heb eentje bij terstal gevonden voel me daar wel een zebra in lol maar goed voor een keertje moet ik me neit zo aanstellen
Nou is toch niks mis mee? Ik haal ook vaak dingen bij Hans Textiel hoor, zeker voor Eva! Enne....lekker zebra printje dus
Ik stond er ook echt van te kijken dat mn echo al zo duidelijk was.. het is net een plaatje uit een boek.. je ziet gewoon echt duidelijk alles.. kan er ook echt naar blijven kijken.. Heb ook nog een andere echo foto die is gewoon via de buik echo gemaakt die is ook lang niet zo duidelijk.. Nu op naar de volgende.. kan niet wachten.. Hoe is het met jullie klachten? De misselijkheid gaat nu wel.. is wel een beetje minder maar heb er nog wel last van.. Hebben jullie ook zo'n last van nachtmerries? pff heb echt slapeloze nachten gewoon.. dat is echt niet fijn...
Ik heb helemaal nergens last van. Alleen mega vergeetachtig en zeg de meest gekke dingen. Zie daar, en zebra's kunnen goed zwemmen Veel plezier zondag!
ik kan nu ook genieten ben alleen nog wel moe dus lig er op tijd elke avond in en idd net als libelle heel erg vergeetachtig zeg/vraag zo 2x het zelfde maar dan zit er 10 min tussen of zo en me buik gaat nu ook best wel snel groeien dus ben helemaal in de wolken maar denk dat dat nu ook wel komt door dat ik de 12 weken voor bij ben
Denk dat idd meehelpt dat je de 12 weken voorbij bent, is toch een soort grens waar je overheen bent. Zou zeggen; lekker blijven zweven op de wollekje!
wendelaa vond het een gezellig idee als ik ook hier kwam kletsen, dus hallo, ben Marieken 22 en net 4 weken zwanger van onze eerste.
Welkom bij de club Marieken, ---------------------------------- Ik zal blij zijn als het morgenmiddag 15.00 uur is,.... vanaf dan kan ik pas echt gaan genieten,..
Welkom hier Na al die maanden schrijven over zwanger worden, mag je EINDELIJK schrijven over zwanger zijn! Meid, geniet ervan
@ Marieken welkom bij ons gezellig clubje ik zet je zo ook op de lijst moeten we alleen nog ff weten wanneer je jullie wonder verwacht eerste afspraak vloskundige/gyneceloog als je die al weet en of je al een idee hebt wat het zal worden/zijn een jongen of een meid als je weet hoe het moet dan mag je het er zelf ook tussen zetten en anders zet je het gewoon in een berichtje dan zet wendelaa of ik of een ander het er wel tussen @ Libelle ja dat geloof ik graag maar voor je het weet is het morgen en dan is het ook zo 3 uur vanavond lekker op tijd naar bed hihihihi is het eerder morgen (helpt bij de kids mis ook bij jou )
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 17 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - ??? AGENDA marleentje26 Ceren wendelaa 24 maart VK/Echo Libelle82 9 maart echo syboena 19 maart echo Wallie78 2 maart echo Eerised 2 maart echo Ikke1984 kenzogirl debozoe 13 maart termijnecho Marieken GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken ??
oh leuk! we zijn 10 nov uit gerekend, nog geen afspraak staan, komt deze week denk ik, en volgens de pendel word het een jongetje en dat gevoel heb ik ook al een beetje. verder bedankt voor het warme onthaal!
Hahahaha Syboena,... dat ga ik straks inderdaad maar eens doen. Man des huizes vind dat ik me niet zo druk moet maken,... aaarghhh... mannen! Hij nu net vertrokken om te gaan werken. Zit in de nachtdienst vandaag. Jullie horen morgenmiddag weer van me zodra ik terug ben,... Welterusten
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 17 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov AGENDA marleentje26 Ceren wendelaa 24 maart VK/Echo Libelle82 9 maart echo syboena 19 maart echo Wallie78 2 maart echo Eerised 2 maart echo Ikke1984 kenzogirl debozoe 13 maart termijnecho Marieken GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen
zo dat staat er ook weer in libelle nachtdienst bah bah bah ik heb daar zoon hekel aan als mijn ventje dat heeft de eerste 2dagen gaat het wel lekker het bed voor me alleen maar na 2 dagen vind ik het toch niet leuk meer en dan slaap ik ook bijna niet
dank je syboena! ik zou er niet tegen kunnen als die niet thuis slaapt. ik slaap nu ook niet voor hij in bed ligt. en dan is nog wel eens midden in de nacht terwijl ik altijd wel vroeg ga slapen. proberen dan. nee ben blij dat hij geen nacht werk heeft. misschien leuk onderwerp. onze mannen en hun baan. mijne is bijna 27 en electricien. heb altijd al een zwak gehad voor bouwvakkers.
Gelukkig werkt de mijne maar 2 nachten 1 dagdienst, 2 vroeg, 2 middag, 2 nacht, 3 vrij. Mijn vriend is 27 jaar en operator En ben 26 en werk als SPH-er in de gehandicaptenzorg. SGVG-auti woning.
Hoi dames, Ik dacht ik zal jullie nog even op de hoogte houden. Morgen word ik eindelijk gecurreteerd dus dan kunnen we het eindelijk een plekje gaan geven. Het zal vast een zware dag worden maar zo houd ik het ook allemaal niet meer vol. Liefs Marleen
Marleen heel veel sterkte morgen! Denk aan je... Hoop dat je er niet al teveel last van hebt nadien. En dat je idd snel die grote verlies een plek kunt geven in je leven