Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    al nieuws van butterfly ?????

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Spannend voor Butterfly! Wel de balen dat ze opgenomen moest worden... voor die bloeddruk....

Leuk vakantieoord Eerised!:D

Wij gaan eind april een week naar de Kempervennen Centerparcs met zijn 3-en. :):)

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Straks trouwens naar het cb.. krijgt ze haar tweede prikken. Bah!!!!!:(

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier geen nieuws meer gehoord van butterfly!
    Zodra er nieuws is zet ik het hier neer.

Syboena: tjee zeg dat is balen van die babyfoon. We hebben hier een alecto dect babyfoon en die is afgeschermd van anderen en daar kun je dus nooti andere mensen op horen. Ideaal dus.

Eerised: lekker zeg naar kreta! Wow en het hotel ziet er super uit.

We hebben trouwens ook onze vakantie geboekt we gaan 2 weken in juli naar frankrijk naar de camping in een stacaravan. De kleine is dan een maand of 6. Vind het ook wel spannend hoor!

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle suc6 met de prikjes

@ marleen weet je ook ongeveer wat die kost ?
    die baby foon die we nu hebben was 150 euro :(
    baal erg echt van weg gegooit geld

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    syboena: ik geloof tussen de 100 en 130 euro. Je hebt verschillende types ervan. Maar dect staat voor dat ze niet storen op andere babyfoons en dat je dus alleen jullie kindje hoort. Op internet staan ze heel veel!

7. Meiden even tussendoor..
    Hebben jullie wel eens gehoord dat er iemand zwanger is geraakt, met de Mirena-spiraal?

Ik ben sinds vrijdag elke keer misselijk na het eten en als ik uit bed kom. En ik heb weer zo'n rare mondgeur als toen ik zwanger was zegt mn vriend.
    Heb ook beetje kramp in mn baarmoeder soms en mn darmen rommelen.
    Zijn dat de hormonen van het spiraaltje of ????
    Mn vriend denkt dat ik weer zwanger ben, maar ik zeg dat hij gek is.. Kan toch niet.. Niet wéér.. Zo snel..:(
    1x ben ik zwanger geworden door de pil heen, en van Gabriëlla door de Nuva-Ring heen, die had ik 1 dag te laat ingebracht..

Help!!

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    eerised: alles kan natuurlijk helemaal omdat je ook door de pil en nuvaring heen zwanger bent geworden.
    Ik zou gewoon even een testje doen. Dan weet je het zeker. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
    Dikke knuffel in ieder geval!!!

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Brr Eerised.. zou gewoon maar even testen... kun je daarna misschien weer opgelucht ademhalen.

Hier weer terug. Linn blijft een kleintje.. haha. 57,5 cm en 4770 gram. Alles dik in orde. Heel even gehuild bij de prikken... nu in diepe rust.

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    whow eerised, das wel even spannend zeg.. de kans is altijd aanwezig dat je zwanger bent, maar het spiraaltje heeft 2 werkingen en dus is de kans ook 2x zo klein als met de pil.. gauw test doen meid, dan weet je het zeker..

syboena, wij hebben ook een tijd een ander gezin op de babyfoon gehad, vond ik soms best eng. dan hoor je ineens stemmen midden in de nacht. ben toen nog wel eens extra bij hem gaan kijken ahahaha wel lekker irritant voor jou. kun je hem niet op een andere frequentie zetten?

libelle, inderdaad een klein meisje die van jou! mitch is ietsje langer maar veel zwaarder! fijn dat ze niet heel veel last van de prik heeft.

marleentje, hoe gaat die met jou buik??

wendelaa, hoe is het bij jullie? al een paar dagen niet gezien hier geloof ik..

ik ben dood moe!! mitch ging om half 7 naar bed toe, 1 uur wakker gemaakt voor de fles, en hij was half 6 al weer wakker! en daarna ook om half 9 weer.. nog even in bed samen proberen te slapen maar helaas. gelukkig ging de deurbel en werd mijn box mobiel gebracht! mitch vind hem erg leuk en ik ook hahahaha
    hij valt nu net in slaap in de box gaaaaaapppp!!

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Foutje.. moet zijn 4970 gram... hms.

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Welke mobiel heb je nu?

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zojuist bij de vk geweest. Alle controles goed. Bloeddruk was nu 110/72 en ben in totaal 8 kilo aangekomen. De vk schat de uk op ruim 8 pond. En was zeer tevreden. Ze gaf aan dat het gunstig is dat het zo rommelt en veel last heb van een ongi gevoel en af en toe weeen en harde buiken. Ze zei dat hij er helemaal klaar voor is om te komen nu alleen nog het moment haha maar ja dat valt helaas niet te voorspellen. Ik moet nu dinsdag weer terug.

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Foto van vandaag,....:D

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    NIEUWS VAN butterfly:

Dit smst ze net:
    vanmorgen ingeleid, nu 7 cm ontsluiting, ruggeprik gehad maar hielp later niet meer dus dosis verhoogd. Het ziet er tot nu toe goed uit!

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ eerised alles kan natuurlijk
    kijk naar mij ik was ook aan de pil (prikpil dan) en was ook gelijk weer zwanger na de bevalling van shirley
    is dan wel mis gegaan maar alles kan natuurlijk
    wat de andere meiden ook al zeggen gewoon ff een test doen
    dan weet je het zeker

@ libelle fijn dat alles wer goed is
    volgens mij zin linn en shirley hier de kleinsten hahahaha
    shirley was de laatste keer 59 cm en 4578 gram
    shirley is wel groter maar wel lichter volgende week vrijdag moeten we weer dan zullen we zien wat ze is gegroeit en hoe zwaar ze nu is :D

@ marieken ja hij kan wel op een andere stand 1 maar dan hoor je dat jongetje nog steeds
    heb ze nu gevraagt als ze over dag bezig zijn in die kamer samen met hem of de baby foon dan uit mag
    want kon vanmorgen alles horen wat de kraamhulp heeft gezecht en hoor haar steeds kolven en als je wilt slapen is dat erg iri hahahaha dus hier ook erg moe

@ marleen fijn dat alles weer goed is :)
    en idd nu afwachten wanneer meneertje wil komen hahahaha

@ libelle echt een mooie foto en mooi meisje hahahaha

@ marleen fijn dat alles daar ook goed gaat bij butterfly
    hoop dat haar kleintje er ook zo is :)

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    weet een van jullie nog waar je makkelijk foto`s kunt verkleinen
    want deed het altijd via www.fotoverkleinen.nl maar daar pakt hij ineens mijn foto`s niet meer :(

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    syboena, wij gebruiken annejan een programma dat je moet downloaden en dan komt die op je bureaublad. heel makkelijk programma.

libelle, wat een prachtig klein meisje!! een volmaakt gezichtje.
    ik heb trouwens geen idee welk mobiel we hebben, je moet hem wel zelf opdraaien maar heeft vrolijke knuffeltjes en daar ging het me om.

marleentje, wat spannend voor butterfly zeg! die word vandaag of morgen (weer) moeder.
    fijn dat het met jou goed gaat!

eerised, al getest?

heb het ziekenhuis gebeld en we mogen deze vrijdag al komen!
    de dame aan de telefoon nam me wel serieus gelukkig, dus ben blij dat we al zo snel terecht kunnen.

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lol snap er niks van hahahaha
    ben blond hoor dit is volgens mij geen programma voor blondjes

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304