Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey dames

ik dacht dus dat ik vorige week gek was :oops:
    voelde de hele tijd lucht belletjes in mijn buik die kapot gingen dus een soort plop beetje lastig uit leggen dat gevoel
    dus ik zeg tegen mijn ventje (toevallig was schoonmams ook hier) volgens mij voel ik de baby bewegen,schoppen,slaan krijg ik gelijk terug van schoonmams dat kan niet je bent nog maar 10 weken dat bestaat niet ventje zecht ook lijkt me sterk dat is wel heel vroeg :oops:
    ik dacht na ja dan zal het wel me darmen zijn maar ja dat lijkt mij weer sterk :oops:

gister voor controlle geweest bij de gyneceloog voor de urine en voor dat ik veel last heb van buik kramp en zo
    dus ze ging een echo maken (helaas geen foto mee gekregen) :oops:
    en daar zagen we een klein frummeltje die de hele tijd aan het springen schoppen slaan was :oops:
    en op het moment dat het frummeltje een klap geeft met zijn armpje voel ik weer dat plop gevoel :oops:
    dus ik trek gelijk me mond open en zeg tegen het ventje van zie je nou wel dat ik het voel bewegen ik heb weer het plop gevoel
    zecht mijn gyneceloog ja zeker kun jij het voelen jij hebt een heeeeeeeeel druk kindje in je buik wat geen moment stil licht :oops:
    ik zeg a.d.h.d kindje zegt ze ja daar kun je het op het moment mee vergelijken zo druk is dat frummeltje
    en als het dan zo druk is heb ik ook buikpijn omdat het kind zo druk is :oops:

dus dames als jullie het idee hebben dat jullie het voelen bewegen ga neit op je vent en schoonmoeder af :):)
    maar gewoon op je moeder gevoel
    hihihihihihihi

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hahahahaha, grappig!

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey wendelaa

hier is de misselijkheid ook flink gezakt
    het is alleen als ik op de markt loop en sterke guren ruik als ik net heb gegeten dat ik ga spugen maar verder hang ik niet meer boven de wc :)

nou ik groei ook heel erg hoor me buik kan ik nu echt niet meer verbergen terwijl ik echt flink van me zelf ben :oops:
    me schoonouders zeggen ook al ik wordt echt dik straks :oops:
    en mijn borsten zijn ook al 2 maten gegroeit :oops:

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O Syboena wat gaaf!
    Lekker vroeg al ook, zalig kun je in ieder geval lekker lang je beebje voelen in je buik.

Herken het gevoel zoals je het beschrijft ook van de vorige keer, alleen toen voelde ik t pas vrij laat hoor. Zo rond de 19 weken geloof ik.
    Maar de placenta lag aan de voorkant en dan voel je t niet zo goed.
    Vroeg dus de vorige keer gelijk waar ie zat, maar dat kunnen ze pas met de 12 weken echo zien hahaha.
    Hoop dat ik dit frummeltje ook snel ga voelen, mooiste gevoel van de wereld!
    En heb het al die jaren na de geboorte van Eva gemist hahahaha

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hahahahahahahaha

ja het is zo gaaf he ben echt in de wolken :oops:
    maar aan de andere kant is het ook wel eng als je het zo vroeg voelt
    want ik weet nu dat ik een heel druk frummeltje heb en als ik hem dan ineens niet voel denk ik dat ik me zorgen ga maken zit hij/zij er nog wel :oops:
    heb trouwens gister ook het hartje gehoort dat is ook zo gaaf he :):)
    nu kan ik echt niet nog 2 weken wachten lol
    maar ja moet he :(:(
    was gister wel blij met die ongeplande echo
    ze heeft wel 20 min lopen kijkken niet omdat het iet goed was maar omdat ze er zelf van stond te kijkken dat het echt in die 20 min geen 1 min stil lag :oops:
    had al tegen me ventje gezecht straks licht het ook zo te stuiteren in zijn bedje als het geboren is

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Syboena: Wat bijzonder zeg, dat je er toch nu al wat van kunt voelen.. Wel fijn dat je misselijkheid minder aan het worden is, ik heb er niet zo heel veel last van, maar lijkt me zo vreselijk om de hele dag boven de pot te hangen..

Hoe voelt iedereen zich verder?

7. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hey dames..

ben weer een hele tijd weg geweest maar ben er weer ff..
    Ben ook zo vreselijk moe en misselijk de hele dag..
    Gisteren mn eerste echo gehad..
    hartje klopte mooi.. jammer alleen dat het zo snel voorbij gaat..
    kan nu al niet meer wachten op de volgende..
    1 apr.. nee geen grap haha nog ff wachten maar..
    Gelukkig zijn ze op mn werk ook erg makkelijk..
    werk nu tijdelijk 6 uurtjes per dag..
    dat merk ik zeker wel.. kan ik ook goed gebruiken..
    Hoe is het hier met de rest..
    Last het van marleentje..
    wat erg zeg.. moet er niet aan denken dat mij dat ook zal gebeuren..
    iig heel erg veel sterkte meid..

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Pfff.. ben zo zenuwachtig... hoop zo dat alles nog netjes op zijn plek zit..... aaaarghhh... nog wachten tot maandag.

Vandaag een nieuw gips rond mijn been, .... loopgipsje gelukkig, kan ik mezelf nuttig maken. Op 't gemak oefenen met twee krukken.

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lijkt me best wel eng
    zwanger zijn en op krukken lopen :oops:
    ik zo de hele tijd bang zijn om te vallen :eek:op:

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat ik me afvroeg klopte de berekening op de echo telkens met de banner hier? En tussen de 2 echo's zaten daar evenveel dagen tussen? Dat het kindje gegroeid was? Ik lees nl dat dit soms erg verschilt.

11. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Syboena: Je bent de 12 weken voorbij zie ik gefeliciteerd!

Libelle: Ik heb vorige week een echo gehad en die klopte precies met mijn banner, maar of het de volgende keer weer klopt moet ik nog even afwachten.
    Ik heb volgende week vrijdag weer een echo, ik vind het nu ook al zo spannend, toch weer die angst he dat er iets niet goed zou zijn..

x

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Inderdaad, dat verhaal van Marleen heeft me niet zo goed gedaan, probeerde ook wat afstand te nemen van het forum, omdat ik teveel dingen las die ik eigenlijk niet wilde lezen. Die spanning is bij mij pas gekomen sinds de operatie aan mijn knie... Ik moet nog een weekendje zien te overleven... pfff

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle ik heb het ook dat het verschilt hoor de eerste keer was ik ineens veel korter zwanger
    tweede keer ineens weer 3 dagen verder dan de laatste keer
    en zo ging dat een beetje door tot afgelopen maandag toen gaf ze de zelfde tijd/dagen aan als mijn banner :)
    maar ik zou je niet al te druk maken hoor deed ik in beging ook en de gyneceloog heeft mij het verhaal toen uit gelegt
    het licht er maar net aan welk echo apperaat je hebt of aan hoe erg het kindje inelkaar licht dan kunnen ze niet goed de grote meten en dan verschillen de dagen ook al weer
    dus probeer positief te blijven :):)
    en ja dat verhaal van marleen heeft ook mij wel ff weer een domper gegeven maar ja ik had het me hele zwangerschap al maar ik blijf zeggen zo lang ik een goed gevoel heb zit het goed
    al die andere keren had ik bij de test al een naar gevoel dus ik weet bijna zeker dat ik nu straks me kindje in me armen zal hebben

@ debozoe dankje wel ben wel opgelucht :)
    maar aan de andere kant blijft de twijfel denk ik wel tot ik het kind in me armen heb :oops:

@ alle dames weet dat het voor sommige een beetje vroeg is maar ik heb gister een nieuwe box`s gekocht ik zal de link hier ff plaatsen weet neit of jullie er wat aan hebben maar vind dat hij neit prijzig is dus vandaar
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =852&m=852

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, fijn dat de echo goed was!
    Fijn ook dat je nu wat minder kan werken....maar 6 uurtjes, moet er niet aan denken zeg!
    Ben blij dat ik maar 20 uur werk in de week en du smaar halve dagen

@Libelle, kan me heel goed voorstellen dat het voor jou extra spannend is na zon operatie.
    Voor je t weet is t maandag en kun je je frummeltje zien.

@Syboena, mooie box!
    Hier staat er nog 1 op zolder...ik hoef me dit keer alleen maar druk te maken op kleertjes en wat assecoires voor de kamer;)

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik hoef me ook niet echt druk te maken :oops:
    comode en bedje neem ik van de buurvrouw over is nog bijna nieuw is zelfde kleur als de box`s
    hoef ik dus alleen nog maar de kast te kopen :) en dan wat adere gordijntjes en behang/verf en andere vloer er in :) badje en tummy tub krijg ik ook van de buurvrouw en kruiken en aankleedkussen enz. dus ja dan zijn het hier ook alleen nog maar de kleine dingetjes en de kleertjes maar als we een jongen krijgen krijg ik alle kleertje van een vriendin van mij hoef ik alleen maar rompers te halen en die heeft kleertje van af maat 44 tot aan 104 dus dan kan hij aardig lang vooruit :)
    en als het een meid is kan ik de kleertjes wel van een andere vriendin over nemen die heeft 31 jan een dochtertje gekregen dus ja kleertjes maak ik me ook niet echt druk om :oops:
    dus ik wacht ook mooi met kleren kopen tot ik weet wat het wordt/is ja tuurlijk als ik nu wat leuks zie neem ik het echt wel mee maar ga echt neit te veel kleren kopen :oops:
    maar ik kan trouwens niet wachten tot ik kan beginnen met de baby kamer :oops:
    we gaan dit weekend al een beetje beginnen want de logeerkamer wordt de baby kamer de hobby kamer (computerkamer/kuntselkamer) wordt de logeerkamer dus echt alles moet omgegooit worden maar ja dat is gewoon leuk om te doen hihihihihihihi

16. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Ben ook super geschrokken van het bericht van Marleen.. maar probeer er ook niet te veel aan te denken..
    Heb mijn echo foto trouwens in mijn album geplaatst..
    kan er de hele dag naar blijven kijken.. heerlijk gewoon..

6 uurtjes kan ik me wel mee redden maar is nog zwaar.. te bedenken dat ik iedere morgen om 06.00 op moet staan en vervolgens pas om 08.30 hoef te beginnen.. tja heb nogal een lastige verbinding met de trein..
    Heb er juist voor gekozen om eerder naar huis te gaan dan later te beginnen. naar mijn idee heb ik dan ook nog wat aan mijn dag en kan ik nog rustig op mijn gemak eten en douchen voordat ik al weer naar bed moet..
    zal vast wel goedkomen..

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, wat een mooie en duidelijke echo!
    Ik heb er hier eentje van 7 weken en je ziet alleen een vlekje hahaha.
    Maar ik zou ook liever eerder thuis zijn als later beginnen hoor....kun je nog ff relaxen thuis.

@Syboena, nou ik heb natuurlijk hier dozen vol met kleerjtes liggen van Eva, maar ken meezelf...vind het veel te leuk om iets nieuws te kopen haha.
    Ben wel vrij bijgelovig, koop niets voor de 12 weken.
    Verder moet we ook nog flink gaan verkassen qua kamers.
    Wij gaan naar zolder (mijn schoonvader komt binnenkort een stukje plafond repareren), Eva gaat naar onze kamer en haar kamer blijft babykamer.
    T is wel alleen een kwestie van wat schilderen...de kamers zijn verder helemaal in orde.
    En wat andere aankleding natuurlijk

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ikke jou echo is idd heel duidelijk :):)
    als je ze vergelijkt met die van mij dat zijn idd echt vlekjes net wat wendella ook al zecht

@ wendella ja ja er komt wat bij kijkken bij een baby hahahahahahaha maar het is gewoon zo super leuk allemaal

@ alle dames wie kan mij helpen ben op zoek naar een zwempak/tankini overal hier al in de stad lopen sneupen maar die zitten allemaal wel goed alleen veel te straks om de buik heen waardoor het neit lekker zit :oops:
    dus ventje zecht koop dan een positie zwempak/tankini dacht heey ja dat is een goed idee maar die heb ik dus aan gehad maar dat flubbert aan alle kanten zit totaal niet mooi
    maar nu zit ik wel met het probleem we gaan zondag zwemmen en heb nu niks om aan te trekken (die oude past niet meer)
    ja nu zullen jullie wel denken waarom verzin je dat niet eerder uhm ja de kids komen gaan we zwemmen ja nou dat kunnen we wel doen en ik had ja gezecht en ineens denk ik ja maar ik denk neit meer dat ik in me oude badpak pas :oops:
    dus ja wie weet een oplossing :oops:

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik heb mijn tankini bij de Hema gekocht, ... afgelopen zomer.

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja daar had ik ook al gekeken maar hebben ze alleen op dit moment maatje 36 en zo maar daar pas ik dus echt niet in :oops:
    komt op het moment hebben ze nog neit veel in de zomer tijd komt alles weer nieuw en zo maar ja nu zit je net in die tijd dat er niet veel is grrrrrrrr
    waarom moet ik nu weer met de kids afspreken dat we gaan zwemmen lol

Deel Deze Pagina