ikke bij mij hielp niks meer en de gyneceloog zij me frijdag van ga cola drinken en dat helpt een beetje maar wel kleine slokjes nemen anders ga je spugen van cola en eht beste is cola zonder prik omdat de prik weer wat met je lichaam doet waar je weer van gaat spugen of zo iets echt heel vervelend maar het hoordt er jammer genoeg bij
he ikke,ik heb in mijn vorige zwangerschap emesafene zetpillen gehad maar dat hielp me niks. Ook pilletjes geprobeerd v vsm speciaal voor mama,hielp ok nie en accupunctuur,maar dat haalde ok niks uit.Misschien dat t bij andere wel helpt,je zou t eens kunnen proberen?
Vandaag echo gehad bij 6 wkn en 3 dgn,beeb ligt helemaal tegen baarmoederwand aan,slecht te zien dus,ha ha nu al n dwarsligger! Kloppend hartje,vk zag er maar 1 dus we gaan nu okuit van 1 jongen..........
Slecht nieuws hier. Vanmorgen naar huisarts geweest die me direct naar het ZH stuurde. Daar bij de orthopedisch chirurg geweest. Diagnose: binnenband en kruisband gescheurd. Morgen opereren! Waardeloos,.... wil dit echt niet. Gynaecoloog heeft gezegt dat het risico op complicaties/zwangerschap nihil is, maar toch blijft het aan me knagen. Kan alleen nog maar janken, hoe dwars kon ik zijn om toch te gaan skien? Op hoop van zegen maar morgen! Jullie horen er wel van,
@ ceren die zetpillen hebben bij mij wel heel even geholpen daarna neit meer gefeli met je goede echo ja hier lag hij (zij) ook eerste tegen de baarmoeder waand aan maar nu niet meer gelukkig @ Libelle82 dat is balen zeg pffffffff hoop voor ej dat alles goed gaat in elk geval heel veel sterkte morgen
@ Ikke.. Ik heb dat ook gehad, 1.5 week lang, was 2.5 kg afgevallen! Ik at kippenbouillon en 's ochtends sultana als ik nog in bed lag! En voor de rest ja, at ik echt 8x per dag kleine beetjes. Kwam er vaak wel weer uit! Maar je moet echt door blijven eten en drinken. Want als je overgeeft en je denkt ik hou het toch niet binnen dan word het alleen maar moeilijker als je weer gaat eten. @ Libelle.. Niet je eigen de schuld geven hé , vallen kan altijd Meid! En ik weet zeker dat het met de kleine goed zit hoor. Die zit wel veilig! Veel sterkte morgen, mijn zus heeft precies het zelfde gehad door een ski-ongeluk, en die moest op de wachtlijst voor een operatie. Hoop dat jij snel aan de beurt bent hoor! Ik zal aan je denken. En doe rustig aan.. Hier alles goed, mijn Valentijnsdag was toppie, gezellg weg geweest met m'n vriend. Lekker eten & toen naar de film! (Marley & Me, echt leuk ) Jullie nog wat leuks gedaan? Hoe zit het met de klachten hier? Ik zit eindelijk op mijn roze wolk. Niet misselijk, en voel me super. Morgen 10 weken. En kan niet wachten tot 02-03 maart. Dan word het echt goed genieten.. Xx Dees
@ libelle sterkte ermee, komt vast goed allemaal. @ceren fijn dat de echo goed is, lijkt mij super, de eerst echo, maar ik moet nog 2 weken wachten. Verder gaat het hier wel goed, kan alleen s ochtends niet te veel eten, anders wordt ik misselijk. maar de rest van de dag gaat het meestal wel goed. dus ik mag niet klagen, als ik de verhalen van sommige van jullie hoor. doe deze week alleen even lekker rustig aan, want vn het weekend is het carnaval. Ik zie wel in hoe verre ik het feesten al die dagen ga volhouden.
@Libelle, meid heel veel sterkte vandaag! Hoop dat je niet al teveel pijn hebt nadien. @Ceren, fijn dat de echo goed was! Mooi he, om zon knipperlichtje te zien... Hier ook net de 1e echo gehad, volgens de berekening 7 weken. Mooi klein frummeltje van net geen cm groot met een kloppend hartje! Ben niet veel hier geweest de laatste dagen, ben gewoon te moe!
hier ben ik ook maar weer eens,sorry dat ik zo weinig van mij laat horen maar ik ben echt zo moe,echt te moe om achter de pc te kruipen.Moest vandaag ook werken maar heb me ziek gemeld en heb tot 12.00 in bed gelegen en nog ben ik moe.Hebben jullie dit ook? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet zo erg,nu kan ik de hele dag wel slapen,niet normaal. Volgende week naar de verlosk,ff kijken wat die er van zegt. Zodra ik me wat fitter voel zal ik meer hiet zijn. Hoest verder? Krijgen jullie al n buikje?Kheb n klein bollinkje,maargoed als je t niet weet valt t nieteens op,hihi.
Hoi dames, Ik herken het ook. Ben doodmoe. Ik kan wel 24 uur per dag slapen. Kan er geen genoeg van krijgen. Loop ook heel de dag te gapen. Geef er maar toe. S avonds lig ik er ook om 20.30 in.
Heel herkenbaar! Ik lig dus ook iedere middag gestrekt, de ene keer n bed en andere keer op de bank. Savonds heb ik er iets minder last van op een of andere manier. Na t eten wel een megadip, maar zo rond 20.00 trekt die weg. Maar gewoon toegeven aan die moeheid! Is niet niks wat je lichaam nu meemaakt
wendelaa gaaf dat je echo goed was mirian ja hier ook het weekend carnaval zaterdag gaan we de verjaardag vieren van de oudste wordt trutje al weer 6 nou ja eigelijk maandag maar ja dan meoten de meesten werken en hebben geen tijd om te komen dus doen we het nu zaterdag en zondag gaan we lekker met de kiddies naar de optocht kijkken en dan gaan ze bij opa en oma slapen zo dat wij mis nog ff de stad in kunnen gaan als ik daar de puf voor heb nou ik heb het ook dat ik echt dood en dood op ben maar dan ga ik naar bed ook al is het 7 uur na dat de kiddies er in liggen maar dan lig ik vervolgens de hele nacht wakker of ik val om 12 uur in slaap tot 2 uur en dan heb ik honger maar dan is het afgelopen dan kan ik neit meer slapen heb nu al gezegt ik ga overdag lekker druk zijn en geen middag dutje meer doen maar dat helpt dus ook niet
he wendela;fijn dat je goeie echo had. mooi als je kloppend hartje ziet he. Libelle:hoe is operatie gegaan? Ja hier ook doodop,hele dgn inpakken savonds lig ik om 20 u op de bank te slapen. Heb ok vaak echt zin in bepaald eten en als t dan op me bord ligt heb ik er echt geen zin in. Brood eten gaat t beste,dus dat eet ik t meest... ff tv kijken en vroeg na bed.
hier eet ik op het moment veel brinta ja baby prakje ik weet het maar dat vult de buik ook al eet je maar 2 a 3 hapjes en aan gezien ik neit veel eet heb ik dan ook niet echt meer een hongerig gevoel
Wendela: Fijn zeg een goed echo mooi om te zien he dat kloppend hartje! Leuk volgens onze echo's lopen we precies gelijk vandaag 7 weken en 1 dag!
Hallo , Ik ben Lucette , ik ben bijna 6 weken zwanger en vanmorgen stond ik op zonder buik en borstpijn . Gisteren had ik juist kntterende borstpijn en brandenerig heet . Nu maak ik me zorgen , voel me wel goed lichamelijk , wie herkent dit en kan dit het wennen aan hcg zijn van het lichaam . Dit word dan mijn vierde kindje , ja gek he die vraag als ik er drie heb . Wie stel mij gerust ? Bedankt meiden !
Hoi Lucette, Welkom bij ons clubje! Volgens mij is dat normaal. Ik heb ook de ene dag mee rklachten als de andere en maak me dan ook ongerust maar weet nu dat het het erbij hoort. En de meeste hebben daar last van op dit forum,
Hoi Marleentje , Wat fijn dat er gereageerd word op mijn vraagje , weet je wat het is net als de meeste mensen willen we het zo graag en het is al eerder mis gegaan maar dan vlak na de positieve test al . Nu ben ik wel langer zwanger , dat is dus het enige waar ik mij dan ook aan vast hou ! Ben 35 en bang dat ik toch te oud ben , het gekke is vandaag heb en had ik veel energie en voel me echt wel goed behalve mijn neerslachtigheid door de angst . Gisteren voelde ik mij 100 % zwanger en vandaag twijfel ik weer doordat het gevoel niet zo heftig meer is als gisteren maar ergens denk ik ook wel dat het normaal is en hou me vast aan jouw reactie dat jij dat dus ook heb en had ... dan weer wel dan weer geen symptomen ...ppppft wat een verhaal he . Alle meiden wens ik een goede en fijne zwangerschap toe ! Lucette