Kenzogirl; GEFELICITEERD! Super hoor....en ik zie dat je 2 oktober ben uitgerekend. Is dit je eerste zwangerschap/kindje?
Libelle....ik zweer je dat dat er niet stond toen ik reageerde! hahaha.. Biecht op Kenzogirl, heb je m snel aangepast!
nou wendelaa het is niet mijn exs maar de exs van me ventje ja idd zo veel kindjes is erg veel gaat neit zo best met mijn schoonvader die is vrijdag opgenomen deed rare bewegingen maken en voelde zijn linker kant neit meer en zo en heel veel hoofdpijn en vandaag weer een aanval gehad en ze gaan morgen onderzoeken doen wat er nu is ja hier zijn we ook al aan het kijkken voor de baby kamer en ja wij willen ook eerst weten wat het wordt voor we dat allemaal gaan doen kenzogirl gefeli en welkom alle meiden ik ga straks als de kids in bed liggen ff de lijst pimpen als jullie mij dan ook nog ff willen door geven wat jullie willen ziekenhuis bevalling of thuis of fles voedeing of borst en wat voor vermoedes jullie hebben wat het wordt dan kan ik dat er ook bij in verwerken nou wij gaan hier lekker eten tot vanavond allemaal
zo heb de lijst nu klaar en dacht bij me zelf zet er alleen maar neer jongen of meisje onders wordt de lijst zo lang en zo groot nou ik ga hier ff de kids douche en zo
Hey dames.. nou mijn CB digi test was dus echt posi.. morgen ff de nieuwe halen.. zal ook gelijk ff mijn gegevens geven voor op de lijst.. (ik heb wel een heel mooit verjaardags cadeau!) 24 jaar (vrijdag 25 jaar) 1e kindje mogelijke bevallingsdatum 8 oktober. afspraak VK ga ik morgen maken.
dan maak ik er bij jou gelijk 25 jaartjes van als je het goed vind ikke anders blijf ik aan het veranderen
BEVALLINGSLIJST wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september 2009 Ikke1984, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 3 oktober kenzogirl, ? jaar - 2e kindje - 3 oktober AGENDA wendelaa syboena 29 jan 2e echo Ikke1984 marleentje26 11 feb 1e echo Libelle82 kenzogirl GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa syboena jongen Ikke1984 marleentje26 Libelle82 kenzogirl
Syboena, is t makkelijker anders als we zelf de lijst aanpassen....of vind je het fijner om dat zelf te blijven doen? Mijn gevoel zegt dat het een jongetje is, we hebben zelfs al een jongensnaam! Oke dat was de alternatief voor Eva, maar we zijn er nog steeds een voorstander van Kijk ook alleen maar naar jongensdingen. Bij Eva wistten we niet of t een jongen of meisje was, al zei mijn gevoel duidelijk meisje. Nu dus jongen en ook de chinese kalender voorspelt jongen, maar dat was dus de vorige keer ook hahaha. Kan in ieder geval niet wachten tot we t over 15 weken weten hahahaha @Ikke, ja meid...duidelijker kan t idd niet
ja is wel fijn als jullie de lijst zelf een beetje bij houden maar ja niet alle mensen snappen het hoe het moet dus dacht voeg het er eerst ff zelf in maar als mensen het zelf kunnen heel graag dat is voor mij ook makkelijker ja ik heb ook heel sterk het gevoel van een boy en wij hebben de naam ook al voor jongen en meisje alle bij 2 namen en dan nog 2 jongen en 2 meisjes exstra voor eht geval dat het een tweeling is en idd ik kan ook neit wachten tot ik voor bij de 15 weken ben dit is zoon onzekere tijd maar ja we gaan er wat van maken zo lang ik me goed voel zal het wel goed zitten ik lig al lekekr in bed ben helemaal uit geput afgelopen nacht neit geslapen had heel veel last van de banden die beginnen op te rekken dus wist totaal niet hoe ik moest liggen dus om half 7 had ik de klok nog gezien daarna lekker in slaap gevallen en om 10 uur er weer uit want moest om half 1 in het ziekenhuis zijn en kom je daar is er pas bezoek uur van 2 uur grrrrrrrrr kon ik ook nog wel wat langer slapen hihihihihihihihihihi maar ik ga nu lekker me oogjes dicht doen spreek jullie morgen weer
Hoi Meiden, Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben! Ben uitgerekend op 3 oktober! We zijn super blij! Leuk jullie ervaringen te lezen! Bij beperkt het zich nu nog tot veel plassen en zere borsten Groetjes,
BEVALLINGSLIJST syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september 2009 marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - ? kindje -3 oktober Ikke1984, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober AGENDA wendelaa syboena 29 jan 2e echo Ikke1984 marleentje26 11 feb 1e echo Libelle82 kenzogirl GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 marleentje26 Libelle82 kenzogirl
Syboena, ik heb even die nieuwste info toegevoegd. En de bevallijst in chronologische volgorde gezet, ben je t daar mee eens? De Hormonen slaan nl hard toe, alles moet geordend worden hahahahah. Wat zal mijn huis schoon zijn de komende maanden! Lig nu al wakker door al die dingen die ik wil doen. Ga zo naar mijn werk tot een uur of 12 en daarna bel ik de VK....spannend!