Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Libelle, jij houd dit soort dingen dus ook goed bij;)
    Een dezer dagen vorig jaar is Tim verwekt hahaha....toen vierden we n.l ook Eva dr verjaardag en 2 weken later had ik een positieve test!

En 4 jaar terug stond ik op het punt om ingeleid te worden van Eva!

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ikke, meid toch! wat een janlul dat hij jullie nu in de steek laat en je opzadelt met al die verplichtingen die er nu bij komen. natuurlijk zal het voor hem ook even moeilijk zijn, en hij zal er vast ook wel een nastoot hebben van dat drama na haar geboorte maar kom op zeg. ik vind dat een slecht excuus om uit elkaar te gaan, vooral nu.
    ga jij maar even lekker egoïstisch zijn en alleen aan jou en de kleine meid denken hoor. ik hoop dat je hem nog over kunt halen en anders dat alles in een rustig tempo verloopt.
    dikke knuf aan jou en madam.

marleentje, he wat naar zeg! ik weet wel dat dit best regelmatig voor komt, maar lijkt me echt pijnlijk.. heel veel sterkte ermee!

wendelaa, ja je rooie dondertje is al bijna jarig!
    hopelijk is tim dan ook weer helemaal opgeknapt. schattig dat hij er wel zo vrolijk onder blijft. geef hem maar een kusje van ons.

ik ben trouwens al bijna een maand ongesteld. nou ja 3 weken bloed en 1 week bruinzooi. word er echt chaggie van.

mitch wou gisteravond echt niet slapen in de bakerdoek. en ik was net boodschappen gaan doen vanwege het weeralarm dus mn vriend werd er knettergek van. 2uur later was ik er weer en heb hem maar uit de doek en op zn buik gelegt. hij was gelijk vertrokken en pas om 6 uur weer wakker. daarna weer slapen tot 10 alleen toen bleek die flink gespuugd te hebben en heeft daar waarschijnlijk in liggen slapen! hele gezicht en oren waren onder de aangekoekte melk, maar vrolijk dat die was! hahaha maffe kids.
    ik ben trouwens ook blij, hij past steeds meer kleertjes uit de kast!

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Ikke.. brutale vraag hoor... maar was jullie relatie voor de zwangerschap wel ok?

@ Tim.... ben je al beter?

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken, dat je nu zo lang aan t rotzooien bent qua ongi kan komen van de spiraal.....dat had ik ook in het begin, is even doorbijten maar daarna gaat t hopenlijk net als bij mij helemaal super!

Tim is al een stuk beter, maar nog niet helemaal zoals ie hoort te zijn. Gisteren ook ''maar'' 700ml gedronken, normaal een liter.
    Hij hoest en snotterd nog flink, maar gelukkig niet meer zo erg spugen. Hij gaat vandaag nog maar niet naar t KDV....

Vanmiddag moet ik met m naar de osteopaat, ben erg benieuwd

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Naar de osteopaat is dat ook voor die voorkeurshouding? Geheugen is regelmatig zo lek al een vergiet... hms.

Linn moet morgen voor het eerst naar het kdv.. zie er als een berg tegenop. Wil mijn meisje helemaal nog nergens heen brengen... bah!
    Een geluk.. het flesje accepteerd ze momenteel redelijk. Heeft gisteren 90cc gedronken... vonden wij al heel knap.. haha. Hoeft ze daar niet helemaal op een droogje te zitten.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Libelle, en dat komt ook nooit meer goed;)

Fijn dat ze gedronken heeft!
    En je zult zien dat ze daar gewoon alles leegdrinkt haha...
    Snap dat je er tegenop ziet, ookal weet je dat t moet..
    Sterkte alvast voor morgen

En idd, moet voor de voorkeurshouding daarheen, valt t toch mee met je geheugen haha.
    Maar goed, hoop dat ze iets kunnen...anders moet ik alsnog de manueel therapeut bellen

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik ben heel benieuwd wat de osteaopaat zegt en doet.. en ook wat tim er van vind!
    super dat hij al een beetje beter aan het worden is.

voor ikke,
    mijn biologische moeder had ook endometriose externa. zij heeft er medicijnen voor gehad en ondanks dat en traag zaad van mn vader zijn er daarna nog 3 gezonde kids uit gekomen. het duurde alleen wat langer. dus het hoeft niet het einde van jou voorplanting te betekenen. al is dat nu wel het laatste waar je aan denkt natuurlijk.

hopelijk volgende week mn tattoo laten bij werken, mitch zn naam en geboorte datum er bij! heb er zooo zin in. eindelijk die lege plek opgevuld. en ik wil een maagband laten plaatsen dus ik ben daar ook achter aan aan het gaan.
    spannend!
    mitch heeft net weer een sprongetje gemaakt denk ik, paar hangerige dagen met weinig drinken maar lijkt vanochtend weer beter te gaan. al word onze buikslaper wel nat wakker, stomme lekluiers! spugen is al wel iets minder.. snik nog maar een paar dagen thuis en dan weer werken :( gelukkig gaat die nog wel een tijdje met me mee. ik kan geen andere baan vinden dus ik blijf nog een tijdje in de kinderopvang. wat eigenlijk wel beter is want er is nog geen plek bij een kdv.

libelle. succes met het weg brengen morgen. voor jou zal het erger zijn dan voor haar.

genoeg gelult, wat is het hier rustig!

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Welke luiers gebruik je Marieken? Lekken is natuurlijk niet de bedoeling.

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken erg mooi die site van mitch :)
    helemaal in pooh

@ eerised ik had dat ook met de kleine aan de ene kant wist ik dat die mk beter was maar aan de andere kant ben ik er toch wel bijna 3 weken depri van geweest

@ marleen jeetje wat naar van die pijn
    is het al wat beter geworden ???

@ wendelaa ah wat zielig is tim al weer een beetje opgeknapt???

@ ikke hoe kan dat nu ineens dan
    wat is er gebuert ???
    en wat heb je met je baarmoeder dan meis ???

@ wendelaa ik ben het helemaal met je eens wat betreft het ventje van ikke
    en fijn dat tim weer wat beter is :)

@ marieken gaaf een tatoo
    ik moet nog een afspraak maken bij de onze
    hij is namelijk met de mijne 1 tot ander half uur bezig
    krijg een grote tribel op me onder tug met de naam van shirley er in :)
    alleen moet wel ff sparen lol kost me namelijk 150 euro
    maar ja dan heb je er wel weer wat moois voor terug :)

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zojuist heb ik de vk gebeld om even te overleggen omdat ik nu zo'n pijn heb door die beklemde zenuw en amper slaap en gewoon helemaal op ben. Moet morgen toch op controle en ze gaan dan kijken of ze evt kunnen strippen. Ze zijn er in principe niet voor omdat te doen voor de uitegrekende datum maar omdat ik er zo doorheen zit en dit niet lang meer vol houd en dat ook niet goed is om helemaal uitgeput een bevalling in te gaan willen ze kijken wat mogelijk is morgen. Dus even afwachten nog.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dat zou wel fijn zijn Marleen.. dan maar hopen dat het strippen iets opleverd.

Velen hebben een heel goede ervaring met de osteopaat,.. hopen dat dit bij Tim ook aanslaat. En wat gaat de manueel therapeut anders doen dan?

Pff.. en ja... misschien vind Linn het niet eens erg om op het kdv te zijn. 't Is gewoon het idee dat ze een paar uur weg is.. nu max van 3 uurtjes gehad.. haha. Wat een tut ben ik soms. Veel grootspraak van mij voor de zwangerschap.. hms.

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marleen hoop dat het idd wat opleverd :)
    en dat je kleine mannetje snel komt dan

@ libelle ik ben blij dat shirley niet naar het kdv gaat
    vind het al erg dat ik haar morgen weg moet brengen
    maar ja zal wel ff moeten anders is die vent bezig om mijn kies er uit te snijden en dan gaat ze huilen hahahaha
    dus ja dan maar ff paar uurtjes een oppas regelen

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken o gaaf dat je tattoo bijgewerkt wordt, ben erg benieuwd naar t eindresultaat!
    En een maagband joh, dat is best ingrijpend of niet? Waarom heb je besloten dat te doen als ik vragen mag

@Marleen, meid ik duim echt voor je dat ze morgen iets kunnen.
    En dan al helemaal dat het iets zal doen...want zo door blijven gaan is ook niks...

@Libelle, je bent echt geen tut hoor haha
    Kijk naar mij, heb er al 4 jaar ervaring mee en vind t nog onwijs moeilijk

Oke, verslag Osteopaat....tja, t is iets wat je mee moet maken.
    Als ik m zo bezig zag dacht; oke..hahaha....
    Tim was natuurlijk niet echt in zijn hum door de verkoudheid enzo, en dat liet ie merken ook!
    Ik heb ons mannetje nog nooit zo boos gezien! Huilde steeds, liep paars/rood aan en ik dacht soms ff dat ie zou stikken.
    Maar goed, kiezen op elkaar en die man zijn werk laten doen dacht ik!
    Maar goed, hij heeft vanalles gevoeld enzo. En hij zegt dus dat t NIET in zijn rug zit, maar dat er wel degelijke een blokkade zit boven zijn nek. In een schedelnaad ofzo...hij gaf ook aan dat het wel echt niet ernstig is en ook de afplatting vond ie nog meevallen (ikke niet haha). Alle spieren werkte verder prima voelde hij...Tim viel op een gegeven moment wel even bij hem in slaap, waar ik van stond te kijken wat dat doet ie bij mij al bijna niet in mijn armen! Toen kon die man wel zijn hoofdje helemaal de andere kant op draaien. Dus hij kan t wel, maar bied zoveel weerstand daarbij als hij wakker is. Hij liet ook duidelijk merken dat hij het vasthouden van zijn hoofd maar niets vond
    Ook het scheelkijken had er niets mee te maken volgens hem, dus daar bel ik morgen de h.a maar even over op.

Moet over 2 weken weer terug komen en tot die tijd de beweging de andere kant op blijven stimuleren. Hij heeft me nu ook een manier laten zien hoe ik dat kan doen

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Moeder zijn
    Is het mooiste wat er is
    Moeder zijn
    Is het aller moeilijkste beroep
    Moeder zijn
    Ik zou het voor geen goud willen missen
    Moeder zijn
    Is echt niet makkelijk
    Je draagt veel zorgen met je mee
    Soms zijn ze elkaar liever kwijt dan rijk
    Dan komt moeder weer
    De boel word gesust
    Moeder zijn
    Doe je met hart en ziel
    Moeder zijn
    Doe ik met veel plezier
    Moeder zijn
    Is met een lach en een traan
    Moeder zijn
    Is houden van

15. Hey meiden.
    Alles goed hier? Fijn weekend gehad? Wij wel.. Weer lekker genoten van elkaar!

Ben zaterdag wel geschrokken toen ik Fer ging halen, ben bijna uit een bocht gegleden. Was echt even eng..

Zijn vanmorgen weer bij het cb geweest. Kleine heeft weinig last van de prikjes en heeft er ook maar een paar seconden om gehuild!

Ze is echt weer heel goed gegroeid. 8500gram:$ en 65cm.. Ze is wel best zwaar voor d'r leeftijd en het is ook een meisje natuurlijk.. Ze loopt dan ook boven de groeicurve van jongens.. Ook vond de arts haar heel beidehand en sterk, echt een uitslovertje!
    Ze kletst ook heel goed, en beter als de meeste kindjes die zo oud zijn zei ze. En daar ben ik heel trots op, dat ze zo goed kletst met d'r slechte oortjes. (zie onderschrift, kleine meid groeit goeeed ;), achja is ook wel te merken aan dr kleertje, maat 68 soms al 74.. Ze zit al best lang in luier maatje 4 haha.. Dikzak..)

Ben nu echt kapot, heb het druk gehad vandaag.
    Kom morgen weer, sorry hoor!

Slaap lekker..

Liefs

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha...Eerised, jullie meisje gaat als een speer!
    Ze heeft dus goed bij jullie;)
    En je mag zeker trots op dr zijn, is vast een hele geruststelling dat ze al zo brabbeld.
    Als jullie dame net zon kletskous wordt als die van ons, nou dan berg je maar haha

Syboena, mooi gedicht!

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ eerised jeetje jullie meisje groeid echt hard
    komt shirley aan met maatje 56 en echt heel soms maat 62 hihihihi
    ag ja elk kindje zit een verschil in he
    shirley moet vrijdag weer krijgt ze voor de 3de keer prikjes

@ wendelaa mooi he :)

nou dames ik zal niet veel online zijn vandaag
    straks naar de kaakchirurg :(

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    succes vandaag syboena!

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Syboena succes.....
    Eerised.... sjee... inderdaad een flinke meid. Volgens de curve... zoals ze 'm nu bewandeld zal Linn met 1 jaar 8,5 kg zijn... Nu weegt ze net iets meer dan 5 kg.

Pff.... vanmorgen schrokken we wakker om 8.12.. terwijl ze om 8.00 uur op het kdv moest zijn... krijg je ervan als je na een jaar uitslapen weer een wekker moet zetten. Volledig doorheen geslapen. Het kdv maar gebeld met een smoes.. haha.. kan niet direct een slechte beurt maken he... Enfin.. haast haast haast... wilde mevrouw niet,... dus... weinig drinken... bij mij... Heb dan maar gezegt dat ze om half 11 weer mag drinken. ;) Ze waren er in elk geval al helemaal gek mee... ze lag flink te lachen daar.... En ik... kan wel janken.... ... zucht.... 't gaat me allemaal veel te snel.

Nog even op mijn tanden bijten.. om 13uur mag ik haar weer gaan halen! Kijk er al naar uit!:p

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    eerides, whow wat een dame zeg! ik denk dat onze man dat ook best gaat halen op die leeftijd. en wat knap dat ze zo kletst ondanks de oortjes. had het juist anders verwacht.

libelle, hahaha nou gelukkig vind Linn het wel leuk daar. voor kindjes is het heel gezond en voor jou ook om wat afstand te leren nemen. goed zo! nog maar 3 uurtjes..

syboena, succes vandaag!

wendelaa, je kent me :p en ik wil toch een keer van die dikke kont af. dus heb een afspraak voor vrijdag bij de h.a. om een maagband aan te vragen. volgens mn gyn kan ik dat misschien wel op medische indicatie omdat ik een schildklier afwijking heb. daarbij lukt het afvallen niet alleen en wil ik bij mn volgende zwangerschap maximaal 80 wegen. ik hoop dat ik het voor elkaar krijg!

vandaag cb gehad, mitch weegt nu 5960 gram en 58,5 cm. hoofdomtrek 41cm. ook eerste prikjes gehad. hij huild heel eventjes en was daarna meteen weer stil. in de draagzak viel die gelijk weer in slaap. vanmiddag gaat die naar mn schoonouders zodat ik eindelijk weer naar de sportschool kan.
    Oh en mitch kan nu van zn buik naar zn rug draaien! hij deed het vandaag op de tafel bij het cb en blijkbaar ook al eergister bij mn vriend. al vond hij het niet intressant genoeg om mij te vertellen. blijkbaar vinden vaders en moeders andere dingen bijzonder.
    tot morgen x

Deel Deze Pagina