Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja.. De zomervakantie is vorige week geboekt haha!
    Maar de groep is ineens behoorlijk groot geworden, en waar we heen gaan kom ik al sinds dat ik 1 jaar ben, en mijn ervaring in al die jaren is dat je er vroeg bij moet zijn, zeker met zo'n hele groep.
    Ben vorig jaar niet op wintersport geweest, en dit jaar gaan we ook niet, dus heb er nu al zin in haha ;)..
    Ja ik ben het echt zat de stofjes overal haha!

Libelle, ja ik had gelezen dat Linde gister heel weinig gedronken had op de opvang? Echt balen joh. Jammer dat jij nu gebroken bent maar ze drinkt iig goed van te voren ;) ..

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sja.. ze is niet achterlijk.. haha. Vanmorgen toch ook nog een poging tot fles ondernomen. Pff... ik kreeg er 60 in... daarna nog maar verder bij mij gedronken. Waar ga je wintersporten?

3. Lastig dat ze niet echt aan de fles wil..

Wij gaan al jaaaaaaren naar Flachau! (SkiAmadé Salzburgerland)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

meiden nog even vraagje over de voeding:

Het is nu voeden op verzoek, maar zit er dan geen minimum en maximum tijd tussen de voedingen in?
    Want als ze er 3 uur tussen laat tussen sommigen dan krijgt ze toch wel iets teveel volgens mij.Of maakt dat tegenwoordig niet zoveel meer uit?
    Ben echt lekker onzeker weer..........hahahaha.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Butterfly, erg he die onzekerheid!
    Had ik ook zo erg met Tim in t begin, dat ik niet wist hoe en wat...Was constant bang dat ie teveel zou drinken....
    Maar op een of andere manier regelde die t, en nog steeds, heel goed zelf

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    butterfly: wij moesten juist elke 3 uur voeden. niet eerder maar eventueel wel later als die er niet om vraagt. nu is het nog elke 3 uur als die wakker is. en ik geloof niet dat ze te veel kan drinken, als ze vol zit dan geeft ze het wel aan.

libelle: slimme dame dat ze al vast een voorraadje inslaat hahaha in die zin ben ik wel blij dat mitch enkel de fles heeft. en linn zal er toch echt aan moeten wennen, jij moest straks ook weer werken denk ik he. heeft ze ook een speen? dan stappen ze meestal makkelijker over naar de fles.

eerised: lekker druk dus. altijd een fijn gevoel, een schoon huis he.

syboena: gelukkig hebben jullie nu tenminste nog even een inkomen en rustig tijd om ander werk te vinden.

wendela: op welke leeftijd begon tim te "spelen" met het gene dat boven hem hangt? heb jou daar wel eens over gehoord dacht ik.

want sinds vandaag geniet mitch heerlijk van het boven hangend speelgoed. hij ligt er al een half uur tegen aan te slaan, aan te voelen en een lol dat die dan heeft. vooral als ik complimentjes geef. vind het allemaal zo super knap van die knul. in deze week doet die zo veel nieuwe dingen. hij heeft duidelijk net een sprongetje gemaakt.
    en ook de maat 50 kleertjes gaan de kast uit, kreeg op mn donder van mn schoonmoeder dat ze vanalles uit de tas hem aan had getrokken maar bijna niks paste hahaha dus heb net de kast maar even uit geruimt. hij zit nu in 56/62.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    kijk:

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh libelle, probeer eens een grotere speen. het kan zijn dat ze gewoon vermoeid raakt van zuigen aan het te kleine gaatje. had mitch ook.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken, Tim begon daar mee toen die een week of 7 was, toen kreeg hij een speelkleed/boog en begon daar gelijk tegenaan te meppen;)

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    whow die was er dan helemaal vroeg bij zeg! ik vond mitch er al snel in hahaha ik heb hem nu ook pas voor de 2de keer de speelboog geven. misschien mijn fout, had niet verwacht dat ze dat zo jong al konden. wat een wonderbaarlijke kids hebben we hier.

wat kunnen jullie dames al allemaal??

en vanaf wanneer zou ik met mitch mogen zwemmen? ik dacht na de eerste prikken. maar nu belde ik het cb info nummer en die zij pas na 5 a 6 maanden!! ik weet zeker dat ik al ruim daar voor met mn oppas kindje in het water lag maar weet niet meer precies op welke leeftijd..

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou Tim had eigenlijk een week of 1,5 ouder moeten zijn he;)
    En wat is snel denk ik dan....

Qua zwemmen, geen idee, maar dacht idd ook na de eerste inenting. Aan de andere kant, hoe oud zijn ze als je mag gaan babyzwemmen?

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken dat is echt onzin hoor
    met 5 a 6 maand zwemmen
    want ze mogen van af 6 weken op baby zwemles
    wij lagen ook al met shirley in het water toen ze 6 weken oud was
    het is maar net wat je zelf fijn vind :)

hier heeft shirley vandaag van haar rug naar haar buik gerolt en gelijk terug :D
    schrok er zelf van had haar in de box gelegt en ineens rolt ze naar haar buik ik vriendin roepen en toen draaide ze weer naar haar rug ben zo trots

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

@marieken: We gingen op vakantie toen esther 2 maand was en we hebben toen ook met haar gezwommen, dus het lijkt mij ook grote onzin om te wachten tot een maand of 6.

Wendelaa: ja echt erg die onzekerheid, maar tot nu toe gaat het goed.soms heeft ze wel eens een huiluurtje en dan twijfel ik nog weleens of het geen honger is.

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dan gaan wij volgende week zwemmen!!!!

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken ja zou ik ook lekker doen hoor
    wij zijn ook lekker vroeg gaan zwemmen
    alleen vond shirley er niet veel aan hahahahaha
    het water was te koud en het was veel te druk voor haar
    maar ja vind toch dat je niet met een baby een hele dag kan gaan zwemmen dus wij zijn lekker van 11 tot 1 uur gaan zwemmen en toen had shirley er echt genoeg van hahahaha
    of ze moest de hele dag bij mama in het warme bubbelbad liggen dan vond ze het niet zo erg :)

hier lekker druk met de kleren kast van shirley haal nu alle maatje 56 er uit
    het past nog wel maar in maat 62 heeft ze veel leukere kleertjes hahahaha
    en heb zo iets kijk nu al zo lang tegen deze kleertjes aan dus hup er uit met die kleren
    alleen de mooie kleertjes maat 56 laat ik nog wel liggen zo als haar mexx kleren en zo

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames ik ga ff spammen :)

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    huh

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    had je wat
    pas maar op anders stomp ik je :p

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nog ff een paar kon vanmiddag niet verder :(
    ze waren weer is bezig met de site

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    mama je ziet niet dat ik de staatslot op eet he :)

Deel Deze Pagina