ow ja ben helemaal in de war dacht dat ze vandaag moest ja het is gewoon zoon naar gevoel het lieftst lig ik de eerste 20 weken 24 uur per dag aan dat echo ding niet dat ik daar heel vrolijk van wordt maar toch het idee voelt wel fijn 24 uur per dag je kleinetje in de gaten houden
Ja je zou behalve een angelsounds ook een echoapparaat in huis moeten kunnen halen Maar hoe is het met het geplop in je buik? Voel je dat nog steeds?
nee al van af zondag niet meer was gevallen in het zwembad maar wou niet naar de eerste hulp want had geen pijn en zo en dacht van die mensen worden gek van mij daar op de verloskamers maar ja het kan ook komen dat ik er nu neit meer zo op let omdat het gewoon is geworden dat je het nu minder/niet meer voelt
Oei, dat is dan wel even schrikken! Maar als je verders geen pijn voelt, dan zal het wel goed zitten joh. Ik voelde het bij Eva in het begin ook niet echt regelmatig. En misschien heb je er idd minder op gelet. Ach voor je het weet is het morgen en dan zie je jullie frummeltje weer
ik ga zo lekker naar bed dan is het eerder morgen hihihihihihi lijk wel een klein kind die morgen jarig is zo zenuwachtig ben ik hoop zo dat alles goed is nou dames jullie horen morgen meer van mij
dankje wel desiree kruip nu echt in bed mannetje is weer thuis van het werk dus kan lekker gaan slapen
@Syboena. goed kunnen slapen vannacht? Succes vandaag en als alles goed is; GA GENIETEN! @Libelle, gefeliciteerd met het behalen van die magische 12 weken!
Hallo dames, Libelle: Gefeliciteerd met je 12 weken! Syboena: Alles is vast goed! Ik heb morgen weer een echo, vind het zo eng, hoop zo dat alles goed is. Gelukkig morgen meteen om half 9.. x
@ libelle gefeli met je 12 weken @ wendelaa ik ga pas genieten als ik een kloppent hartje zie ben echt heel bang en nee heb niet echt geslapen vanacht maar ja als alles goed is haal ik dat vanmiddag wel weer in @ debozoe niet zo druk maken alles is echt wel goed hoor ( hum dit klinkt raar uit mijn mond ) we moeten positief blijven nou dames ik ga want wordt ook eerst lek geprikt krijg bloed onderzoeken voor alle ziektes enzo
wat spannend allemaal! libell ook namens ons gefeliciteerd! heerlijk als je zn mijlpaal bereikt hebt he, nu mag de hele wereld het weten.
grrrrrrrrrrrr ik ben boos ga ik eerst netjes bloed prikken prikt ze verkeerd grrrr vervolgens kom ik daar bij de echo dinges zecht dat mens snap niet dat ze je in hebben geplant want er worden vandaag geen echo`s gemaakt huh? dus wordt je vervolgens gewoon dood leuk naar huis gestuurt pfffffffff wat een mensen dus mannetje voor niks vrij genomen sorry voor me ego berichtje maar moest me ff afreageren
Nou ja zeg, wat raar! Kan me voorstellen dat je flink baalt, dacht je eindelijk weer een stukje bevestiging te krijgen dat het goed gaat met je kindje, moet je weer wachten. Ik vind het echt geen stijl zeg.. Wanneer mag je nu? x
nee idd ik vond het dus ook geen stijl dus heb net boos het ziekenhuis op gebelt waar ik de afspraak heb/had gemaakt en ook gezecht dat ik boos ben en dat mijn vent vrij pakt en kom je daar wordt je dood leuk naar huis gestuurt en wacht nog maar 1 week ik zeg mens als je 4x een miskraam heb gehad ben je blij als je wat eerder mag en je leeft er helemaal naar toe en dan stuiter je heel hardt op je neus dus zij in dat ziekenhuis gebelt en gekeken of er nog een plekje vrij was voor vandaag omdat ze het toc wel een beetje lullig vond en nu mag ik vanmiddag om half 3 dus ben nu wel blij dat ik boos op heb gebelt
Nou zeker goed van je dat je dat gedaan hebt.. Kun je gelukkig toch nog vandaag komen. Ik duim voor je dat het snel half 3 is.. xx
was inderdaad een gemene actie van hun zeg, en vond het helemaal geen ego berichtje, daar zijn we hier toch allemaal voor. om elkaar in alles van de zwangerschap te steunen. en ik heb ook al wel gemerkt dat het soms best werkt om even boos op te bellen, al ben ik daar nooit zo goed in. laat altijd veel te makkelijk over me heen lopen. dus vind het heel goed dat je even hebt laten weten wat je er van vond. en fijn dat je dan zo als nog de kleine te zien krijgt.
ja ik was ook wel heel erg hard tegen haar heb later ook wel sorry gezecht want ja eht was neit haar fout maar van een van haar colega`s maar ze snapte me wel dat ik erg boos was ze zecht ik had het zelfde gedaan als ik in jou schoenen stond dus dat was wel weer fijn en ben echt blij dat ik straks als nog een echo heb alleen mannetje kan neit mee die had vanmorgen vrij genoemen voor de groei echo en om nu weer op te bellen en zeggen we hebben weer een echo bla bla bla wordt zijn baas niet ect vrolijk van hij is wel ploeglieder maar ja nu gaat me beste dinnetje met me mee dus dat is ook wel erg leuk