Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    Mitch studeerd voor superman!

(zie je de spookverschijning in de andere hoek?!)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Op zich heb ik redelijk geslapen vanacht. Wel werd ik vanacht kletsnat van het zweten wakker echt ik dreef mijn bed uit. En heb 2 keer behoorlijke diarree gehad. Zojuist uit mijn bed gegaan en overgegeven. Zo apart want voel me totaal niet ziek.
    We wachten maar af wat de dag gaat brengen.

Als ik jullie niet meer spreek dan wil ik jullie alvast een super fijne oudejaarsavond wensen en alle goeds voor 2010!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ojee, dat kunnen voortekenen zijn van een naderende bevalling!
    Wie weet hebben jullie wel een hele fijne afsluiting van het jaar, of juist een geweldig begin!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    wendelaa: dat zou wat zijn met oud en nieuw bevallen. Dan horen ze me in ieder geval niet gillen tijdens het vuruwerk haha
    Maar ga er niet echt vanuit hoor. We zullen zien!

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik heb ook wel gehoord dat het lichaam zich leegt vlak voor de bevalling! ben benieuwd!
    in elk geval sterkte en succes deze uren.

en ook namens mij en mitch iedereen een geweldig knallend jaar einde en heel veel geluk in 2010!!!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Alles kan Marleen! We wachten het af,...

Fijn uiteinde!!!! Zal vandaag niet veel meer online zijn... zooooo druk!

xx

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gisteren trouwens een Tommie Tippee flesje gekocht.. met het nieuwe jaar eens proberen.... is een heel andere speen.. hoop dat dit wel werkt. Eergister nl. weer strijd gehad met de gewone fles.. grrr ze weigert volledig!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken, wat een mooie foto van Mitch!
    T wordt al een heel mannetje zo zeg....
    En idd. spooky vlek!

@Libelle, hoop dat die flessen wel werken...
    Vergeet veel, dus vraag t ff..gaf jij ook bv of niet?

Ben nu ff bij mijn ouders...t sneeuwt hier!

Iedereen een zalig uiteinde en een goed begin!!

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    ja geef bv

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    #3970 Marieken, 31 dec 2009
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
    En dan wens ik jullie als eerste een heel gelukkig nieuwjaar, met veel baby pret en liefde. het gaat jullie goed vriendinnen.

vanavond zijn wij lekker met zn 3en thuis. eerst vanuit bed de oudejaars conferances gekeken, een beetje laatste keer in 2009 loving terwijl mitch net een uurtje sliep toen ik hem er uit viste voor het vuurwerk. al slapend in de draagzak en met een warm vest er over naar buiten. grotendeels heeft die gewoon geslapen, en ik als bezorgde mama heeft zn oortjes dicht gehouden tegen de harde knallen. onze oudste hond ligt onder het bed en de jongste rent rond in de tuin en weet niet waar ze moet kijken. mitch werd wel eventjes wakker maar meer dan wat oogactie was niet waar te nemen. daarna binnen voor het grote raam verder kijken. daar zit ik nu nog, het is prachtig buiten. de buurt gaat maar door.

2009 was wel een bijzonder jaar.. het jaar van Mitch. vanaf Februari draaide mijn hele leven om dat kleine wondertje in mn buik. niks was belangrijker, en niks was leuker dan op bed liggen en genieten van het gevoel.
    ik mis het wel, dat onbekende wezentje. ik ben dol op mn zoon, maar het was wel speciaal. een mensje in je buik, niet wetend welk geslacht, welke naam of hoe die er uit ziet. en zolang die in mn buik zat was die helemaal van mij alleen! ik mis het wel, die grote buik die je vol trots mag showen. mn kleding stond me veel beter. en dan die schopjes.. ik zou het zo over doen. hopelijk over 4 jaar weer.

dames, ik hoop dat we ook volledig 2010 van elkaars gezelschap mogen genieten. :)

hoor je het, die harde knal.
    met sprankels in de lucht.
    ik glimlach en geniet volop.
    met zacht een diepe zucht.

dat was het weer, een jaar voorbij.
    wat is het snel gegaan.
    van dikke buik tot klein wonder,
    het begin van een bestaan.

een mooie zoon, die neem ik mee,
    het nieuwe jaar zo in.
    een spannend jaar als een mama
    beetje angstig maar vol zin.

2009 was speciaal maar zullen we nooit meer zien,
    veel geluk en liefde in jullie eigen 2010!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Iedereen een gezond en gelukkig 2010 toegewenst!

@Marieken, mooi gedicht zeg!
    En wat heb je t mooi beschreven.....

Ik herken het gevoel heel goed, al moet ik zeggen dat ik dat met Eva meer had als met Tim! Toen heb ik t zwanger zijn en intiem gevoel ook enorm gemist. Dat heb ik nu niet moet ik zeggen....
    Heb de hele zwangerschap zo verlangd naar het moment dat ie geboren werd, dat ik eindelijk dat warme natte lijfje kon voelen!
    Echt, dat zijn de mooiste momenten van mijn leven, de geboortes van mijn kindjes....en nu is de oudste alweer bijna toe aan een nieuwe fase in dr leven...wat gaat het toch snel allemaal!

Wij zijn ook gewoon lekker thuis geweest, met zn 4tjes.
    Ik heb eerst even gewerkt van 18.00-21.30 en daarna lekker voor de buis gezeten....wijntje erbij en een hapje...
    Vuurwerk afgestoken...wat een geknal zeg!
    Eva werd wel wakker en wilde niet naar buiten hahaha...
    Tim heb ik lekker laten liggen, die heb ik er tegen 1.00 uitgehaald om even de fles te geven.
    De kids hebben me lekker laten liggen tot 8.30!

@Libelle, de problemen met de fles kunnen ook komen doordat ze gewoon de fles niet accepteerd als jij in de buurt bent.
    Hebben jullie ook al eens geprobeerd de fles te geven als jij niet in de buurt bent? Pakt ze t dan wel? Als ze jou ziet/hoort/ruikt, dan linkt ze eten gewoon aan jou en de borst.
    Sommige kindjes hebben dat nu eenmaal....Eva had dat in t begin ook hoor. Van Rudi vond ze het krijgen van een fles niet erg, maar van mij wilde ze m niet!

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Marieken: Zoooo mooi beschreven.. ben het er helemaal mee-eens! Moet er niks aan toevoegen.

Onze oudjaarsavond was super! Linn was een engel! :D Heeft heerlijk in de draagdoek geslapen en tijdens de jaarwisseling en de enorme herrie van het vuurwerk is ze in mijn armen in slaap gesukkeld. Heb haar toen lekker in de wagen gelegd. Om 1.30 uur werd ze terug wakker ( toen het vuurwerk klaar was,... ) en zijn we naar huis gelopen. Zaten nl. bij vrienden. Kortom! Geslaagd!

@ Wendelaa... ik geef zelf de fles niet. Manlief heeft het een paar keer gedaan, en toen ging het goed... nu al drie keer achter elkaar weigering... hms. Morgen gaan we van start met de nieuwe fles! Op hoop van zegen!
    Nu stampot bonen gaan eten.. bah... nieuwjaarskost met opa.

Fijne dag verder!

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    jullie ook alleen maal een super 2010 toe gewenst van uit hier :D

@ marieken mooi gedicht
    en idd ik mis dat gevoel ook van gewoon ze is nu nog alleen van mij en nu als ze in de box licht ze wordt snel gepakt enzo

hier zijn we eerst naar ventje zijn broertje gegaan (wonen straat achter ons) daar lekker gegeten
    en schoonzusje dacht dat ze zwanger was dus zeg ag loop maar met mij mee naar huis en dan halen we een test op en zul je zien ik zeg ik zou het wel graag op zoon avond willen weten kun je de boel in de gaten houden met drank enz.
    dus zij test gedaan en ja hoor super posi :D dus ik blij krijg een neefje of nichtje (als alles goed gaat)
    vervolgens dikke ruzie gemaakt met haar omdat ze vrolijk aan de zuip gaat :(
    12 flesjes bier als het niet meer waren flesjes flugel fles wijn :(
    nou ja snapte er niks van

toen maar naar me schoonouders gegaan wonen in de zelfde straat
    daar lekker zitten tv kijkken en shirley in bedje gelegt
    kids op de bank in slaap gevallen en om 10 voor 12 wakker gemaakt wouden ook niet naar buiten hahahaha
    shirley heeft lekker door het geknal heen geslapen nou om 2 uur naar huis gegaan zonder kindjes
    ze lagen allemaal zo te slapen dat we dachten nou ja laat ze maar lekker liggen
    en voor al shirley die raakt helemaal van slag als je die na 8 uur s`avonds wakker maakt die slaapt tegen woordig van 8 tot 8

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    whow wat heerlijk, een rust periode van 8 tot 8!!
    ik verlang naar die tijd.. hahaha
    maar wat raar van je schoonzusje, alsof ze helemaal niet blij is met de kleine wonder en het gelijk wil verzuipen.. wat vond ze van het goede nieuws dan?

alle kleintjes hebben lekker door het vuurwerk heen geslapen dus. grappig.
    mitch heb ik daarna slapend weg gelegt en hij werd pas om 8 uur wakker!! en daarna sliep die weer door tot 12. zo heerlijk, wij hebben ook tot 12 geslapen, daarna naar mijn opa en oma waar mijn ouders ook waren. morgen ander kant vd familie.
    mitch is een beetje ziekjes de laatste dagen, heel veel spugen weer, minder poepluiers en veel knoeien en moeite met de fles drinken.. ik ga maandag toch het ziekenhuis bellen, ik wil dat die eerder onderzocht word.

ik heb trouwens nog steeds zn gigantisch opgezette buik.. ik lijkt nog wel een paar maanden zwanger, dat zei mn vriend zelfs.. een beetje losse huid vind ik niet erg maar dit is niet leuk.. hoe is dat bij jullie??

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Raar van je schoonzusje Syboena... Hoop dat ze beseft dat het niet gezond is voor haar beeb.

Marieken: da's minder nieuws. Niet te lang wachten inderdaad met het bellen van het Zh.

En wat die buik betreft... zie het als een behoorlijke vetrol! :D Maar als het moet kan ik hem inhouden.. en zie je er bijna niks meer van,... hahahahahaha.

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik lees net bij een ander onderwerp dat een baby geen diaree hoort te hebben, nu heeft mitch bijna altijd een hele dunne waterige gele luier.. is dat niet normaal dan?? soms heeft die een wat vastere mousse achtige luier, maar nooit meer dan 1x per dag, de rest heel dun.. hij raakt nog niet uitgedroogd maar moet ik dan toch de dokter bellen?

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, nou dat is idd erg vreemd gedrag van je schoonzus.
    Zo blij is ze er dan niet mee lijkt me.....

@Marieken, wat die diarree betreft...als je het niet vertrouwd gewoon h.a bellen.....de kleur is normaal, dat gele komt gewoon door de voeding. Tim poept groen, maar die krijght hypo allergeen en daar wordt t dus groen van.

Buik...zullen we t daar maar even niet over hebben-)
    Die van mij is ook nog steeds behoorlijk opgezet, maar goed heb ook al weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden.....
    En dat is dus nog steeds niet t geval

Vanmorgen lekker geslapen, mocht uitslapen van manlief en werd om 9.30 wakker....Tim slaapt nog

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier ook geel en dun.. is normaal...

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Eerst wil ik iedereen een heel gelukkig en liefdevol 2010 wensen!

Hier hebben we oud en nieuw lekker rustig aan gedaan!;)
    Veel meer keus heb je ook niet echt als je 38 weken zwanger bent, nietwaar?
    Esther is helemaal niet wakker geweest van al dat geknal:D
    Heb naast haar bed staan kijken, maar ze bewoog nog geeneens.

Maandag weer naar de gyn toe, ben erg nieuwschierig of ik toevallig al cm ontsluiting heb.(zal wel niet maar toch;))

Herkennen jullie ook dat je de laatste weken van de zwangerschap elke dag met hoofdpijn opstaat?
    In de loop van de dag trekt het meestal wel weg.
    Heb nu ook last van ongesteldheidspijn!:$

Liefs marianne

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Lekker zeg dat ze doorsliep, Eva werd helemaal hysterisch wakker.
    Die hoofdpijn herken ik niet....maar wil je geen angst aanjagen, dacht dat een symptoon kon zijn van HELLP....
    En aangezien je laatst schreef dat je bloeddruk wat hoger is, raad ik je toch echt aan om de VK te bellen!
    Ook pijn in buik is een symptoon meen ik....

Deel Deze Pagina