Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wendelaa: Dank je voor de tip! Heb niet de hele dag hoofdpijn, dus weet niet zeker of ik dan de gyn daarvoor moet bellen, wil niet als zeur overkomen.

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou schoonzusje zecht gewoon ag maakt niet uit de eerste 3 maanden kan dat gewoon
    vorige keer had ze de eerste 20 weken elke dag gezopen (wist ze neit dat ze zwanger was) en later met 22 weken weg laten halen :(
    maar nu is beebje geplant en paps en mams waren heel blij met de posi test
    dus snap er totaal niks van

kijk ik heb vorigjaar met oud en nieuw ook gedronken 2 glazen maar ik wist toen neit dat er een beebje in me buik zat
    ja en met 20 weken heb ik een paar slokken mix`s drankje gehad maar verder niks

@ marieken ja ik zou dan ook gewoon eerder bellen voor een eerdere afspraak

buik ja daar hebben we het maar niet over
    en de kilo`s ook maar niet hahahahaha

en die pope luiers lijkken mij normaal shirley heeft dat ook

@ libelle ja idd ik ben het met wendelaa eens ff bellen
    want toen ik een hoge bloeddruk had werdt mij ook gleijk vertelt bij hoofdpijn bellen

nou hier gisteren een rustig dagje gehad
    kids lekker op bank gelegen de film spirit kijkken
    en shirley lekker in de box aan het brabbelen die was zo lekker bezig dat haar zussen boos op haar werden want ze konden niks meer van de film verstaan hahahahaha
    nou paps en mams zaten lekker achter de laptop spelletje te spelen

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly liever als een zeur overkomen denk ik dan
    dan er is wel echt wat en het brengt jou en je beebje in gevaar
    en hun vinden niet dat je zeurt hoor het is nu eenmaal hun werk hadden ze maar een ander vak moeten leren :p

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, wat is dat toch met ons vrouwen!
    Waarom zijn we toch zo bang om een zeur gevonden te worden...beter een zeur dan dat je te laat bent.
    Als je gewoon belt en t uitlegd, dan zullen hun echt niet denken wat een zeikwijf!
    W.s als je niet belt en t pas bij de controle verteld, krijg je op je donder dat je eerder moet bellen!

@Syboena, nou lekker dan zeg!
    Eerst een kindje weg laten halen met 22 weken en nu dit weer...ik denk niet dat ik zo beleefd zou blijven als ik eerlijk ben

O en ik heb Tim maar om 10.30 wakker gemaakt.
    Die sliep al vanaf 23.00! En nu weet ik waarom ie die zo rustig lag te slapen....we hebben er weer een....EEN DUIMER!!!
    hahaha...zal straks ff de foto plaatsen

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa nee idd ik kan me er ook erg boos om maken
    maar ja ik denk ook maar weer zo van ja het is niet mijn kind en niet mijn lichaam

hier ook een duimer hoor als ze haar speentje kwijt is stopt ze haar duim en vingers in haar mondje

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa weet jij trouwens wanneer de kinderbijslag binnen komt
    want meot nog geld op shirley haar rekening zetten
    licht nog 100 euro in huis van haar en ik zet de kinderbijslag ook op haar rekening en dan kan ik dat in een keer doen :D

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou je zegt, van Eva heb ik t ook nog niet gehad....
    Zal deze week wel komen hoor.
    Van Tim krijg ik pas in April

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Kinderbijslag,.. dacht dat dat eind van de maand was....

Linn ook een duimer.

Hoofdpijn ken ik ook niet Butterfly...

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa in april pas ?
    zo laat

@ libelle dankje wel :D

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    heb t nagekeken op de site...kinderbijslag komt iedere keer rond de 5e.....

Maar ja, Tim is na 1 Oktober geboren, dus schuift t een kwartaal op....Die pech had ik ook met Eva...die is dus na 1 januari geboren haha..

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dat is idd pech :(

ag ja wij denken zo de kinderbijslag is mooi mee genomen
    maar wij hebben de afspraak onderling gemaakt dat het op shirley haar rekening wordt gestort
    want ja ik vind kinderbijslag is van het kind :D
    en neit van papa en mama maar ja dat is ieder voor zich natuurlijk
    en ze heeft zo veel kleertjes dat ze er de eerste jaren niks meer bij hoeft hahaha
    en ja de luiers en voeding kunnen we ook van ons loon doen :D

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, ik zet t niet weg...koop er meestal dingen van voor Eva, kleertjes enzo...Nou ja, die koop ik iedere maand wel maar dat compenseert dan met de kinderbijslag eens in t kwartaal;)

Komt ook omdat ik er eigenlijk nooit echt op let wanneer t komt.
    Maar voor Tim heb ik voor t komende half jaar zoveel kleertjes hangen, dat t niet uitmaakt als t nog even duurt haha

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee idd wij hebben ook zat kleertjes :D
    dus zet het lekker op haar spaar rekening :D
    heeft ze er later wat aan

14. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

kinderbijslag zal idd wel maandag of dinsdag erop staan!
    normaal krijgen we het altijd de 1e van de maand.
    Dat is in januari, april, juli en oktober.
    Esther is geboren op 20 april dus kreeg pas in oktober de 1e keer kinderbijslag.
    Deze word in januari geboren dus kinderbijslag pas in juli.

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    duitsland zijn pampers 1,04 euro goedkoper per pak!

wij gaan wel de kinderbijslag gewoon gebruiken en dan gaat er alsnog maandelijks een klein bedrag naar zijn rekening. ook heeft hij bij zn opa's en oma's een spaar potje en krijgt regelmatig van zn oudgrootouders geld dat naar zijn rekening gaat. en daar kan die op zn 18de bij zodat die zn rijbewijs kan halen.

vandaag de laatste rit gemaakt langs familie voor het nieuwe jaar. zielig mannetje, normaal slaapt die van 2 tot 6 maar nu waren we juist die uren weg. die viel steeds in slaap, dan weer wakker, jas aan, jas uit.. nu ligt die eindelijk diep in slaap in zn bedje. wij krijgen zo nog 2 klanten dus komt wel mooi uit dat die nu slaapt.
    spugen enzo gaat al weer beter, nog geen last van vandaag.
    wel al 3de outfitje omdat zn ontlasting steeds langs zn luier gaat, zo dun is het. ach ik was wel door hahaha

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oei dat is minder Marieken... die vele ontlasting langs zijn luier. Zijn ze toch nog wel zijn maat? Of denk je echt dat het diarree is?

Kinderbijslag.. Hahaha. Zaten wij nog over te grappen op de dag dat ik ingeleid werd. Zei... dat kan nog mooi op de laatste dag! :D Sparen doen we nu nog niet voor haar. Komt later wel... ze is nu al duur genoeg! ;);)

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken ja shirley krijgt van mijn moeder ook elke maand 15 euro op haar rekening gestort gaat automaties :D
    en bij andere opa en oma heeft ze ook een spaarpotje en als die vol is wordt die ook geleegt op haar rekening
    en dan in huis heeft ze nog 2 spaarpotjes een van plop waar alle 1 en 2 centjes in komen
    en een varkentje waar alle 5,10 en 20 centjes van papa en mama in gaan en als die vol zijn gaat dat ook weer op haar rekening en dan 1x in de 3 maanden haar kinderbijslag
    dus ja die heeft straks als ze 18 is ook een mooi zakcentje :D
    kan ze kijkken wat ze er mee wil doen

en wat vervelend van die ontlasting
    maar ja gelukkig is de wasmachine er nog :D
    maar poept hij zo veel dan of poept shirley zo wijnig
    shirley poept 1x in de 2 dagen en heel soms elke dag maar nooit 2 of 3x op een dag hoor

@ libelle ja idd het is al duur genoeg
    daarom wil ik nu sparen voor haar want als ze later door wil leren
    hoeft ze geen studie dinges aan te vragen want ja dat moet je ook allemaal weer terug betalen en dan zit ze gelijk met een schuld en dat vind ik erg jammer
    dus als ze nu door wil leren kan ze dat mooi van die centjes doen :D
    dan heeft ze wel ff een spaar centje
    ff rekenen van oma krijgt ze elke maand 15 euro 12x15=180 180x18=3240 nou dan nog de kinderbijslag gaan we gewoon ff van die 195 uit (wordt later natuurlijk wel meer) 4x195=780 780x18=14040 totaal 17280 (als ik het een beetje goed heb uitgerekent ben neit zoon reken wonder)en dan hebben we nog niet eens de zakgeld enzo er bij gerekent
    nou van dat bedrag kan ze aardig wat mee doen lijkt ons :D

en ik wil dit gewoon graag want ja vroeger is er dus neit voor mij gespaart en ja ik kan nu al me studie geld weer terug betalen
    en dat wil ik ons meisie niet aan doen

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zo'n studieschuld dan Syboena? Wat heb je dan gestudeerd? Ik heb geen schuld en heb toch ook aardig wat gedaan,... kon toen nog prima van mijn studiefinanciering....

Shirley heeft in elk geval genoeg centjes over 18 jaar,...

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ik heb het ook van me studiefinanciering gedaan maar kreeg vorige week een brief binnen dat ik het over 10 jaar terug meot betalen :(
    dus meot daar van de week ff achteraan bellen

en idd ze heeft dan genoeg maar ik heb wel gezecht als ze haar autorijberwijs er niet van wil halen en niet verder wil leren zet ik het vast tot haar 21 ste gemene mama ben ik he :p

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Da's ook raar dan?? Hoe kan dat dan? Dat je het opeens terug moet betalen? Reden staat er toch ook wel bij neem ik aan,....

Deel Deze Pagina