat het vanavond beter gaat, is wel al iets minder druk...
marleentje, hoe word jullie bevalling? ziekenhuis of thuis? want anders zou ik het ziekenhuis nu vast bellen en vragen of ze willen kijken hoe ver je bent. dit kan gewoon niet zonder inwendige vordering zijn. mij zeiden ze toen dat ik moest komen als het om de 5 min was.. dus ik denk echt wel dat het echte weeen zijn hoor! mijne bleven om de 8 min maar waren ook echte. en die vielen ook regelmatig een tijdje weg. het is geen leuke besteding van je 2de kerst dag maar ik zou echt op hoge poten zorgen dat je een inwendig onderzoek krijgt! heel veel succes vandaag!! wat jammer dat de kleine meid zo slecht reageerde op de drukte libelle. maar snap het wel, het is ook niet niks al die mensen en spanning in de lucht. hoop voor je dat ze het vanavond leuker vind. hier opzich een hele leuke middag/avond gehad. mitch vond het best gezellig al was die soms wel erg aan het mopperen en weinig geslapen. hij is wel flink verwend met een nieuwe slaapzak, mooi joggingspak, wintermuts, feyenoord outfit, slabbertjes, spijkertuinbroek en warme trui. zelf ben ik wel wat teleurgesteld. mn schoonzusje had mij getrokken en die heeft een klok met daarom heen foto lijstjes gekocht.. opzich heel mooi maar stond absoluut niet op mn lijstje en ik had liever iets gehad dat ik ook nodig heb.. maar ja mag natuurlijk niet klagen. ook aten we chinees, wat ik totaal niet bij kerst vind passen.. dus baalde daar ook wel een beetje van. gelukkig gaan we vanmiddag naar mijn ouders en daar gaan we wel courmetten. eerst zo mitch maar eens ophalen, die bleef bij mn schoonouders slapen. extra kerst cadeautje voor hun. en wij hebben heerlijk geslapen hoe was de kerst voor de andere dames?
Mitch dus weer vreselijk verwend! Zal met Linn ook zo zijn vanaaf vermoed ik.... haha. Wel vervelend dat er niks van je lijstje gekocht is.... je zou denken.. waarom maak je er dan nog eentje... Net met zijn 3-en 1,5 uur gewandeld.. heerlijk.. 't is ook zulk mooi weer... stralend zonnetje! En de sneeuw hier zo goed als verdwenen. Eindelijk weer veilig wandelen zonder bang te zijn te vallen. Ik ga nu maar weer terug naar beneden.. is wel zo gezellig. En moet nog stokbroden afbakken voor schoonmoeder... bij haar is de oven namelijk bezet....
@Marieken, hoop dat je 2e kerstdag meer aan je verwachtingen voldeed. Mitch is echt super verwend zeg... @Libelle, waren jullie eerste kerstdag dan uit eten? Of gewoon bij iemand thuis.....t is natuurlijk ook allemaal overweldigend voor die kleintjes. Wij zijn gisteren bij mijn zwager en schonzus geweest en dat was wel gezellig. Tim heeft daar lekker boven in het ledikantje van zijn neefje geslapen en had nergens last van! Vanmiddag gaan ik met Eva, schoonmoeder, schoonzus en haar zoontje naar t circus.... @Marleen, hoe is het daar?
Ben trouwens weer in een nostaligische bui..... Vandaag 4 jaar geleden was ik uitgerekend van Eva! En vorig jaar werd ik vandaag voor het laatst ongesteld hahaha....dus nog 2 weken en dan is het de dag dat Tim verwekt is
hoi hoi meiden, @ weeen/voorweeen: heb zelf ook om de 5 minuten weeen gehad van onze dochter, ook naar zh geweest, maar waren echt voorweeen, deze waren echter net zo pijnlijk als de echt weeen! Maar idd, je kan beter heen gaan dan helemaal niet als je zulke weeen hebt. Wendelaa: jeetje zeg, dan liep je met eva ook wel flink overtijd! Morgen weer naar de gyn toe en krijg van te voren een ctg.
zoals belooft eerst wat foto's van mitch met zn nieuwe kapsel. hopelijk is het goed te zien. moet wel eerlijk zeggen dat niet iedereen van onze familie's het mooi vond. maar dat boeit ons niks, wij vinden het super leuk staan. gister verder een hele leuke kerstdag gehad, heerlijk gegeten en mitch heeft zich uitstekend gedragen. ook de nacht was heerlijk. van half 12 tot 7 uur en daarna weer tot 10.45 uur!!! marleentje hoe gaat het met de buik??
wendelaa, wat onthou jij die datums allemaal goed zeg. de uitgerekende datum van mitch is eigelijk zonder opmerken voorbij gegaan hahaha wel mooie herrineringen achter die datum's bij jou. best een traantje waard.