Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Wat is het hier rustig te laatste tijd!
    Ik mis iedereen!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Sorry :oops:
    Lees regelmatig ff snel, maar zoek t niet om te reageren.
    Ben nog te lam om te typen!

Vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest, lekker geluncht samen.

@Lucette, welkom!
    Tja en al die kwaaltjes kunnen je soms onrustig maken he!
    Dat heb ik ook...smorgens als ik mijn ogen open doe voel ik niks en denk ik...shit, t is mis! Na een half uur wordt ik strondmisselijk en ben ik weer opgelucht.
    Maar bij sommige steekjes of krampjes breekt ook gelijk t zweet me uit.
    Zoals dinsdag na de echo (inwendig) had ik wat last van krampjes en was ik gelijk bang dat er iets mis zou gaan.
    Maar je bent echt nog niet te oud hoor!

3. Ik voel me de ene dag ook goed en dan weer niet.
    En je moet je niet teveel vasthouden aan de klachten en juist genieten van de dagen dat je je goed voelt!
    Is makkelijk gezegd.. Maar goed :) !

Ik heb ook steekjes en krampjes, maar dat komt door de banden en het groeien van de baarmoeder.

Probeer te genieten! Doe ik zelf nu ook, stress is niet goed voor onze kindjes..

X

4. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Hoi Eerised ,

Dus we maken allen dezelfde zorgen , daarom is dit forum zo fijn !
    Ja vond t inderdaad vreemd dat ik me goed voelde gisteren ( veel energie ) savonds wel moe hoor !
    Maar ik kan me voorstelllen dat je bang bent na zo een inwendige echo dat je beetje onzeker word na elk krampje ja . Maar dat is goed gegaan gelukkig , zal beetje minder stressen en het gewoon afwachten !

Volgende week donderdag mag ik bij de verloskundige komen voor een afspraak bij het ziekenhuis voor een echo !

ik hou jullie /jou op de hoogte !

Lucete x

5. Hoeveel weken ben je nu?

Ik heb rond de 6 weken 2 weken lang gestresst. Had bloedverlies, maar heb 2x een echo gehad, en dat gekwakkel enzo, ja mn gevoel zegt dat het goed zit!
    En mn vriend ook, zo lief. Dan legt hij zn hand onder op mn buik, en dan zegtie: Mooi he lieverd, echt bijzonder. En dan praat ie ff tegen de kleine, blijf je goed zitten? Want papa en mama zullen goed voor je zorgen.. :) !

6. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Oh gelukkig is het allemaal goed dan !
    Ik ben nu momenteel bijna 6 weken , jij hebt zeker een lieve vriend en die heb ik ook zo een lief mannetje ! Ik praat er alleen niet over met hem omdat ik hem nog niet onnodig ongerust wil maken , hij praat al veel over de zwangerschap en is heel blij ermee ! Ik laat hem zo , niet eerder meegemaakt en heb toch al drie kids maar deze behandeling is super !

xxx Lucette

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heye heey dames

hier gaat alles ook redelijk
    donderdag echo gehad en alles is goed met ons hummeltje zal straks ff nieuwe echo in foto album zette :):)
    ben alleen een beetje uit gedroogt :(
    maar ja dat zal wel weer goed komen

8. Uitgedroogd?
    Wel genoeg blijven drinken hé, want uitdrogen is echt niet goed hoor.

Je echo is wel heel mooi Syboena, :)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, super dat de echo weer goed was!
    Maar ehm...kijk je wel uit meid! uitgedroogd is niet niks. moet je daarvoor weer snel terug op controle ofzo? en is er kans dat je anders opgenomen moet worden?

Ik zit nu al weer de weken af te tellen voor de 12 weken echo haha.

Trouwens, mijn mannetje is nu ook veel meelevender als de volgende keer.
    En is zelf ook veel enthousiaster... de vorige keer vond hij het zo ingrijpend, was zo bang voor wat de toekomst zou brengen.
    Hij zegt nu uit zichzelf dat ie mee gaat naar de vk, deed ie de vorige keer dus echt niet!

O trouwens, laten jullie een nekplooimeting doen?
    Wij dus niet....waarom niet, tja....we hebben liever een onbezorgde zwangerschap zonder gezeik wat te doen.

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0

ja idd maar ik drink heel veel maar spug echt alles er weer uit

lol dat is nog de oude echo zal nu gelijk de nieuwe er in zetten was het helemaal vergeten :oops:

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wendella ja ik moed nu elke week urine inleveren bij de huisarts om de boel in de gaten te houden want dat kunnen ze niet in de urine of zo hoe ver je uitgedroogt bent
    en als het te ver gaat wordt ik idd opgenomen :(

wel fijn dat je mannetje nu zo mee leeft :):)

wij laten dus ook neit de nekplooimeting doen en puur om het gene van ja wat dan nog als het kindje sindroom van doun heeft (of hoe je het maar schrijft) kan het ook een gelukkig leven hebben hoor ben je alleen wat drukker met je kindje ja nou ja dat moet je er maar voor over hebben
    en ik vind het gewoon eng want als je een verhoogde kans hebt gaan ze een vruchtwater pungtie doen en dat is neit altijd zonder risico en wat als je een gezond kindje hebt en het gaat door de vruchtwater pungtie fout
    en ja ik denk nu gewoon zo ja wat maakt het uit als het kindje die ziekte heeft maar als je zeker weet dat je kindje het hebt ga je mis wel anders denken en ga je je de hele zwangerschap druk maken ow hoe moet dit en hoe moet dat pffffffffff heb nu al een rot zwangerschap laat staan hoe ik me dan voel

dus nee wij doen het ook niet :):)

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo nu staat de nieuwe echo er wel in lol

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, dat is dus ook de reden ja dat wij t niet doen. Je zult door die punctie een miskraam krijgen en dan blijkt er eigenlijk niks aan de hand te zijn!

14. kenzogirl

kenzogirl Lid

6 okt 2008
    56
    0
    0
    wij doen ook geen nekplooimeting.

Vr mag ik voor t eerst naar de verlosk,ben zo benieuwd.
    Ben me toch misselijk,niet normaal,had ik bij de eerste niet.

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa ja idd en daarom willen wij het ook niet :( en daar in tegen je moet het zelf betalen dan betaal je eigelijk voor een miskraam beetje krom :(

@ kenzogirl spannend en ja hier ook zo misselijk hoort er helaas bij :(

ben weer een beetje bij gekomen van de carnaval pfffffffffff wat een feest we hebben hart van nederland gehaalt gister lol 55 jaar carnaval in oldenzaal
    maar wel jammer dat het zo koud was maar ja daar doe je ook weer niks aan :(

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    is rustig hier de laatste dagen
    allemaal nog aan eht bij komen van de carnaval :):)

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Helaas hier een heel slecht bericht. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een tweede echo. Helaas is ons kindje niet levensvatbaar omdat zijn hartje is getsopt met kloppen. Volgens de echo al 2 dagen na de vorige echo. Heb helemaal niets gemerkt aan mijn lichaam geen krampen en geen bloedverlies niets. Alleen erge zwangerschapskwalen!

Dus het komt voor ons erg onverwachts en we zijn er helemaal kapot van.
    Nu moeten we kijken wat we willen wachten op een spontane miskraam, miskraam opwekken met medicijnen of een curretage. We denken eraan om te kiezen voor opwekken met medicatie. Maar daar beslissen we morgen of vrijdag over.

Ik duim voor jullie dat jullie dit niet mee hoeven maken!

Liefs Marleen

18. ceren

ceren Lid

22 jan 2009
    80
    0
    0
    brabant
    he marleentje:
    wat een beroerd bericht!Wat vreemd ook dat je lichaam nog niet reageert.
    Wat een klap voor jullie.
    Ik wens jullie veel sterkte toe....

19. ceren

ceren Lid

22 jan 2009
    80
    0
    0
    brabant
    Wij zitten inmiddels in brabant en hebben t weekend v spullen opslaan overleefd!
    Ik heb gezegd dat ik nooit meer ga verhuizen,wat een drama,maar goed alles bij de opslag,nu bij ouders en zondag naar de camping.
    Nu even heerlijk bijtanken en uitrusten.
    Mo naar vk in etten-leur,wordt ws nieuwe woonplaats......

20. @ Marleentje.. Wat een naar bericht :(, veel sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina