graag gedaan! leuke foto's meid. schattig dat ze op die leeftijd al echt duimt. mitch heeft soms zn halve hand in zn mond maar echt duimen niet. ik ben meer fan van spenen. staat zo leuk en is beter voor het gebit.
@eerised: ik ben spiraal kindje maar dat was 27 jaar geleden dus weet niet of er inmiddels veel vernaderd is.... Ik zou ook gewoon testen!! ben je metten van onzekerheid af
@ marieken ja ik heb ook liever dat ze een speen in heeft maar ja kan moeilijk die duim er uit trekken en een speen terug stoppen is ook weer zo zielig hahahahaha @ lan alles goed al een poosje niet gezien of ben ik nu gek aan het worden gister avond ventje via de baby foon aan die kers verse papa en mama gevraagt of ze hun baby foon op een andere stand willen zetten zo dat ik rustig kan slapen was gister echt een wandelent spook heb echt me slaapje nodig hoor anders stort ik in dus hun heel lief ja hoor dat willen we wel dan horen we jullie ook niet meer via de baby foon hahahaha dus hun hebben de baby foon nu op een andere stand gezet heb ze vanacht wel gehoordt hoor maar heel ver weg dus dat is in elk geval beter dan dat je echt alles kunt verstaan daar wordt je echt niet vrolijk van hahahaha dus scheelt me ook weer een nieuwe kopen
Ik ben er nog wel hoor....had even weinig energie om te reageren @Eerised, meid heb je al getest? Je kunt wel zwanger worden door spiraal heen, niets is 100% veilig! @Butterfly, meid ik hoop dat je ligt te genieten van jullie kleintje! @Libelle, idd een klein dametje....maar wel een prachtig dametje!! @Marieken, fijn dat jullie vrijdag al terecht kunnen bij de k.a... Hier een drukke tijd...Tim is deze week begonnen op het KDV. Eva is aan t oefenen op de basisschool. Verder gister nog met Eva naar t CB geweest. vandaag met Tim naar de fysio, morgen moet ie naar t cb. En we vieren zondag de verjaardag van Eva...drukdrukdrukdruk O en ik heb besloten om straks even de gyn te bellen. Ben nog steeds niet ongesteld geweest en geef dus geen bv. Het zit al weken in de weg, constant buikpijn en pijn in mijn rug. Zoals gisteren is t ineens heel heftig en denk ik; nu zet t door. Maar t enige wat ik dan zie, is spoortjes (heel klein) bloed met afvegen. PAar weken terug had ik een stolseltje van een halve cm groot en dat was t dan weer.. AL 2x bij een h.a geweest en die zeggen gewoon dat ik geduld moet hebben....
@Syboena, wat een schatje...en ook een duimertje haha.. Tim dus ook, ondanks dat ik de speen wel gebruik. MAar hij heeft toch besloten te gaan duimen. En speen is niet perse beter voor t gebit! Zeker de Bibi speentjes niet, als je het gebit van mijn neefje kijkt. Dan moet je echt die orthodontische speentjes pakken hoor. O Syboena, ik zie op de duimfoto van Shirley ook een afplatting, klopt dat? Bij Tim zie je t ook goed op deze foto
Hier geen nieuws meer gehoord van butterfly maar lijkt me dat de kleine er toch echt al wel moet zijn want gisteren om 17.30 had ze 7 cm ontsluiting. We wachten af!
************ Buddy nieuws Butterfly ************** Butterfly is gisteren avond bevallen van een dochter Melissa! De placenta wou niet loskomen waardoor er veel bloed is verloren ze moest met spoed naar beneden om placenta te verwijderen en ze heeft 2 zakjes bloed gekregen. Alles gaat nu goed! Ik heb verder nog geen gegevens doorgekregen maar zodra ik die weet meld ik het hier!!! **************** einde buddy nieuws************ Marianne: super gefeliciteerd met dit wonder!!!! En helemaal fijn dat het een gewone bevalling is geweest waar je op gehoopt had na jke vorige keizersnede!!!!
@ wendelaa ja idd shirley heeft ook een afplatting vandaar dat we ook naar de fisio moeten en ja ik gebruik ook een speen vind dat fijner maar shirley heeft ook besloten om te duimen en puur om het idee de oudst heeft nog steeds duim in haar mond en wort volgende maand al 7 en speen kun je afpakken maar een duim niet hahahaha @ butterfly gefeli met jullie kleine meid geniet er lekker van
Butterfly Gefeliciteerd met dochter Melissa! Nu snel weer opknappen,..... Ik zo weer naar de fysio... reageer later weer! Linn trouwens nog flinke koorts gister na het krijgen van de inentingen.... zooo zonde.
@ libelle ja dat heeft shirley ook altijd na haar prikjes helaas doen we daar niks tegen zal shirley vrijdag ook wel weer hebben maar gelukkig is het maar heel even die koorts en dan zakt het wel weer weg
Nope, dat klopt... Syboena.. Gisteren wel een halve zetpil gegeven, maar vanmorgen had ze nog 38 C. In de loop van de morgen leek ze minder warm te worden. Straks nog eens tempen, ze slaapt nu nog... En merken jullie vooruitgang wat betreft de afplatting Syboena en Wendelaa...
nou hier niet heb echt zo iets van helpt het wel hahahaha maar ja wij zijn ook nog niet zo lang bezig dus kan nog komen
@Butterfly, gefeliciteerd met Melissa! Leuk, 2 meiden!!! Hoop dat je weer snel aangesterkt bent. En nu maar lekker genieten! @Syboena, ja Eva duimt ook erg fanatiek haha @Libelle, joh nu nog koorts....arm ding. Tim had er de laatste keer geen last van, morgen moet ie weer En moet je nog lang naar de fysio toe? Wat betreft de afplatting....vandaag weer met m naar de fysio geweest. En hij is daar nu uitbehandeld, ze kan niets voor m beteken verder...hij gebruikt nu gelukkig wel zijn linker armpje volop. Maar het zit w.s in zijn rug! Daardoor gaat hij helemaal in een bochtje liggen en wil hij ook niet op zijn buik! Zij kan daar niets aan doen, maar verwees mee naar een manuele therapeut. Nu had ik al t gevoel dat de fysio niet zou werken en had al een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor maandag. Dus we wachtten t maar af, de afplatting wordt gewoon steeds erger nu.
Butterfly: gefeliciteerd met melissa!!!! zo te horen is het wel even pittig geweest maar je hebt het knap gedaan hoor! wendelaa: gats, nog steeds geen ongi.. Rudi krijgt een hartverzakking als je weer zwanger blijkt te zijn hahaha nee ik hoop voor je dat dat het niet is. ben wel benieuwd wat de gyn zegt. trouwens wel een goed moederinstinct weer he, zelf een osteropaat regelen en daarna te horen krijgen dat je dat moet doen. is het niet ernstig bij tim, dat die er later last van krijgt of is het enkel dat platte koppie? libelle, zielig he als ze ziekjes zijn. gelukkig weet je waar het van komt en dat het geen kwaad kan. hier de felicitas doos gekregen vanochtend, wat een lading reclame zeg. bijna niks van spulletjes enkel wat eten vanaf 6 maanden. wel jammer, maar ja blijft gratis. ah en het ventje had vanochtend weer alles onder gespuugd en daarna met zn gezicht er in gaan liggen. gelukkig was ik op zn kamertje bezig en merkte het gelijk. vind het zo zielig.
@ wendelaa ja hier ook duim kindjes helaas vind het wel jammer want bij de tweeling die waren speen kindjes hebben we met 2 jaar de speen afgepakt en ze duimen niet gelukkig seffira krijgt nu waarschijndelijk een buigeltje omdat haar tandjes scheef gaan groeien vind dat erg jammer en daarom heb ik liever een speen kindje die kun je afpakken op een gegeven moment hier vanmiddag oom om half 4 weer naar de fisio shirley gebruikt haar linker armpje wel erg goed hoor maar haar linkerbeentje niet vandaar dat ze ook nog een echo krijgt voor haar huipje die groeit niet zo als het moet komt door die afplatting of zo iets had het C.B de laatste keer over en dan gaan ze kijkken of ze nog in zoon gips luier kan om de boel goed te laten groeien dus ja dat is allemaal nog ff afwachten als we bij de fisio weg komen nog ff lekker de stad in gaan heb echt ff zin om naar de stad te gaan ff kijkken voor leuke dingetjes @ libelle hoe is het met de koorts van linn al afgezakt want mag niet langer duren dan 24 uur na de prikjes he anders moet je ff de huisarts bellen ( maar ja dat weet je zelf wel )
@ marieken hier nog steeds niks gehoort van de felicitas doos dus denk dat ik hem ook neit meer zal krijgen ag ja wat maakt het uit zit toch niet de voeding in die ik gebruik hahahaha en ja dat is de reden dat wij bamix zijn gebruiken (ook al mag het nog niet) als wij de voeding niet dikker maken spugt ze alles onder en ja jhbpm is ook niet alles ze vind het niet lekker daar krijg je met moeite een fles van 90 cc in en dan wijgert ze het totaal slaat ze driftig de fles weg en met bambix drinkt ze gewoon een flesje van 210 water plus 7 schepjes en 1 schepje bambix helemaal leeg soms laat ze 10 cc staan of zo maar vaak gaat hij helemaal leeg
HIj heeft net weer bijna alles uit gespuugd... geen toevoegingen bij de voeding zorgen wel voor minder dunne luiers maar hij heeft veel meer moeite met de ontlasting en de voeding blijft ook niet meer beneden... ik hoop echt dat we vrijdag direct medicijnen krijgen... gelukkig hebben we meer dan genoeg kleertjes, dus het omkleden is geen probleem. wat trouwens wel leuk is is dat hij nu tegen de knuffeltjes van de box mobiel gaat kletsen als ze stilstaan. alsof die zegt: "hey, draai eens rond!"