Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

wat is het hier rustig zeg, er is hier al meer dan 24 uur niets gezegd!

Hoe gaat het met jullie en met de kinderen?

Hier komt straks de wijkverpleegkundige en dan word onze meid ook gewogen, zal mij benieuwen hoe zwaar ze nu is.

Is iemand van jullie toevallig ook bekend met de flesvoeding van bambix?Zou graag willen weten hoe het jullie bevalt.

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hoi butterfly, ja erg druk was het hier niet. ben al een paar keer wezen kijken maar had ook niks nuttigs te vertellen hahaha
    en nee ik heb geen ervaring met bambix, hebben die ook gewone fles voeding dan?? dacht altijd dat hun enkel de extraatjes hadden zoals papjes en koekjes.

hier rustig dagje, zijn allemaal wat ziekjes dus vriendje is ook thuis. mitch heeft wat moeite met slapen overdag. dus zijn een uurtje met de honden gaan wandelen en hem in de draagdoek. dat bevalt hem altijd wel. daarin tegen is die nu al wel naar bed.
    morgen is er een soort cursus baby massage en draagdoeken in het jeugd centrum als opening dus daar wil ik even langs. hopelijk leer ik daar wat moeders kennen met jonge kids. zou wel gezellig zijn om wat vriendinnen in de buurt te maken die ook kleintjes hebben. mn oude vriendinnen zie ik bijna niet meer sinds ik zwanger was en jullie wonen allemaal zo ver weg :(
    ook hopelijk deze week de tattoo en daarvoor nog even snel zwemmen, ook langs de ha voor mitch. hij heeft een raar soort "schurft" zoals wij het noemen. hele dikke ruwe schilferige huid van zn oren door in zn nek. voelt heel raar en krijg het met invetten niet weg. ik dnek dat ik het zelf ook op wat kleine plekjes heb.
    iemand enig idee?

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, hier druk met allerlei bezoekjes aan h.a, school etc
    Die flesvoeding ken ik eigenlijk ook niet...

@Marieken, die plekjes klinken als de plekken die ik heb en Tim ook op zijn hoofdje...dit is eczeem.
    Moet Tim nu een paar keer per dag insmeren met vaseline-lanetta en dat helpt goed!
    Andere smeersels die ik gebruikte hielpen ook niet

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marieken: die zalf die wendelaa zegt gebruiken we ook voor esther, maar daarnaast ook ecseemzalf.

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ja eczeem, dat zou best wel kunnen ja. kan je die zalf zo bij de apotheek of drogist halen?

zo te horen komt het regelmatig voor bij baby's/moeders?

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    jemug ik lijk wel in de overgang, vandaag al 3 opvliegers gehad! ik heb het heet!!!! iemand nog meer last van? gestoorde hormonen hahaha

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Marieken, ik heb m op doktersrecept. Gewoon even bellen anders. Ik was al bekend met eczeem...
    En zeker in de winter heb ik er last van

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly ik ken die ook niet de bambix voeding
    heb er wel is voor staan kijkken maar toch maar niet mee genomen
    shirley heeft de rijsten pap van bambix
    alleen vind ze de vanille niet lekker hahahahaha

@ marieken bij jullie ook ziekjes
    hier is mama niet zo lekker voelt zich raar
    buikpijn en buikkramp (ongi idee) maar komt niks alleen heel klein streepje op wc papier maar dan is het roze
    en zo aan het spugen word er gek van

ja idd ff langs de dokter gaan voor een zalfje

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    effe gluren of er al iets bij marleen aan rommelen is....
    hier gaat redelijk, pijn maar leer er wel mee om te gaan. Gisteren op mijn nichtje van 1 mogen passen was zwaar maar leuk :)

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier helaas minder geef alles over wat ik ook maar eet. Maakt niet uit wat alles komt er direct weer uit. Bah verder nog veel extreem slijmverlies (echte klodders sorry voor de details). En het slapen gaat ook weer steeds minder dus ben weer behoorlijk op. Dus hoop echt dat het strippen morgen werkt!

Sorry heb dus verder ook niet teruggelezen!

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dat zal waarschijnlijk je slijmprop zijn die je nu verlies marleentje, misschien een goed teken...

vanochtend bij baby massage geweest, mitch vond het heerlijk en gedroeg zich het aller beste.wat wel heel gaaf was is het albino kindje in onze groep! 5 maanden oud meisje, wit haar, lichte huid en rode ogen. en het mooiste was nog dat ze buitenlandse ouders heeft. die vader zal zich wel rot geschrokken zijn bij de geboorte hahaha
    mitch is trouwens wel aan het afvallen merk ik, ga morgen even wegen. maar zn broeken worden weer te groot.. hij had dan ook wel een hele bolle buik en dat is nu veel minder. wel raar vind ik..

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    denk dat je lichaam zich aan klaarmaken is marleen nog effe en je hebt je kleintje in je armen.. ik moet nog paar weken lol
    a

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken denk eht ook dat die vader zich een ongeluk is geschrokken toen die kleine meid er uit kwam

@ marleen denk dat lan gekijk heeft dat de boel aan de gang is
    (hoop eht voor je)

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Zojuist bij de vk geweest. Alle controles waren goed! Ze heet gestript maar ging erg moeizaam omdat ze zelf te korte vingers had heb ik weer. Dus ben bang dat het weinig heeft uitgehaald!
    Had wel meteen bloedverlies. Maar dat zegt niets.
    Moet nu maandag terug op controle en word dan dezelfde middag of dinsdag nog doorgestuurd naar de gyn. En maak daar dan een afspraak om in te leiden waarschijnlijk word dat dan di-wo of do.

Baal wel van de niet soepele strippoging. Maar het is even niet anders. Hoop dat het toch net wat doet.

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    marleentje, wat jammer dat het niet is gelukt zoals je hoopte.
    maar de meeste baby's worden binnen een week rond de uitgerekende datum geboren dus deze week heb je toch veel kans dat het gaat beginnen. in elk geval heb je volgende week je zoon in je armen! sterkte nog even.

wij vandaag: cb om even te wegen. (zn broeken worden steeds groter) dan langs de dokter voor eczeem zalf, dan boodschappen, thuis schoon maken en vanavond mn tattoo!! ik zal daarna een foto maken en hier posten. mitch slaapt al uitstekend, van 7 tot half 6 en dan door tot 9. dat hou ik nog wel uit. al mis ik het slapen tot ik zelf wakker word hahaha

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Marleen, hoop toch dat het wat resultaat heeft die strippoging.
    En anders zeker aan de gyn vragen als je daar bent!
    O en weet wel dat een gyn iets minder zacht stript als een vk hahaha

@Marieken, wat gaaf! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
    Wil zelf binnekort ook eens de shop binnenlopen om te kijken of ze iets moois kunnen maken

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marleen hoop ook idd voor je dat het toch geholpen heeft en dat het nu door gaat zetten :)

@ marieken ja dat mis ik ook wel dat uitslapen tot je zelf wakker wordt
    maar ja ik mag het nog 1x in de 3 weken maar dan is het zo raar ben ik om 8 uur wakker hahahahaha
    maar als ik tijd heb ga ik soms tegen een uur of 1 nog ff lekker lang ui op de bank liggen
    en soms dommel ik dan nog wel ff weg
    helpt ook nog wel is hahahaha

gaaf en zeker foto plaatsen
    ik zit nog een beetje te twijfelen wanneer ik zal gaan
    zie er een beetje tegen op hahahaha doet gewoon pijn op je onder rug
    en heb er een staan maar die wordt bewerkt en daar komt dan shirley haar naam in
    maar heb meer tatoo`s maar me rug heeft het meest pijn gedaan :(

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Even snel een reactie van mij. Druk aan het werk weer sinds vrijdag. Is flink wennen! Heb thuis momenteel geen internet... moet nog even opnieuw gefikst worden, vandaar mijn afwezigheid. ( zit nu op 't werk )

Marleen.. succes met de laatste loodjes.. een dezer dagen zul je vast je mannetje in de armen sluiten!

Helaas eet Linn nog niet al te best uit de fles. Goede dagen, maar ok minder goede. Ze komt niet heel erg veel aan.. en baal daar flink van... Ze is nu op het kdv.. op hoop van zegen!

Tot de volgende.. weet helaas niet wanneer dit zal zijn!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zie trouwens bij het kopje over deze site staan dat de grote onderwerpen met meer dan 1000 berichten gesloten gaan worden. Om traagheid op zp te voorkomen. We mogen dan wel weer een nieuw topic openen met deel 2 ofzo erachter.

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    de tattoo staat er op!! en ben heel tevreden met het resultaat. het gevoel was wel weer even wennen maar best uit te houden.
    de kleur heb ik er ook vandaag in laten zetten.

Deel Deze Pagina