Voor je kindje doe je alles. Ik mocht ook alleen maar paracetamol... had pijn,.. maar was draaglijk als ik aan 't beebje dacht!
@ libelle ben het niet helemaal met je eens ik heb micrane en soms gil ik het echt uit van de pijn en dan wordt ik echt wanhopig en als ik dan aan de baby denk helpt het totaal niet soms kom ik ect te kort aan 8 paracetamol`s maar ja me kies overleef ik wel dat weet ik zeker alleen me micrane is soms echt een drama en dan zeggen ze ook nog ja als je zwanger raakt wordt het minder nou bij mij is het juist meer geworden normaal had ik het 1x in de maand 2 dagen achter elkaar nu heb ik et elke week wel 2 dagen maar ja als straks de kleine er is zijn we dat allemaal weer vergeten hihihihihihi
Over migraine kan ik niks zeggen, dat gaat ook niet zomaar over he, komt telkens terug. Heb ik goddank geen last van. Maar wat mijn knie betreft; in de begin dagen ook lopen gillen en tieren,... maar in mijn hoofd houden dat het alleen maar beter kan worden hielp wel,.. + de paracetamol dan... En wat je zegt; die kies overleef je wel. Denk ik ook
@Syboena, wat lijkt me dat erg zeg! Ik had ooit toen ik de pil slikte iedere dag hoofdpijn, maar migraine, dat gelukkig nooit. En als je dna ook je medicijnen niet in kunt nemen..ppfff... Die pijn van je verwijderde verstandkies komt in ieder geval niet meer terug als het over is. Voor de liefhebber, heb een nieuwe buikfoto geplaats.
ag ja we moeten sterk blijven he maar soms denk ik wel is waarom wilde ik dit ook al weer zo graag heb tot nu toe echt alleen nog maar een k*t zwangerschap gehad maar meot toe geven dat het op het moment wel beter gaat behalve dan die hoofdpijn maar verder voel ik me wel goed hang ook neit meer boven de wc daar ben ik al lang blij om @ wendelaa jou buikje groeit ook wel snel
dat klintk inderdaad niet fijn syboena, jammer dat je zo de eerste weken beleeft heb.. en wendelaa, zag je inderdaad bij 4 weken al een buikje? snap niet dat je collega's het niet is opgevallen nu, je ziet het duidelijk hoor! heerlijk moet dat zijn, zit er met smart op te wachten. merk hier wel dat de rest van mmn buik wat opgezet is maar verder natuurlijk nog niks.
nou mijn buik groeit ook wel maar heb het meer met mijn borsten die zijn ondertussen al 2 maaten gegroeit en ben daar echt niet blij mee had al van die grote borsten en ze worden nu alleen maar groter
@Marieken, had idd al snel een buik. Met 6 weken ben ik du smaar naar de winkel gesneld voor positiebroeken. Ze zeggen dat t sneel gaat bij een 2e, nou dat merk ik! En ik zie mijn collega's maar een keer per 6 weken. De laatste keer dat ik ze zag kon ik t nog verbergen. @Syboena, mijn (.)(.) zijn ook al flink gegroeid! Voordeel bij mij is alleen dat ik nogal weing heb, manlief is dus nu zeer blij met mijn voorgeveltje
Mijn buik doet ook al lekker mee, zeker in de strakke shirtjes, mijn ()() overigens nog niet gegroeid, thans, merk er niets van.
Hallo dames, Ik ben al een tijdje niet geweest, wat slecht van mij! Maar had het druk en voelde me zwaar klote. Heel duizelig en vaak flauwgevallen en bijna flauwvallen! Pff. Mijn buikje is wel een heel klein beetje gegroeid, maar als ik een broek aan heb zie je nog niet echt veel, ben benieuwd wanneer ik wat ga zien. Ben normaal heel slank, ik wacht af. En wat betreft de (.)(.), die groeien wel goed haha, van een goeie D75 naar E75 en dat word al te klein.. Maar van mij mag het wel stoppen hoor, al vind vriend lief het steeds leuker worden haha! Ik ga 21 maart voor een babykamertje kijken met mn vriend. En heb al lekker wat spulletjes verzameld. Wat hebben jullie allemaal al? X
@Eerised, wat vervelend zeg! Zit je nu in de ziektewet? Want lijkt me toch niet echt prettig om zo te gaan werken. Off-Topic..volgens mij heb ik ineens een helder moment wat betreft je naam hahaha.
@ Eerised ja ik ben de eerste 10 weken eel erg ziek en zwak geweest maar gelukkig gaat het nu weer goed komt vast bij jou ook allemaal goed maar het is wel heel erg vervelend ier hebben we allemaal de kleine dingetjes al zo als wat kleertjes speentjes flesjes spugdoekjes ow ja en de box`s is onderweg heb hem wel besteld dus ff afwachten wanneer die komt kinderkamer neem ik van me buurvrouw over wij gaan na de 20 weken echo beginnen emt het kamertje had liever nu al begonnen was het binnen 1 week klaar maar ja ventje wil wachten tot de 20 weken echo om te kijkken wat het wordt dan kun je het in jongens stijl of meisjes stijl gaan inrichten @ alle dames wie van jullie laat een pret echo maken ik wil heel graag maar ventje wil niet grrrrrrrr mannen hij zecht het is zo zonde om er 100,- tegen aan te gooien maar ik wil het zo graag
Wij hebben nog niks gekocht. Scheelt ook wel dat we alle grote dingen al hebben natuurlijk en ik ben wat bijgelovig, voor de 12 weken echo koop ik niets. En eigenlijk wil ik misschien wel wachten met dingen kopen tot we weten wat het is. Maar denk dat ik over een week of 3 na de echo wel wat kleertjes zal kopen hihi
ja ik dacht ook altijd ik koop niks voor de 20 weken maar ja dan kom je wat tegen zo als een grote spaarpot van winnie the pooh met 3 flesjes speentje borstel kam bijtring en nog allemaal dingetjes voor 10,- en dan laat ik eht niet liggen dan heb ik ect zo iets van ja zal het dan nog mis gaan geef ik eht wel weg als kraamkado voor een ander
@ wendelaa.. een helder moment over mn naam? tell me, haha. @ spullen. ik heb nu een kinderwagen kruiken campingbedje heel veell kleertjes, sokjes en 1 mutsje, heb eigenlijk al best veel, zat net dromend naar de kleertjes te kijken, ik dacht zoveel al, en ben net 13 weken. knuffeldoekjes steuntje voor in een groot ligbad wipstoeltje 21 maart gaan we een maxi cosi halen en al wat kleine dingen en kijken voor een kamertje, en dan hopelijk slagen .. Ja dat duizelig zijn is echt heel lastig, weet niet of ze er wat aan kunnen doen, ik hoop het wel. want ik mis zo best veel school dagen! want ik trek dat flauwvallen en duizelig zijn somms echt niet. Gelukkig gaat het hier goed. X
haha, grappig dat mensen het pas laat zien, of helemaal niet haha! ja, desiree is het gewoon ik doe mbo administratie, zit in het 1e jaar, maar de opleiding duurt maar 2 jaar! vrijdag om 09.20 ff naar de dokter voor dat flauwvallen enzo.. X
en wat heeft de dokter gezecht en hier trouwens een die neit kan wachten tot morgen ben zo bang he dat het nu net de laatste weken fout gaat ja weet eht moet positief blijven maar is heel moeilijk voor mij
T is nog geen vrijdag Niet teveel zorgen maken meid, zit vast hartstikke goed daarbinnen. Al herken ik t gevoel wel hoor....kan ook niet wachten tot het de 24 is