Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Libelle, moeten ze dan precies op die tijd binnen zijn bij jullie?
    Hier is het voor 9.00......

@Marieken, joh wat goed van Mitch!!!
    Het is echt een kleine superman hahaha
    Oke, zou idd wel fijn zijn als het op medische indicatie kan

Tim ligt nu in de box te slapen, met zijn hoofd de andere kant op! Yeahhhhhh

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nee, ze moeten binnen zijn op het tijdstip dat je afspreekt.. hms. Ach.. uiteindelijk is ze er geraakt. Ben benieuwd hoe het er gaat, mocht bellen.. maar doe ik niet.. ze is er nog maar net.. haha. Ga zo maar eens echt nuttige dingen doen... poetsen!

Goed hoor van Tim....!!!

En wow... knap van Mich... is wel vroeg geloof ik...??? Dat omdraaien.... of doen die van jullie dat ook allemaal al? Linn kan enkel van zij naar rug... en als ze dan naar buik wil rollen dan zit haar arm klem.. haha. Ligt ze dan bovenop.. dus dat schiet niet echt op...

Te hopen dat het op medische indicatie kan... scheelt een hoop kosten, Marieken.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Omrollen is gemiddeld rond de 5 maanden en dan meestal van rug naar buik.
    Wat Linn kan vind ik al heel erg knap! Tim die blijft liggen zoals je m neerlegt haha
    Weleens een zwieper naar rechts, maar dat was t dan ook;)

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nog een uur, dan mag ik haar gaan halen!!!!! :D
    Nu inmiddels twee koffie verder, een schone badkamer en het stof foetsie van Linn en onze slaapkamer... Nog een wasje draaien.. eentje opvouwen en dan is het vast tijd!

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou hier gaat het niet zo best
    veel pijn was in slaap gevallen op de bank
    en op 12 uur werdt ik echt wakker door de pijn verdoving er uit
    dus gelijk maar de pijnstillers genomen maar helpen niet :(
    krijg er gewoon oor pijn en hoofdpijn van gatsie

nu ff geen zin om te reageren sorry dames

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    wendelaa, wat goed dat die nu de andere kant op ligt. misschien heeft osteopaat toch iets geraakt of los gemaakt toen hij hem slapend draaide. toppie.

libelle, ja op het cb vonden ze het ook wel erg vroeg haha. al denk ik dat mitch het wel per ongeluk doet, als hij op zn buik ligt dan legt die bijna zn voeten op zn achterhoofd en rolt dan pardoes om. hij schrikt er zelf nog wel eens van. maar vind het super knap van hem.
    en ik snap heel goed dat linn der armpje dan in de weg zit hahaha het is ook best moeilijk allemaal. mitch kan ook van zn zij beide kanten op maar heeft dan ook regelmatig zn armpje onder zich vast liggen. ik heb ook het gevoel dat hij al het 3 maanden sprongetje heeft gemaakt ookal is die pas bijna 10 weken.. ach we zullen wel zien.
    hoe vond linn het op "school"?

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Zojuist bij de vk geweest. Alle controles waren goed! Helaas nog niet gestript. Zaterdag gaan ze me strippen moet dan 's morgens even bellenb hoe laat. Heb dan de vk die ik vandaag ook had want ze heeft dan weekend dienst. En die stript me dan en hoopt dat het doorzet en dat ze zelf bij de bevalling kan zijn dit weekend. Moet zeggen vind dat wel een prettig idee want vind haar de fijnste vk. Dus op naar het weekend. Mocht het strippen dan niet voldoende gedaan hebben word ik volgende wo op de controle weer gestript. Dus ben blij dat er iets gedaan word nu. In ieder geval iets om naar uit te kijken!

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nog even geduld dat Marleen.

Linn heeft het vrij aardig gedaan vonden ze... ik vond het zelf wat minder. Heeft welgeteld 3 kwartier geslapen.. ( is veel te weinig ) en maar 40cc gedronken ( hebben het 2x geprobeerd dus de wil was er wel ) maar baal als een stekker. Van 8.00 uur tot 13.00 uur met 40cc is veel te weinig.... Ze waren verder allemaal heel gek met haar, leuk gespeeld, veel gekroeld. Tja... Nu heeft ze net lekker gedronken, hoewel ze ook helemaal opperdepop was. Ligt lekker te slapen nu. Gelukkig duurt het nog even voor ze weer moet.. hahahahaha. volgende week pas weer. Vrijdag vuurdoop voor papa.. heb dan een late dienst.

Kl*te dat de pijnstillers nog niet werken Syboena... pijnlijk, pijnlijk...

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken goed van dat kleine ventje zeg
    shirley rolt ook zo af en toe om maar doet het op de zelfde manier als mitch de beentjes in de lucht en dan verliest ze haar even wicht en daar gaat ze dan
    en ben wel met haar aan het oefenem hoor (op speelse manier dan) als ze dan op mijn dikke buik licht laat ik haar daar van af rollen (hou haar dan wel vast hoor) maar dan is ze zo aan eht lachen en gieren dat ik het zelf erg leuk vind om te zien :)

@ marleen nu heb je wel iets om naar uit te kijkken :) :)

@ libelle ze werken nu gelukkig dus voel me ook al weer iets beter
    ben net (weer) in slaap gevallen op de bank en werdt wakker en voelde me gelijk een stuk beter :)

ik vind 3 kwartier slaap ook erg wijnig maar ja dat zou ik niet zoon ramp vinden
    maar 40 cc pffffffff dat is echt veel te wijnig voor dat kleine meisje
    hoop dat ze vandaag dan wel alle flesjes leeg drinkt anders krijgt ze te wijnig binnen

hoop dat mijn meisie zo weer thuis is
    ze moest naar opa en oma vriendin kon niet meer oppassen want haar oontje (ander half) heeft een virus dus aj dan heb ik liever shirley daar ook niet
    maar toen wou ik vanmorgen shirley weer halen waren opa en oma met de 4 kids op pad die andere 3 waren vrij
    dus ja hoop dat ze zo weer een keer thuis zijn want als ze de hele tijd buiten zijn is het natuurlijk veel te koud voor shirley
    maar snap het zo wie zo neit waar ze zijn want opa en oma hebben geen wagen die staat thuis heb haar op de arm mee genomen vanmorgen (3 min lopen)

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

sorry voor mijn late melding hier.
    Heb meestal echt geen tijd.
    Heb het bevallings-verhaal wel in een ander onderwerp staan hier op het forum, maar als jullie er nog belang bij hebben zal ik het hier ook even plaatsen.

Vandaag is Melissa alweer een week oud...........tijd gaat echt snel.De uitgerekende datum is nog geen eens voorbij en wij hebben ons meisje al lekker onder ons.
    Ook best wel apart dat de due-date nog niet voorbij is, maar wel lekker.

Even in het kort, mijn bloeddruk was zo hoog (150/102) en door de bijkomende klachten die ik had, hebben ze besloten dat ik vorige week maandag moest blijven.
    Had van te voren nog inwendig onderzoek gehad en had krap een cm ontsluiting, maar alles was al wel verweekt ze hebben me toen ook gestript.
    Dinsdag ochtend kwam ze aan mijn bed en vertelde ze dat ze me gingen inleiden en 5 min later lag ik op verloskamer.
    Dus om 9.00 vliezen gebroken en om 20:41 is ze geboren.
    Mijn placenta bleef vast zitten en de navelstreng was gescheurd, dus had 2.5 liter bloed verloren. Ben met hoge speod naar de ok gebracht en onder narcose hebben ze de placenta verwijderd.Heb daarna nog een bloedtransfusie gehad en om 02:40 was ik eindelijk weer bij om onze dochter.

O ja, ze hadden haar zwaarder van 7 pond geschat, maar zo zie je maar dat dat niet klopt.(oke ze is dan wel 10 dagen eerder gehaald)
    Ze woog 3160 gram en is ongeveer 47 cm lang, ze hebben de lengte geschat omdat ze de beentjes niet helemaal strekken.

Zal even een foto van haar plaatsen, ze is hierop 2 daagjes oud.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat een liefje Butterfly... zijn die kindjes van ons al heel groot bij!
    En wat een haar! Je kan er vast snel een staartje in maken! :D

Lekker genieten van elkaar... bij mij duurde het ook weken voor ik eens fatsoenlijk terug was op het forum.. en nog heb ik niet altijd tijd.

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

dank je libelle!
    Ja dat geloof ik zeker dat jullie kindjes hier al groot bij lijken, ze groeien als kool die kleintjes, kun je niet af knipogen.
    En idd, nog even en dan staartjes in.............hahahahaha.
    We hadden zoveel haar en zo donker ook totaal niet verwacht, maar het is zeker super mooi, vraag me wel af of het zo donker blijft.Ze heeft wel donkere wenkbrauwen en wimpers.

Even een andere vraag, gaat over flesvoeding:
    - is het bij jullie ook zo dat je niet meer op vaste tijden moet voeden,maar dat het gaat om vraag en aanbod, net als bij bv?

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly welkom terug :)

wat een schatje en idd wat een haartjes
    maar wel een mooi klein meisje :)
    en natuurlijk willen wij je bevallings verhaal nog lezen (atans ik wel)

en ja hier gaat de fles voeding ook op verzoek
    ik heb er nu sins 3 weekjes denk ik een vast ritme in
    maar dat vind het c.b ook nog neit echt goed ze willen het liefst (hier dan) dat de kleintjes met ongeveer 6 maand een vast ritme krijgen
    nou daar werk ik lekker niet aan mee hahahahaha

hier is ons meisje weer terug :)
    heb haar net opgehaalt bij opa en oma
    papa licht nog steeds in zijn bed te slapen :(
    die was gister ochtend om half 7 wakker en ging er pas vanmorgen rond 10 uur in
    omdat hij nachtdienst heeft gehad en vanmorgen met mij mee moest
    maar vind eht nu wel mooi geweest maar hij wil er nog neit uit :(

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, had idd je verhaal gelezen in t andere topic.
    Hier nogmaals gefeliciteerd en wat is het een mooi meisje!
    Wat een klein poppetje haha
    Wat betreft de voeding, het is idd op verzoek en niet meer zo met vaste tijden. Maar als jij je daar prettiger bij voelt, dan is dat toch geen probleem

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Syboena.. je man toch niet meer ontslagen??

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ow dacht dat ik dat hier al had vermeld
    waarschijndelijk vergeten sorry

zal het dan ff vertellen
    wij zijn dus naar de gerechtswinkel gegaan en alles laten uit zoeken
    en na 1 week belde ze op van het werk waar hij bleef
    dus ik gelijk met me grote smoel van ja hallo wat heeft hij bij jullie te zoeken hij heeft zijn ontslag dus wij zijn bezig om alles uit te laten zoeken bij de gerechtswinkel en wij laten het op een rechtzaak aan komen en dan zien we wel verder
    dus toen moest ventje volgende dag komen om 10 uur voor een gesprek en toen zij de hogere hand van ja als wij zijn ontslag door zetten kunnen wij hem door betalen tot aan het eind van zijn contrackt dus dat gaat ons aardig wat geld kosten
    dus nu mag hij blijven tot maand 8 en dan wordt zijn contrackt niet verlengt dus dan kan hij opstappen

dus ja hij is nu druk bezig voor ander werk enz

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Schiet lekker op dan.. ahum. Is het moeilijk werk te vinden van wat hij doet?

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat wel
    maar gelukkig is ventje niet zo moeilijk
    hij zecht mij part moet ik gaan putje scheppen zo lang ik me gezin van mijn loon kan onderhouden vind ik alles best

19. Sorry meiden!
    Ik heb het een beetje druk met van alles. We zijn in huis bezig, beetje klussen en veranderen hier en daar, ben ook bezig met alles helemaal goed soppen, en ik ben nu al bezig met de wintersport voor volgend jaar.
    Want we gaan met 14 volwassenen en 5 kids. En willen in één groot huis. Een hele klus om 'reisleiding' te zijn voor zo'n hele club.

En omdat ik heel de week alleen ben, komt alles op mij aan.
    Huishouden, de kleine, boodschappen, de administratie, en dat vind ik het soms best vermoeiend, dus de tijd die ik heb, dan hang ik vaak op de bank.. Even lekker niks!

Dus beetje druk druk druk hier, en ik werk geeneens.

Ik baal er alleen van dat ik het hier nu niet zo goed kan bij houden :( ..

Sorry Dames!

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En 't is nog niet eens voorjaar Eerised! Hahahaha... wel leuk om alles weer te veranderen .. en alvast te brainstormen over een heerlijke vakantie.

Mevrouwtje heeft hier haar buikje vannacht meer dan voldoende gevuld.. pff.. ze zal wel gedacht hebben.. als ik weer weg moet dan zal ik zorgen dat ik alvast wat heb.. ;) In elk geval weer flink gebroken.. zo slurperd om de 2 uur aan mijn borst... hms.

Deel Deze Pagina