heey heey dames ben een poosje niet geweest lang verhaal maar goed en zit nu totaal niet lekker in me vel dus heb ook nog niet bij gelezen sorry het weekend van 18 dec naar me moeder gegaan voor verjaardag van me stiefvader en pleegbroertje en een goede vriend van hun was trouwens erg gezellig zondag wouden we weer naar huis gaan maar we waren echt helemaal in gesneeuwt was ook op hart van nederland geweest dat omg lemmer helemaal dicht gesneeuwt was dus waren verplicht te blijven dus ventje zijn werk gebelt dat hij niet kon komen werken baas boos en zecht dan kom je maar lopen of pak je maar het openbaar vervoer nou dat kon ook niet want het openbaar vervoer lag ook plat nou maandag zat alles ook nog onder de sneeuw auto`s waren gewoon tot aan het dak toe onder gesneeuwt dus we konden geen kant op dus weer baas op hoogte gebracht en dat gezecht hij zecht ja je komt vandaag op je verk zo niet heb je morgen je ontslag maar we konden echt geen kant op zelfs de trekkers konden er niet door heen komen dus laat staan een normale auto dus ja ventje nu ontslag dus ja we zouden toch de kerst bij me moeder zijn de 2 de kerstdag dan dus zeg kunnen we beter blijven scheelt ons ook in de kosten nou kerst avond kadootjes gedaan shirley is lekker verwent heeft heel wat nieuwe kleertjes gekregen loopstoeltje,woezel en pip speelkleed met speelboog zoon kybord met geluid wij hebben een blender gehad wou ik graag hebben voor de fruithapjes zelf te maken en zo was echt heel gezellig nou toen kregen we de kerst dagen de een na de ander was chaggie en was alleen maar geruzie en ze zijn allemaal de kroeg in gegaan nou ja had echt zo iets pffffff wat is dit nu weer dus ja ventje en ik maar met zijn tweetjes op de bank tv gekeken en op me nichtje gepast want ja er was verder niemand ze zaten allemaal in de kroeg dus was me kerst wel weer dit jaar en daar in tegen zijn shirley en ik ook al van af maandag erg verkouden en grieperig dus ja was blij dat ik vandaag naar huis kon kom ik thuis hebben me kut katten me hele huis op de kop gezet tv van de kast al gegooit dus ja die is ook nog kapot pfffffff ben ff helemaal chaggie normaal had ik gelijk gezecht van ja kom we kopen morgen wel een nieuwe tv en klaar is kees maar ja als ventje niet snel weer werk vind moeten we het met mijn 800 euro per maand doen en dat wordt erg krap pfffff zit er echt even helemaal door heen en weet ff niet hoe het nu weer verder moet sorry is een beetje een erg lang verhaal geworden maar ja dan weten jullie ook ff waarom ik momenteel niet zo veel online ben
@Butterfly, de kindje hebben t gewoon gezellig bij mijn daar binnen Was bij Eva 15 dagen overtijd toen ik ingeleid ben en dus 16 dagen overtijd toen ze geboren werd En Tim is dus 11 dagen te laat gekomen..... @Mitch, nou ik vind het een onwijs stoer kapsel! En net wat je zegt, jullie kind, dus lekker doen! @Syboena, jeetje dat is ook wat zeg met die baan! Maar je zou eens moeten informeren bij de rechtswinkels ofzo...want volgens mij kunnen ze dat toch niet zomaar maken hoor. En gezellig hoe jullie kerst hebben moeten vieren, zou voor mij echt de laatste keer zijn. Volgend jaar gewoon iedereen laten stikken en lekker met je gezin vieren!
@ wendelaa ja idd we gaan morgen alles ff uit zoeken en kijkken of hij een uitkering kan krijgen maar we horen net van de buurman colega van ventje dat hun zondag ook niet hebben gewerkt omdat de koeltorens waren bevroren dus snap er nu helemaal niks meer van en ja idd het drong ineens tot me door waarom ik jaren lang geen contackt meer heb gehad met me moeder ook de hele tijd zeuren dat shirley te veel eten krijgt enz. ja hallo het is mijn kind en ik voet haar op zo als ik dat wil (in overleg dan met ventje) maar niet zo als mijn moeder dat wil en idd dit is ook de laatste keer geweest dat we daar kerst hebben geviert we zouden ook gaan met oud en nieuw maar dat ga ik dus ook mooi niet doen ze hadden het er vandaag nog over (hele bende juegd komt daar) dat ze de hele nacht door willen gaan dus van 31 dec s`morgens ja ik ben er gewoon op tijd uit hun slapen wel tot een uur of 12 of 1 maar ze vergeten dat de kids dat niet doen en dat kon je 1 jan s`avonds weer naar je bed gaan ik zeg nou mooi niet als ik moe ben duik ik me bedje wel in zecht ze nou dat kun je vergeten de jongens maken je wel wakker laten je luchtbed wel leeg lopen en pakken je dekens af en dan kun je niet meer slapen ik zeg nou dat dacht ik dus niet jullie vergeten dat de kleintjes ook overdag een moeder nodig hebben en niet een spook dus ja het gaat weer lekker dus ik heb gewoon zo iets van we blijven lekker thuis en we maken het hier wel gezellig met een filmpje of zo iets want ben met hun ff helemaal klaar
we hebben www.mitch2009.com geregistreerd. dat word mitch's zijn website in de toekomst. ga er mee bezig zodra alle papier werk rond is syboena, wat een "leuke" feestdagen zeg, maar niet heus. nee ik zou dan ook volgend jaar thuis blijven. en zijn baas kan hem niet zo maar ontslaan om deze reden, dus je kan daar beter achter aan gaan. en anders volgende keer ziek melden in plaats van de waarheid te zeggen.
ja dat wouden wij ook doen maar ja dat ging ook niet echt op want we hadden al maanden lang lopen zueren of hij vrij kon krijgen hij heeft genoeg uren maar da kon niet of zo want er waren al te veel vrij dus ja als je hem dan ziek meld valt het wel erg op dus ja het kwam ons wel goed uit die sneeuw maar ja hij geloofde ons niet dat er zo veel sneeuw lag dus ik heb hem later terug gebelt en gezecht kijk maar op www.sbs6.nl en ga maar hart van nederland online kijkken dan kun je zien wat daar op gezecht wordt maar ja daar had hij niks mee te maken of zo gaaf dat je een website hebt gemaakt voor de kleine man
Raar te zien dat Mitch al een echt kapsel heeft... Linn hiero heeft net een mooi bedekt kopje ... maar echt nog geen hele bos. En net wat je zelf al zei; lekker doen wat je zelf mooi vindt. Is jullie mannetje!
vanmorgen naar zh geweest! ctg was netjes, de kleine lag lekker te pitten.......hahahahaha. Bloeddruk was minder leuk, 145/95. het vruchtwater was niet afgenomen, dus dat scheelt weer. Oke, heb dan nog wel weinig, maar gelukkig niet nog minder nu. Volgende week weer heen en dan kijken of ik misschien al cm ontsluiting heb, zo ja, dan gaan we de bevalling inplannen! Hoop er zo op, maar het zal wel niet zo zijn!!!
@Butterfly, fijn dat het met de beeb dan zo goed gaat nog daarbinnen....minder idd van de bloeddruk. Duim voor je dat ze volgende week een plan de campagne kunnen maken!
inderdaad butterfly, mooi dat het met de kleine in elk geval goed gaat heb je nu bed rust opgedragen gekregen vanwege de bloeddruk? en hoe zou het met marleentje zijn? misschien al wel stiekum bevallen...??!! hoe zullen de kleintjes reageren met de jaarswisseling eigelijk? ben ik wel benieuwd naar. en mitch heeft vandaag zn kerstboom met versiering gekregen. lekker met 40% koring alles. zelf hou ik van een rustige boom met zilver en wit maar voor de kleine man is het natuurlijk leuker met kleur. dus hebben blauw, rood, groen, geel en gekleurde knipper lampjes. word een heel feest volgend jaar.
Hahahahah Marieken. Heerlijk zo'n bont gekleurde boom. Butterfly redelijk goed nieuws dan toch... zeker dat de kleine het goed maakt. Overigens een groot verschil merk ik, van die bloeddruk.... ik had ook 95 en werd meteen opgenomen met bedrust. Marleen... ???
hey dames.. pff net een heel verhaal lopen tikken.. ben ik opeens alles kwijt! bah.. ik hou het ff kort.. vorige week heb ik te horen gekregen dat ik endometriose heb! het is nogal een lang verhaal om te tikken.. probeer even kort te vertellen.. dat zijn dus verklevingen aan de baarmoeder/eierstokken.. ik had al een lange tijd last van mn baarmoeder.. soms had ik zo veel pijn dat gewoon dubbel lag en me geen raad meer wist.. het was een klap in mn gezicht.. aangezien het een chronische ziekte is en je er zelfs onvruchtbaar van kunt worden.. dus ja de feestdagen waren voor mij wat minden.. volgende week krijg ik verdere onderzoeken om te kijken wat er nu gaat gebeuren.. sorry dames dat ik er bijna niet ben.. heb ook nog niks bij gelezen.. hoop iig dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.. mocht ik jullie niet meer spreken dan wil ik jullie ook een goed 2010 wensen.. xje en een knuffel van mij
Jeetje Ikke, dat is niet niks zeg! Hoe kan dat zomaar ineens? Of gewoon dikke pech... Kan me voorstellen dat je hier helemaal van ondersteboven bent. Snap dat je nu even geen tijd wil spenderen aan hier.
nou ik liep al meer dan 2 jaar met klachten.. maar telkens als ik bij de HA was werd ik weer naar huis gestuurd met het is een infectie of het zit tussen je oren.. heb al zoveel onderzoeken gehad maar hij wist maar niet wat het kon zijn... toen ik dus laatst weer naar de gynaecoloog moest voor controle heb ik dat aangegeven.. dus moest gelijk een nieuwe afspraak maken voor een echo! tja toen was het eigenlijk al vrij snel duidelijk... aan de ene kant ben ik erg blij dat ik eindelijk weet wat het is maar aan de andere kant is het iets waar ik nou niet bepaald blij mee ben.. zeker met de gedachte dat we straks nog wel een kleinte willen! maar ja aan de andere kant denk ik dan ook weer dat ik al erg blij mag zijn dat we al een kleine hebben.. het had ook al anders kunnen zijn..
Ja, moet het zeker lekker rustig aan doen ivm bloeddruk! Hoop ook echt dat ze volgende week een planning kunnen maken. Zal nog even buikfoto's plaatsen, ze staan overigens ook in mijn album. Bij marleen is alles rustig, nergens geen last van op moment, zelfs heeft ze erg goed geslapen!
Jee Butterfly, wat gaat jou buik ineens hard! Hij is nu ineens groot zeg, zit vast erg in de weg... Ikke, nou ook lekker zeg dat je h.a al die tijd zo gereageerd heeft. Gelukkig dat de gyn je wel serieus nam. En nu beschouw je Tessa w.s nog meer als een wonder
Hoi dames, Ik zag dat buttefly al had verteld dat het hier weer rustig is. Alleen nog voorweeen maar een stuk rustiger als avn de week. Ik probeer morgen weer even mee te kletsen hier en te reageren. Vanavond is ons eerstje neefje geboren om 19.30 en hij heet Pepijn. Alles is goed gegaan. We zijn net even gaan kijken en het is een heel mooi mannetje. (het is de zus van jeroen) Nu gaan we donderdag even terug om wat langer te kijken naar ons neefje en het tien dagen kraammand te gaan brengen!
Hey Meiden, Ik ben weer een tijdje niet geweest, maarja mn vent was thuis en de kleine was natuurlijk ziek.. Heb het druk gehad en ook lekker van elkaar genoten! De kleine is woensdag goed opgeknapt, soms hoest ze nog, maar ze is voor de rest helemaal de oude! Hier gaat alles goed, mannetje is weer aan het werk. In de vakantie ook lekker dr kast opgeruimd, alle kleine maten eruit, en maat 68 erin.. Ze kletst de oren van me kop en ze kan echt HEEEEL druk zijn, spartelen en gillen van blijdschap. Ze is echt heel veel met dr handjes bezig.. Ik heb ook veel nieuwe foto's.. Mocht je nieuwsgierig zijn, ze staan op mn hyves: Desiree en Fer Profiel - hyves.nl Butterfly, spannend bij jou dus?! Syboena, jij hebt ook altijd pech zeg. Knuffels voor jullie! Verder alles goed hier? Heb nu geen tijd om te reageren hoor, tis best veel ook en morgen om 07.00 weer uit bed, om 09.00 in het ziekenhuis zijn.. Sorry dat ik zo lang ben weg geweest. Liefs