Wendelaa, heb een mailtje binnen. Morgen zijn ze binnen! Nou ik woon in Puttershoek in de Hoeksche waard, en ja is niet zo gek groot hier, en in de dorpen hier omheen ken ik ook de meeste mensen en hun mij, ga het risico niet lopen dat er net een bekende loopt.. Dus wacht tot morgenochtend, dan zijn ze binnen met de post......
Ik was net bezig met het album voor Kleintje, en zie deze foto en moest echt lachen.. Zie gewoon nu pas dat ze dr middelvinger opsteekt Hahahaha!! En ze ziet er zo schattig uit Bekijk bijlage 42023
@ marieken zal is proberen straks en ja als hij uit de was is dan moet ik toch een foto maken emt dat jurkje aan wil de buurvrouw die foto geven als shirley dat jurkje aan heeft @ eerised ja leuk he vind ze zo schattig staan hoop dat ze idd morgen binnen zijn en wat schattig dat pakje en die middelvinger ook erg leuk zo heb ik een echo dat shirley haar middel vinger opsteekt
Ff snel.. ga zo mijn bed opzoeken... Met Linn gaat het nu beter... heb niet het idee dat ze nog koorts heeft. Ze is niet warm meer, ... drinkt goed... slaapt prima en over de hoeveelheid luiers ook niet te klagen, haha. Vannacht trouwens voor 't eerst lang geslapen in een ruk! 23.30 uur tot 7.15 uur..... super trots natuurlijk. Nu ligt ze al vanaf 19.30 uur te slapen.. wel voor het grote deel bij mij.. mezelf net even van onder haar gewurmt... moest het bed nog opmaken..
eerised, heb je al getest?? leuke foto van jullie meid, ook een lekkere flinke hahaha libelle, fijn dat ze niet meer ziekjes is, en lekker joh dat ze nu hele nachten gaat slapen! mitch zijn website is nu officieele vormen aan het aannemen dus allemaal kijken!!! www.mitch2009.com heb het helemaal zelf gedaan en ben er best trots op. vanacht heeft mitch van 7 tot 4.30 geslapen! schrok bijna toen ik op de klok keek, zo lang heeft die nog nooit geslapen. heerlijk hahaha daarna sliep die weer verder maar moest er om half 8 uit voor de kinderarts. hij is onderzocht maar zijn klachten zijn redelijk normaal, niet ernstig genoeg voor medicatie. wel heb ik het advies om hem te bakeren en toch op zn rug te leggen. vanmiddag gelijk geprobeerd en hij heeft ruim 3 uur geslapen, dus ben blij en ook gerust gesteld want de kinderarts vond hem een perfect voorbeeld. hij was super lief, lachen en kletsen tegen de dokter. erg grappig. verder lichamelijk onderzoek ook goed.
Marieken, ja ik heb getest.. En de test was negatief! Was lichtelijk teleurgesteld, echt heel gek, want ik weet dat het gewoon beter is.. We willen eind dit jaar waarschijnlijk spiraaltje verwijderen. Is gewoon te vroeg nu, en toch was ik beetje sipjes erom haha. Mooi dat Mitch zo'n goed voorbeeld is!! Gabriëlla is zeker flink, zeker voor een meid, ze loopt zelfs boven de groeilijn voor jongens.. Moet maandag weer naar het cb, dan krijgt ze ook dr 2e prikjes! Ik ga nu even mn was doen, zal straks nog even op Mitch zn site kijken!!
Hier gaat het helaas midner. Ik werd vanacht wakker van de pijn in mijn onderrug en straalde uit naar mijn linkerheup en linkerbeen. Ik verging van de pijn! En kon mijn bed niet meer uit en mijn been niet meer bewegen. Jeroen heeft me uit bed gesleept ongeveer want ik moest toch echt plassen. Verder heel de dag ontzettende pijn gehad. Ben vanmiddag naar de dokter geweest en wat denk heb ik een beklemde zenuw in mijn onderrug. Het ergste is nu dus dat ze er niets aan kunnen doen ivm de zwangerschap. Ik mag er geen medicatie voor alleen paracetamol en moet mijn onderrug en heup en been warm houden dus veel warm douchen en kruiken erop enz. Baal als een stekker want zie nu dus echt op tegen de bevalling hoe moet ik in helemaal naam nu bevallen met zo'n pijn. En kan niets met dat been. Dus hoop eigenlijk dat de kleine nu nog echt even blijft zitten zou niet weten hoe ik nu moest bevallen.
@Eerised, meid ik kan me heel goed voorstellen dat je toch ergens teleurgesteld bent. Ookal zou t nu wel erg snel zijn, toch hoop je stiekem dat er weer een klein wezentje in je groeit. @Marleen, nee dat meen je niet! Wat een pech zeg, nog meer pijn, alsof je nog niet genoeg te verduren hebt. Maar, je zou toch met een ks bevallen is het niet? Zo, hier een ontzettend zielig mannetje! Vanmorgen naar t nieuwe kdv geweest, dat ging opzicht wel goed...maar er zijn toch dingen waarvan ik denk..mm..oke... Maar goed, gisteravond kwam zijn voeding in bogen weer retour en vannacht was ie dan ook om 4.00 alweer wakker. Was aan t hoestten en kokhalzen, dat doet ie meer de laatste dagen. Ook komt er steeds wat voeding terug. En sinds ie terug is van t kdv is t helemaal raak...wil het liefst constant op mijn borst liggen, terwijl dat dus echt niets voor hem is....hoest veel. En al een paar keer overgegeven, snot loopt uit zijn neus en hij roggelt enorm...gelukkig heeft ie geen koorts
wendelaa: nee dat is van de baan omdat er niets geks uit het bekkenonderzoek kwam. Geen afwijkingen dus moet je het normaal proberen en als het dan alsnog niet lukt misschien een ks. Dus eigenlijk hetzelfde beleid als bij iedereen. Moet zeggen zit er behoorlijk doorheen. Ik kijk het vanacht aan en als ik weer een slapeloze pijnlijke nacht heb bel ik morgen de vk en overleg ik even hoe verder want zie het nu totaal niet zitten om te bevallen.
Oke, dat is dan eigenlijk mooi ruk! Dacht dat ze dat wel wilde ivm je extreme bekkenklachten... Zou idd ook de vk eens bellen, misschien dat je een nachtje in het z.h kunt slapen met iets van med....want zo is het ook niks
heey dames ik lees maandag alles weer bij ben nu ff weekendje weg dus dacht zal jullie ff zeggen dat ik weg ben anders denken jullie ook waar is ze nu nou tot maandag en allemaal fijn weekend
hey dames.. ff snel een bericht.. nog de beste wensen allemaal! sorry maar mijn hoofd staat er gewoon ff niet naar om hier te kletsen.. na al verschrikkelijk nieuws te hebben gehad over mn baarmoeder.. gaan ventje en ik ook nog eens uit elkaar! ik ga er echt kapot aan.. tja mijn jaar begint dus goed! pff hoop dat het bij jullie allemaal iets beter gaat dan hier! xx tot snel
Ikke, jeetje wat verschrikkelijk.. Wat is er allemaal gebeurd? En wat is er met je baarmoeder? Meid wat erg.. Ik heb echt met je te doen.. Hele dikke knuffel al heb je daar niks aan! Shit zeg
Ikke, meid dat meen je niet!! Wat erg zeg...hoe kan dat nu ineens zeg. Ziet hij t niet meer zitten of jullie samen niet? Dit is niet de gedachten die je hebt als je een kindje verwacht.. Sterkte meid en voel je vrij om hier je hart te luchten
Nou hier een ziek mannetje.... Gisteravond had ie 38,5 koorts....spuugde wederom zijn fles weer uit. Vannacht gelukkig wel doorgeslapen. Om 6.30 hoorde ik m jammeren...hij heeft net zijn fles op, nou ja wel 60ml laten staan en weer gespuugd. Koorts wel gezakt naar 38. Ondanks alles blijft hij lachen. Hij hoest, niest, roggelt en snot vliegt om je oren
Getver wat naar allemaal. Knuffel voor Ikke & Tim! Hier de ongesteldheid weer voorbij. Besef me nu trouwens dat het ong. de datum moest zijn dat ik vorig jaar dus niet ongesteld werd! Overigens maar 4 dagen last gehad.. en geen extreme buikpijnen etc...
ff snel een bericht.. voor de meiden die nog niet wisten wat ik aan mn baarmoeder heb.. endometriose! dat is een chronische ziekte.. beetje lang verhaal om helemaal te gaan vertellen.. zou zeggen google maar ff! en tja wat ventje betreft.. hij ziet het niet meer zitten! hij kan het allemaal niet meer aan.. ook vanwege mijn depressie! tja kan me aan de ene kant ook voorstellen dat het voor hem ook niet makkelijk is.. maar ik heb zijn steun gewoon heel hard nodig.. zie er zo tegenop allemaal.. huis moet verkocht worden en ik moet wat anders gaan zoeken.. zal hoogswaarschijnlijk eerst een tijd bij mn ouders moeten gaan wonen.. pff ik probeer hem nog te overtuigen maar weet niet of dat nog gaat werken.. sorry ik heb nog niet echt tijd gehad om alles bij te lezen.. x voor jullie allemaal
@Ikke, jeetje, dat is ook wat dat hij het niet aan kan! Terwijl jij en jullie meisje hem eigenlijk zo hard nodig hebben... Vind het jammer dat hij de kracht niet meer op kan brengen, vind het wel aan een kant dat het zwak overkomt..... Om in zon korte tijd na de geboorte er een punt achter te zetten. Krijg je nu proffesionele hulp voor je depressie? En hoe gaan jullie het doen met Tessa??? Lijkt me echt enorm zwaar om nu allerlei dingen te gaan regelen. Voel je niet bezwaard dat je niet overal op reageerd. Ik heb liever dat je je vrij voelt om je verhaal hier te doen. En dat dit je enigzins helpt....dikke knuffel van mij en de kids!