syboena, het is ook wel een pracht kind he! nu dat haar nog groeien en staartjes in. hahaha kan ze al goed iets vast houden? mitch begint dat net pas te leren. heb trouwens het zelf gedaan als jij, kleertjes die nog wel passen maar niet zo leuk zijn, hup de kast uit! vandaag geweldig pakje gekocht bij H&M (mijn lievelings winkel voor mitch) stoere spijkerbroek maat 56, spencer donkerblauw lichtblauw gestreept met tijgertje er op maat 62, en daar onder donkerblauw rompertje met lange mouwen maat 62. hadden ze niet kleiner dus deze is wel wat te groot maar staat vast super! mitch loopt de laatste dagen uitgebreid te mopperen als die naar bed moet. ookal is die moe, en ook vaker wakker. krijg nu wat te weinig slaap..
marieken ja ze kan al heel goed dingen vast houden vandaag ook zat ze bij mij op schoot en zat ik de folders te bekijken en madam pakt het gewoon af gaaf dat pakje ff fototje maken en nee hoor hij krijgt niet te wijnig slaap hij pakt zijn uurtjes wel die hij nodig heeft ow ons madametje begint te kauwen hahaha vandaag zat ik komkommer te eten en madam kijkt mij aan en gaat ook zitten te kauwen hahahaha heb me kapot ge lachen dus heb haam maar die komkommer stukje in haar mond gedrukt maar toen ik zag dat ze daar op wou bijten heb ik hem maar weer afgepakt dacht straks bijt ze hem wel stuk en stikt ze maar als ze sabbelt vind ik dat niet zo erg komkommer is toch alleem maar vocht
nee hij krijgt genoeg slaap, ik alleen niet!! hahaha shirley mag al bijna aan de vast hap, dan duurt de komkommer ook niet lang meer. denk dat die kleine meid er gelukkig word als ze eindelijk wat echt voedsel mag, ik weet wel dat ik dat erg leuk ga vinden, die melk is zo saai hahaha
hahaha...geloof me meiden....er komt een tijd dat je er van gaat genieten dat ze soms nog lekker bij je liggen om een flesje te drinken
das waar wendelaa, het lekkere knus drinken is er dan wel van af. hopelijk blijft mijn mannetje een knuffeldier, mn vriend wou al heel vroeg niet meer rustig knuffelen. hopelijk heeft die dat niet van zn vader mee. al lijkt hij qua uiterlijk echt sprekend op zn vader toen die klein was. alleen was zn pa langer. maar ja kleine moeder he. is eva nog een knuffeltje?
nou hier net terug van het c.b ze is best wel gegroeit 5162 gr en 62 cm en hoofdomtrek 38,8 en ja we mogen bij voeden ze mag nu fruithapje en groente gaan eten dus ga vandaag ff wat potjes in slaan en zo iets stoms snap het nog steeds niet ik vroeg of ze al liga mag (krijgt ze soms die van 4 maand) zecht ze nee mag nog niet dus ikz eg ja maar als je nu fruithapje maakt doe je dat er toch ook in ze zecht ja dan mag het wel dus ik zeg ja wat maakt het dan uit of ze die liga geprakt eet of in een koekjes vorm nou daar kreeg ik geen andwoordt op
misschien vanwege stik gevaar ofzo? Zou het eigenlijk ook niet weten, denk niet om wat er in ene liga zelf zit als je die door een fruithapje wel mag doen
@Marieken, Eva die zit nog steeds graag bij ons op schoot ofzo. Zeker als ze moe is! Vind ik niet erg En Tim vind het ook zalig om lekker bij je te zitten... Hoop dat Mitch het ook fijn blijft vinden O straks brengen we de kids naar mijn ouders...we moeten vanmiddag naar Zevenaar en zullen pas laat thuis zijn. Dus het wordt Tim zijn eerste logeerpartijtje...SLIK.... Vind het wel moeilijk hoor, als is het makkelijker dat ze samen weggaan. Voelt minder alsof ik m in de steek laat hihi. Eva ging al logeren toen ze 6 weken was, Tim is nu 13 weken haha
@ wendelaa hier vinden de meiden het ook nog erg fijn hoor om op schoot ff lekker te kroelen moet eerlijk zeggen bij de oudste wordt het nu wel minder slik slik wendelaa ag komt vast goed alleen is ff moeilijk ik ben ook altijd erg blij als ik haar op kan halen
Nou dames ben terug van de vk en het strippen is gelukt! Had al 1 cm ontsluiting! En moet zeggen heb er geen pijn van gehad. Je voelt het wel maar deed geen pijn. Nu is het afwachten volgens de vk moet ik binnen 12 uur wel iets merken dat het op gang komt anders heeft het geen effect gehad en dan gaan ze me wo nogmaals strippen! Ze zei ook dat de uk al heel laag in het bekken lag!
joepie marleentje,ik ga voor je duimen! hopelijk komt er morgen ochtend een kleine naar buiten geperst! veel succes alvast. wendelaa, sterkte met de logeerpartij. gaan ze naar opa en oma? mitch is nu al 4x weg geweest en gek genoeg word het voor mij steeds zwaarder in plaats van makkelijker hahaha geniet ook maar even van de nacht rust.
O Marleen, wat spannend!!!! Hoop dat geen bericht goed bericht is en het heeft doorgezet! @Marieken, ze zijn naar mijn ouders geweest. Die vertrouw ik dan meer voor een eerste keer als mijn schoonouders...erg he Gisteren was echt super gezellig! Veel gelachen.... We moesten naar Zevenaar en toen we savonds terug reden..SNEEUW!! En niet zon beetje ook, duurde dus erg lang de terug rit haha En uitslapen, tja om 8 uur klaar wakker hahaha.... Dadelijk lekker douchen en dan de kindjes weer ophalen
Hier op zich rustig geen weeen gehad ja een enkele maar die tel ik niet mee haha. En verder alleen wat rose slijmverlies nog dus het strippen heeft helaas niet het gehoopte resultaat gehad! Dus we gaan denk ik wo nog maar eens een strippoging ondernemen want het lijkt wel of ons mannetje het binnen veel te goed heeft!
hahaha...jullie ook zon eigenwijs ventje Maar opzicht heeft het dan wel niet doorgezet, maar toch iets in gang gebracht. Zo was mijn eerste strippoging ook....bij de 2e bleek ik toch ineens een cm meer ontsluiting te hebben. Dus wie weet wat er woensdag gebeurd